Meny

Dipper omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
1
av 34 innen
mobilselskap
83%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
161
27
8
9
20
Sorter omtaler etter
Viser av 225 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Feilaktig informasjon fra selger"

Ikke velg Dipper! Selger kome med feilaktig informasjon, som ingen i ettertid vil stå for. Simkortene ble sendt til feil adresse fordi ingen spurte hvor de skulle. Bare rot hele veien.

Bedriftskunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Erfaringer som bruker og fakturamottaker på vegne av bedriftskunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

1. Dekning oppleves som kurant. 2. Logg er bra, og kunne vært enda bedre ved evt tilgang til historikk/arkiv. 3. Ordinære fakturaer godt spesifisert/fordelt på brukere. 4. (Ad hoc) kreditnotaer i utg. pkt svakt forklart/spesifisert. 5. God innsats fra Kundeservice for å rette opp i 4.

Svar fra Dipper
24.02.2020 15.16
Hei!

Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger. Vi kunne veldig godt tenke oss å få dine innspill til hvordan vi forbedrer kreditnotaen våre. Kan du ta kontakt med kundeservice@dipper.no, slik at vi kan få tak i deg? Referer gjerne til bytt.no.

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er kunde av Dipper av to grunner. Telenor dekning og et fantastisk kundesenter! Helt i egen klasse. Leverer alltid! Er for høye på pris, men jeg synes det er vært å betale noen kroner mer når servicegraden er så stor.

Svar fra Dipper
24.02.2020 15.12
Hei Petter

Så herlig at du setter pris på Telenor-dekningen og kundesenteret vårt. Vi stusser litt over det du sier om prisene våre, normalt kommer vi veldig godt ut prismessig, og husk at det ikke kommer noen skjulte gebyrer hos oss. Beløpet som står på fakturaen er viktigere enn lokkepriser, synes vi.

Vi håper du blir hos oss, Petter!

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og 06020
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk god service, alltid😁"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mener dere er den beste leverandør vi noensinne har hatt, anbefaler dere til alle. Tilgjengelighet, raske og gode svar både på telefon og email. Tusen takk😊

Svar fra Dipper
24.02.2020 15.12
Torhild, you made our day!

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Supert å høre at du er så fornøyd med oss som leverandør, det gir oss arbeidsglede å høre.

Hils gjengen din fra alle oss i Dipper

kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt supert!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Topp selskap å forholde seg til. Alltid positive ved kontakt og veldig oversiktlige nettsider. Anbefales max.

Svar fra Dipper
31.01.2020 13.46
Hei Are

Tusen takk for veldig koselige ord. Godt at du synes det er enkelt å forholde deg til oss. Det er nettopp det vi prøver å få til :-)

Vi ønsker deg en super arbeidsdag.

Mange hilsener fra Dipper-gjengen
kundeservice@dipper.no og 06020 0800-1700 på hverdager
Henning N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Startet ved overføring av nr. Fikk ikke med seg alle nr i avtalen, stengte hovednr og måtte sende simkort 2-3 ganger før ting virket. Klarte ikke svare på henvendelser pr telefon og med 2 uker Svartid på e-post ble kundeservice ikke mulighet å forholde seg til. De betalte aldri bruddgebyr til tidligere selskap og påførte stort tap. Aldri mere Dipper

Svar fra Dipper
29.01.2020 13.16
Hei Henning!
Uff, dette forstår vi godt at ikke har vært noen god opplevelse, og det er ikke et slikt inntrykk vi ønsker å skape fra starten.

Vi klarer ikke identifisere hvilket tilfelle det er snakk om ut fra hvilken beskrivelse du gir her, men om du tar kontakt med oss på kundeservice@dipper.no og henviser til denne meldingen, kan jeg love at vi skal komme til bunns i dette og gjøre vårt ytterste for å rette opp inntrykket. I mellomtiden må jeg bare be om unnskyldning for opplevelsen du har hatt, det skal ikke være sånn. Håper jeg hører fra deg!

Hilsen Ole Lindtveit, leder for Dipper kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super-enkelt!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde abonnementsavtale hos Phonect, og var veldig misfornøyd. Så kommer Dipper og redder meg, - kjempehyggelig dame på telefonen, veldig hjelpsom og serviceinnstilt, og super-enkelt å få avsluttet Phonect-surret, og heller komme over til Dipper. Takk!

