Må starte med å si at det var en veldig lur taktikk for å komme inn på markedet dere gjorde. Lanser et abonnement som er langt billigere enn alle andre (ja jeg snakker om deg "FRI" data) for å lokke til seg en hel haug kunder. So far so good, bravo. Jeg hoppet på bølgen som flere andre jeg og skaffet meg denne fantastiske avtalen så jeg kunne for en gangs skyld droppe WIFI for godt. Så finner dere plutselig ut av at det ikke var så veldig lurt å gi så gode avtaler til folket så dere skrudde opp prisen for å tyne litt mer pæng ut av oss som gikk over. I tillegg setter dere sperrer på bruk av data så den slettes ikke er "FRI" i det heletatt. Det startet med at jeg måtte sende irriterende SMS'er og til og med restarte telefonen for å få lov til å bruke data, bare sånn for å strø litt salt i såret. Nå blir jeg bare rett og slett sperret etter gitt bruk. Tror du ikke de vil at jeg skal betale "hastighetspakker" når jeg har "FRI" data. MEN, jeg kan jo ikke bytte for dere er fortsatt billigst..
Har du en tilsvarende erfaring med Chilimobil?
Gjør som Aleksander E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Chilimobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Svart dårlig kundeservice. Ingen kunde oppfølging eller henvendelse logg. Rett og slet så enkelte ting som å ringe tilbakke eller sende melding fullføres ikke til du kontakter på nytt igjen, gang på ga. Tokk
Veldig Dårlig service Vil ikke anbefale dem til noen Gjør ting uten å avtale og attpåtil tar gebyr for det
Ringer ikke tilbake om man velger det framfor å vente i kø. Bruker for lang tid til å rette feil som rammer kunden og ingen kompensasjon når dette medfører økonomisk tap. Kan ikke sende epost da urett adresse er oppgitt for kundeservice.
Helt ok på pris og greie abonnement. Bra kundeservice.