Svar fra Dipper
20.01.2020 13.34
Hei Maise

Hjertelig velkommen til Dipper! Veldig stas at du har blitt bedriftskunde hos oss. Vi håper du blir fornøyd, og husk at med oss kan du bruke mobilabonnementet ditt som hjemme i hele Europa, og ikke bare i EU.

Stå på med bedriften din, Maise. Vi ønsker deg en fantastisk arbeidsuke.

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper kundeservice
kundeservice@dipper.no og tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplever Rask og god kundeservice, får alltid den hjelpen jeg trenger, savner kun at man ikke kan få fast nett....

Svar fra Dipper
16.01.2020 13.59
Hei Berit!

Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Fastnett driver vi ikke med, kun enkle, rimelige mobile løsninger.

Ønsker deg en superduper arbeidsdag. Stå på med bedriften din, Berit!

Vennlig hilsener fra gjengen i Dipper Kundeservice
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Bytte til Dipper?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok for små bedrifter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Manglende funksjonalitet i Min Bedrift, 2-3 dager svartid på mail på ting som jeg ikke får utført selv gjør at Dipper fungerer bra. Gode priser og god kundeservice når svaret kommer, og Min Bedrift tillater de viktigste funksjonene, men kjipt å måtte sende mail om porteringer, avslutte abonnement, endre navn på abonnement osv når det er noe som burde ha vært mulig for meg å gjøre selv. Er man en liten bedrift er alt dette ting man overlever helt fint med, men for bedrifter med ansatte som byttes ut og nummer som må endres er dette problematisk

Svar fra Dipper
16.01.2020 13.57
Hei Håkon

Takk for din tilbakemelding. Vanligvis svarer vi alle mail innen 24 timer, så det var veldig uheldig at du fikk så lang svartid. Unnskyld! Vi holder på med å forbedre Min Bedrift og skulle gjerne hatt dine innspill. Kan du ta kontakt med Dipper kundeservice og be dem sette deg i kontakt med markedssjefen vår?

Supert om du tar kontakt med oss, vi vil gjerne høre hvilke endringer du ønsker i Min Bedrift. På forhånd tusen takk!

Vennlige hilsener fra
Dipper Kundeservice 06020
kundeservice@dipper.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Feilfritt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Aldri hatt noen problemer med Dipper :) Får svar fort på både mail og telefon om det er noe jeg lurer på :) Anbefales :)

Svar fra Dipper
22.12.2019 09.43
Hei Oscar

Tusen takk for hyggelige ord og anbefaling. Bra timing for oss, for da fikk vi anledning til å ønske akkurat deg en god jul og et godt nytt (ti)-år!

Julehilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og 06020
Ragnar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjæmpebra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rimelige priser, god dekning og rask og flinke medarbeidere på kundeservice. God hjelp til å flytte abonnement fra annet abonnement med bindingstid.

Svar fra Dipper
22.12.2019 09.42
Hei Ragnar :)

Rimelige priser, god dekning og raske og flinke medarbeidere er musikk i våre ører. Når du skriver om bindingstid, mente du kanskje at du kom fra et annet mobilselskap der du hadde bindingstid? For hos Dipper får man lave priser uten bindingstid.

God jul, Ragnar! Hils gjengen på jobben din fra oss :).

Julehilsen fra alle i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Anders E. T. O. B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
3 syns denne omtalen er nyttig

God dekning og oversiktlig app. Beste er når jeg reiser til Monte negro og Serbia at det er samme pris som EU.

Svar fra Dipper
09.12.2019 12.06
Hei Anders

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Og du har helt rett; med Dipper kan du bruke mobilen som hjemme i hele Europa, ikke bare EU.

Ha en super desember, Anders! Og stå på med bedriften din.

Vennlige hilsener fra gjengen i DIpper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Torstein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grei pris og oversiktlig faktura"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har et godt nett med bra dekning, oversiktlig faktura uten overraskelser. Jeg vil absolutt anbefale DIPPER :-)

Svar fra Dipper
02.12.2019 10.47
Hei Torstein :-)

Så hyggelig av deg å anbefale Dipper til andre! Faktura uten overraskelser - det er sånn det skal være.

Vi ønsker deg en en super desember-dag, Torstein. Stå på med bedriften din!

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper, tlf 06020
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Stole på"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kan stole på seriøsiteten i Dipper. Erfaring fra sen betaling. Skulle ønske en online betalingstjeneste også for vanlige kunder.

Svar fra Dipper
02.12.2019 10.47
Hei Tore

Tusen takk for hyggelig omtale. Vi vil gjerne høre mer om dine ønsker om en online betalingstjeneste - kan du ta kontakt med kundeservice@dipper.no og fortelle oss mer om det?

På forhånd tusen takk, dere kunder gjør oss bedre hele tiden. Vi ønsker deg en nydelig desemberdag!

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Rask og vennlig service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk. svar umiddelbart med beskjed om at de sender nytt sim-kort med en gang, med vennlig hilsen fra kundebehandler.

Svar fra Dipper
28.11.2019 22.12
Hei Per

Vi prøver å svare så raskt vi kan, hyggelig at du setter pris på det.

Vi ønsker deg en super dag, Per! Stå på med bedriften din.

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper :-)
kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ser meget meget bra ut"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter mange år som trofast kunde til ledende teleselskap så jeg meg nå til å prøve et bytte pga prisnivå. Skeptisk til alt som har med bytte av leverandører så jeg meg nødt til å prøve dette og prøvde Dipper. Til min forundring ser dette ut til å ha lykkes over min forundring. Så nå sitter jeg med ca 40% mnd utgift, endel mere data og endel billigere bruk av ringetid ved utlandsturer (asia). Virker også som om Dipper har en "kunden i fokus holdning" samt at de har Telenordekning.

Svar fra Dipper
18.11.2019 10.19
Hei Trond

Så godt at du ble positivt forundret :). Hyggelig å høre at våre lave priser synes på fakturaen din, det er sånn det skal være. Tusen takk for hyggelig omtale, vi gjør alt vi kan for å holde prisene lave og servicenivået høyt.

Ha en fantastisk november-mandag, Trond. Vi vinker til deg fra Rosenkrantzgate i Oslo.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nå tar Dipper også NUF som kunder :-)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble først avvist fordi vårt firma er registrert som NUF. Mitt spørsmål om Dipper også ville ha avvist If Livsforsikring og ConocoPhillips som kunder (de er begge NUF), fikk dem til å gå i tenkeboksen. De har nå snudd og bekreftet at vi kan bli kunder. Voksent gjort og absolutt fornuftig.

Svar fra Dipper
04.11.2019 14.38
Hei :-)

Ører er til å lytte med :-). Hyggelig at du setter pris på det.

Hjertelig velkommen som kunder.

God helg fra gjengen i DIpper!
dipper@kundeservice.no tlf 06020
Philip G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid fantastisk kundeservice, som løser alt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt 2 lange kundeforhold, og servicen er alltid på topp. De løser alle utfordringer, og tar ansvar for at vi slipper å vende tilbake til kundeservice senere ved endringer som tar tid. Dere er helt fantastiske!

Svar fra Dipper
04.11.2019 14.37
Hei Philip :-)

Så utrolig hyggelig å høre. Vi er til for dere kunder og vi gjør vårt beste uansett, men vi blir varm i hjertet av å lese at du sier at servicen alltid er på topp. Det jobber vi for.

Det er fantastisk å ha kunder som deg. Stå på!

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no tlf 06020
Bytte til Dipper?
Les mer og bestill mobilabonnement direkte på nettsidene til Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice - hyggelige priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hyggelig og effektiv kundeservice. Oversiktlige tjenester. Konkurransedyktige priser (ikke at jeg gidder å sjekke) - har vært kunde siden starten og fortsetter med det :0)

Svar fra Dipper
04.11.2019 14.35
Hei Ellinor

Takk for hyggelig omtale og ikke minst at du er trofast kunde hos Dipper. Prisene _er_ konkurransedyktige, det sørger vi for uten at du må mase om det.

Vi kan alltid bli bedre, så ta kontakt om det er noe du vil vi skal se på. Stå på med bedriften din.

God helg! Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no tlf 06020
Kundetilfredshet
"Super service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har brukt Dipper i 3 år nå som bedriftskunde og er meget fornøyd. Hver gang vi er i kontakt med de når det gjelder endringer og spørsmål er det super service. Dessuten har vi sterkt reduserte utgifter i bedriften ved å benytte Dipper. Anbefales!

Svar fra Dipper
25.10.2019 09.49
Hei Hilde!

Tusen takk for at du tok tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding midt i en sikkert hektisk hverdag. Så bra at dere merker reduserte mobilkostnader og er fornøyd med kundeservice. Sånn skal det være!

Vi vinker til deg fra kontorpultene våre, og ønsker deg og gjengen på jobben din en suuuper helg :-)

Hilsen gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det føles som om jeg har fått en ny venn"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er raske til å svare, og veldig hjelpsomme. Det føles som om de virkelig bryr seg, og vil rette opp i ting som er uklare i fakturaene.

Svar fra Dipper
25.10.2019 09.48
Hei Else

Vi vil gjerne være en venn for deg og bedriften din. Vi som jobber her lurer av og til på om kundene våre merker at vi bryr oss om dere, så det er godt å lese at i alle fall du merker det :-). Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så koselig omtale.

Nå ønsker vi deg en fantastisk helg. Stå på og lykke til med å gjøre en forskjell i din bransje.

Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement å gikk ikke gjennom kredittsjekk, fikk da melding om benytte forhåndsbetalt å jeg bestilte det da, betalte med bankkort, fikk bekreftelse på bestillingen på mail og en ny mail dagen etter at minside var aktiv og sim kort på vei. Så 2 dager senere får jeg enda en ny mail om at det ikke gikk gjennom kredittsjekk, hva skjer? Det var jo derfor jeg betalte på forhånd. Snakket med kundeservice og de skulle sjekke opp å ringe tilbake, noe som dem da ikke gjør. Bestilte nå bedrift abonnement hos Talkmore til en bedre pris også, å driter i det jeg kjøpte hos dipper som jeg ikke får. Takk for ingenting Dipper.

Svar fra Dipper
23.10.2019 12.43
Hei Willy!
Uff, dette hørtes absolutt ikke ut som noen god opplevelse, og det er ikke slik vi ønsker å ta imot nye kunder.

Det høres ut som om vi har misforstått hverandre på noe vis her, for det er aldri snakk om noen forhåndsbetaling hos oss (kun at fakturaen betales med kredittkort i stedet for via bank eller EHF), men både det og den elendige opplevelsen med manglende tilbakemelding fra kundeservice må vi ta på vår kappe - unnskyld!

Send oss gjerne en epost på kundeservice@dipper.no og henvis til denne tilbakemeldingen, så skal vi klare å finne ut av hvordan alt henger sammen og oppklare evt misforståelser og dårlig kommunikasjon fra vår side. Unnskyld igjen!

Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Tar betalt for tjenester som ikke er levert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tar betalt for overforbruk av data som ikke er levert. Tar betalt for viderekobling til annet nummer som ikke er levert. Uhøflig betjening på kundesenter når dette tas opp.

Svar fra Dipper
18.10.2019 12.03
Hei Guri!

Uff, dette var ikke en hyggelig tilbakemelding å få på en fredagsmorgen, men dette skal vi klare å rydde opp i. Kan ikke skjønne annet enn at vi skal klare å komme til bunns her, for vi skal jo ikke ta betalt for ting som eventuelt ikke er levert.

Ta kontakt med oss pr epost til kundeservice@dipper.no og henvis til denne tilbakemeldingen, så skal vi sørge for at vi finner ut av hva som er hva, og får ordnet opp!

Med hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et enkelt selskap å forholde seg til"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er flinke til å utføre endringer vi som kunder ber om. Det er enkelt å bli forstått, og de er gode til å følge opp

Svar fra Dipper
18.10.2019 08.32
Hei Egil

Så hyggelig at du synes vi er mobilselskap det er enkelt å forholde seg til og at du blir fulgt opp bra. Takk for gode ord!

Vi vinker til deg og bedriften din fra kontorpultene våre:-)

Hilsen gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Claudiu F. V. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg er veldig fornøyd med Dipper"
2 syns denne omtalen er nyttig

Så langt har vi testet mange telefonselskaper, og Dipper er den beste verdien for pengene. Kunne jobbet litt mer på gsm-signalkvalitet.

Svar fra Dipper
18.10.2019 08.31
Hei på deg, Claudiu!

Så godt at du er en fornøyd Dipper-kunde! Vi har full Telenor-dekning. Det betyr at våre kunder har akkurat den samme, suveren dekningen som Telenor-kundene har. Skulle gjerne visst hvor du mener at signalikvaliteten ikke er god, slik at vi får undersøkt akkurat det området du befinner deg i. Ta kontakt med oss, du, så skal vi finne ut av det.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper

kundeservice@dipper.no, tlf 06020
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Dipper
Bytt på nettsidene til Dipper
Vis alle mobilabonnement
Bytte til Dipper?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Dipper
Gå til Dipper nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR