Meny

Dipper omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
83%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
215
39
10
11
31
Sorter omtaler etter
Viser av 306 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"ikke bindingstid... ingen skjulte kostnader"
1 syns denne omtalen er nyttig

De fleste andre har skjulte kostnader. Det opplevde jeg ikke med dipper. Og de har ikke bindingstid. Dermed et trygt og godt valg.

Svar fra Dipper
23.10.2020 13.53
Hei Harald,

så godt å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Vi er stolte av at vi ikke har bruddgebyr eller noen skjulte gebyrer her hos oss.

Ha en fin dag videre :-)

Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice - svarer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .

Svar fra Dipper
09.10.2020 11.29
Hei Mario,

vi er veldig lei oss for at dette er inntrykket du sitter igjen med. Det er høres rart ut at du ikke har fått svar på dine mailhenvendelser, ettersom dette ikke stemmer overens med tallene vi har fra egne målinger. Her høres det rett og slett ut som at vi har vært skikkelig uheldige. Vi ønsker på ingen måte at kunders henvendelser skal stå ubesvart. Normalt vil mail bli besvart samme dag eller dagen derpå.

Send oss gjerne en mail med tingene du ikke har fått svar på, så vi får kommet til bunns i dette. Henvis gjerne til posten din her på bytt.no, så vi vet hva det er snakk om.

Håper du har en fin dag videre :-)

Hilsen oss i Dipper.
Justas P
Kundetilfredshet
"Veldig formøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kunne være bedre at aopen kunne mer enn det står. Spesielt med at man får feil melding at det kunne ikke fullføres. Men ellers veldig bra service

Svar fra Dipper
07.10.2020 16.24
Hei Justas,

jeg er dessverre litt usikker på hva du mener med feilmelding i appen, men vil gjerne følge dette opp! Har du mulighet til å sende oss en forklaring på kundeservice@dipper.no, så vi kan få sett videre på dette? :-)

Håper du har en fin dag videre.

Hilsen Dipper
Kundetilfredshet
Dekning
"Esim for Apple Watch?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Når kan dere tilby esim også for Apple Watch? Jobber dere med saken? Jeg har sett begrunnelsen for hvorfor dere ikke tilbyr pr. i dag, så dere trenger ikke skrive det igjen. Jeg vil bare ha svar på de to spørsmålene over. Dere får en femmer når dette er på plass. Hilsen Even

Svar fra Dipper
06.10.2020 10.53
Hei Even,

vi skulle så gjerne hatt et klart svar, da vi har et stort ønske om eSIM for Apple Watch. Dessverre er det slik at Apple har valgt å utvikle sin egen metode for aktivering av eSIM-tvilling for Apple Watch, på siden av alle andre.

Vi jobber med å få en dialog med Apple om tidsestimat, men dessverre har vi ingenting fast enda.

Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå.

Håper du har en fin dag videre :-)
John H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lurt til å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selger pratet i fine vendinger om hvor enkelt det skulle være å bytte tjenesteleverandør. De skulle til og med ta seg av kostnader knyttet til bindingstiden til min daværende operatør, ble jeg opplyst om, og regnestykket så jo da ut til å gi vesentlige besparelser. Den regningen tar de ikke og de beklager sin feilinformasjon, men tilbyr en kredit på beløpet. Om jeg i det hele tatt har noe å tjene på å bytte til dipper er uvisst, etter som det kostet meg den nette sum av 7.506,94 i bruddgebyr :( Jeg har anbefalt dipper overfor andre, men poengtert forholdet om evt. bruddgebyr.

Svar fra Dipper
06.10.2020 10.48
Hei John,

vi er helt enig i at bruddgebyr er en kjedelig ting som gjør det vanskelig å bytte operatør når man selv ønsker, i motsetning til når avtaletiden har gått ut. Dette er også grunnen til at vi selv ikke opererer med bruddgebyr for våre kunder. Dipper ønsker å gjøre overgangen fra nåværende operatør enklere ved å opprette en kreditt tilsvarende bruddgebyret dere har i dag. Dette er noe annerledes enn hvordan andre operatører gjør det, men da slipper man et bruddgebyr som du dessverre har opplevd nå.

Beklager for at selger ikke har opplyst godt nok om dette. Vi tar tilbakemeldingen videre slik at vi kan forbedre oss.

Håper du, til tross for dette, har en fin dag videre :-)
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper leverer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter mange år hos en stor leverandør, er det en fryd å være hos Dipper. De leverer både på kundeservice og pris :-)

Svar fra Dipper
29.09.2020 14.36
Hei,

tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positivt overrasket!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i Telenor i +20 år. Skiftet til Dipper på grunn av bedre pris. Overgangen har vært helt uten problemer og med samme fart som Telenor, bare bedre pris. Altså, strålende fornøyd!

Svar fra Dipper
25.09.2020 13.36
Hei Inge,

så godt å høre at du er fornøyd som ny Dipperkunde. Vi i Dipper setter stor pris på slike tilbakemeldinger :D

Håper du har en strålende dag videre.

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Service minded"
4 syns denne omtalen er nyttig

Årntlig kjapp og løsningsorientert. Kom med flere tekniske spørsmål og nyttige svar på alt Tommel opp.

Svar fra Dipper
25.09.2020 13.36
Hei Stian,

takk for en hyggelig tilbakemelding!

Håper du har en fin dag videre.

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enkelt å opprette abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

God kunderådgiving som gjør det lett å forstå hva det enkelte abonnement inneholder av tjenester og kostnader

Svar fra Dipper
25.09.2020 13.35
Hei Gunnar,

takk for hyggelig tilbakemelding. Vi i Dipper ønsker at våre tjenester skal være mest mulig enkle for våre kunder.

Ha en strålende dag videre :-)

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

SELGER lover at dere har de beste SIGNALENE. Det er ikke korrekt. Det er områder som jeg var brukbare signaler før, men nå detter jeg ut under samtalen.

Svar fra Dipper
25.09.2020 13.34
Hei Tom,

det er veldig trist å høre din opplevelse med Dipper. Vi har full Telenordekning hos Dipper, med fleste basestasjoner i hele Norge. Send oss gjerne din adresse på kundeservice@dipper.no, så skal vi komme til bunns i hva som har skjedd her.

Ha en fin dag videre :-)

Mvh Dipper
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice og lettforståelig tjenester"
5 syns denne omtalen er nyttig

Rask kundeservice og veldig fine tjenester, som app og bruker til nettside. Veldig lett å navigere rundt. Anbefaler :)

Svar fra Dipper
25.09.2020 13.33
Hei Nathalie,

takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-)

Håper du har en fin dag videre.

Mvh Dipper.
Torgeir E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot å tull"

Dipper noe jeg langt fra vil anbefale, skulle ha ( trodde jeg ) en såkalt portering av tlf'n min den 4 / 9 - 2020 kl 12 25, som etter avtale med de, skulle bli utsatt p.g.a at firmaet vårt ikke fått alle sim kortene ennå, så langt, så bra. Men så velger dere å drite i dette å gjennomføre dette allikevel, med den konsekvens at jeg blir telefonløs på, for min del, det værst tenkelige tidspunkt, med tanke på at jeg er amputert å har bruk for god kontakt med helsevesenet i Trondheim å det at man skal på opersjonsbordet å få orden på hjertet. Alt dette fordi dere ikke gjør som dere selv har sagt. Det ble et veldig bryderi for meg å den situasjonen man er i. Når dere atpå til klarer å gjøre dette for andre gang, den 9 / 9 - 2020 kl. 12 26, da blir man fryktelig lite imponert, så noe skryt får dere aldri fra meg. Dette er rett å slett talentløst....

Svar fra Dipper
25.09.2020 13.31
Hei Torgeir,

først og fremst må vi beklage for at du havnet i en veldig vanskelig situasjon. Vi har stor forståelse for at dette er langt fra ideelt og dette er vi lei oss for.

Vi har nå lært at vi skal ha én person fra oss som har kontakt med én person hos dere i bedriften for å unngå at slike ting skjer igjen, og misforståelser oppstår.

Håper du, til tross for denne uheldige hendelsen, har en god dag videre :-)

Mvh Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Någe dritt, bare lyging"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vil ikkje anbefale Dipper til nogen. De bare lyger. Kommar med tilbud og holder ikkje tilbudet. Rett og slett veldig dårlig service

Svar fra Dipper
10.09.2020 11.22
Hei Thomas,

uff, dette høres sannelig ikke ut som en god erfaring. Vi ønsker gjerne å komme til bunns i hva som har skjedd her. Send oss gjerne en mail til kundeservice@dipper.no, så skal vi få sett på dette.

Ha en fin dag videre :-)

Hilsen Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bare gode erfaringer med Dipper"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er tilbake igjen hos Dipper som kunde. Har ingenting å klage på hos Dipper, da de er seriøse og ryddige, uten overraskende tillegg på fakturaen. Ble fristet av "billigere" pris hos en annen operatør og byttet. Men så kom den første fakturaen på 3 måneders forskudd og et administrasjonsgebyr på kr 59,- kr (på en e-post faktura) Da ble jeg provosert og det var lite å spare.

Svar fra Dipper
10.09.2020 11.13
Hei Ruth,

takk for en superhyggelig tilbakemelding! :-) Det er veldig godt å høre at du er tilbake som Dipperkunde.

Håper du har en strålende dag videre.

Hilsen Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"super kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Løsningsorientert kundebehandler, men det tok litt tid før de svarte på epost, men ikke mer enn 2-3 timer.

Svar fra Dipper
10.09.2020 09.15
Hei Tomas,

takk for din tilbakemelding :-) Vi ønsker til enhver tid å ha kortest mulig svartid, og om noe haster er vi også tilgjengelig på 06020.

Håper du har en strålende dag videre.

Hilsen Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har kun positive opplevelser og erfaringer med Dipper som leverandør av våre telefontjenester. Spesielt fornøyd med kundeservice som svarer raskt og responderer raskt på henvendelsene. Terningkast seks på alt!!!

Svar fra Dipper
10.09.2020 08.56
Hei Espen,

takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :D

Håper du har en fin dag videre.

Hilsen Dipper.
Hafsteinn A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra service."
3 syns denne omtalen er nyttig

Lite ventetid og hyggelige damer som løser bestandig mine problemer Tusen takk. Hafsteinn Asgeirsson Myken Skipsekspedisjon ANS

Svar fra Dipper
10.09.2020 08.54
Hei Hafsteinn,

Tusen takk for din tilbakemelding! :-)

Håper du har en fin dag videre.

Hilsen Dipper.
Johnny A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det bare funker"
5 syns denne omtalen er nyttig

Alt bare funker! Administrasjonsløsningen på web er veldig enkel, oversiktlig og brukervennlig! Kundeservicen er super, rask og enkel. Selve sentralbordløsningen er dessverre noe mer innviklet, med bruk av fagspråk i innstillinger, så denne er jeg ikke helt komfortabel med ennå. Det samme gjelder appen "Bedriftsnett" hvor viderekobling av pågående samtale ikke alltid er like enkel å få til, mye mulug fordi selve samtalen okkuperer "linjen" for å ligge inn på appen om den er "falt ut" og man må logge inn på appen for å viderekoble. Det går sjelden. Men, alt i alt anbefaler jeg Dipper til ALLE!

Svar fra Dipper
26.08.2020 12.33
Hei Johnny,

Tusen takk for verdifull tilbakemelding! Vi tar det du har skrevet om sentralbordløsningen videre til riktig avdeling slik at vi kan bruke dette når vi utvikler tjenestene våre videre. Når det gjelder problemet ditt med å sette over samtaler, så skal det ikke være slik. Send oss gjerne en mail til ks@dipper.no hvor du kort beskriver feilen og refererer til bytt.no. Dette må vi ta en titt på :)

Vi ønsker deg og bedriften din en strålende dag.

Hilsen Dipper-gjengen
Trest E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Imponerende kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vi har valgt Dipper som vår nye operatør for en måned siden og ble imponert over kundeservice med en gang. Vi har vår egen kontaktperson som alltid svarer innen et par minutter og hjelper fort hvis det skulle være noe.

Svar fra Dipper
26.08.2020 12.32
Hei Trest,

Det er utrolig viktig for oss at dere er fornøyde som Dipper-kunder, så tusen takk for nydelig tilbakemelding!

Ønsker dere en strålende dag :)

Hilsen gjengen hos Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Frans - en godt tilrettegende selger."
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg snakket med Frans i dag, og han syntes å kunne en realistisk løsning på det fleste behov man kunne ha.

Svar fra Dipper
26.08.2020 12.32
Hei Sjur,

Takk for flott tilbakemelding!

Hilsen Dipper :)
Jortveit B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dipper tilbyr personlig kundeoppfølging og god tilpassing av avtale for den enkelte bedrift, alt etter behov. Det avgjørende for vårt vedkommende er dekning, som det dessverre ikke er andre tilbydere som kan matche. På pris er Dipper erfaringsmessig ikke den billigste tilbyderen uavhengig av nettdekning. Vi er godt fornøyd som bedriftskunde.

Svar fra Dipper
12.08.2020 11.25
Hei Jortveit!

Det er veldig hyggelig å lese at dere er fornøyde som kunde av Dipper. Vi er utrolig glade for at vi kan levere full Telenor-dekning til alle kundene våre slik at vi vet at de har best mulig dekning der de er.

Ønsker deg og bedriften din en fin dag videre :)

Hilsen alle oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelige, hjelpsomme vil mitt beste"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hei alltid enkelt å ringe Dipper, de er alltid positive og villig til hjelpe til selv når det er mer tids krevende. Men anbefaler de å endre vente musikken den holder ikke samme standard :-) Savner også en bedre SMS løsning med tids styring og gruppe sendinger

Svar fra Dipper
05.08.2020 15.07
Hei Kim!

Det er såå hyggelig å lese at du er fornøyd med arbeidet kundeservice gjør :) Tilbakemeldingen din om kømusikk skal vi absolutt ta videre, takk! Vi er hvertfall i gang med å utvikle gruppesendinger i SMS-løsningen, så håper å kunne ha dette på plass snart.

God sommer,

Hilsen gjengen hos Dipper :)
Arslan B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"For en kundeservice Dipper har"
5 syns denne omtalen er nyttig

Her har jeg bare blitt møtt med høy servicegrad. Abonnementene har vi fått gode priser på. De er enkle og ha med og gjøre og. Anbefales!!

Svar fra Dipper
05.08.2020 15.07
Hei Arslan,

Tusen takk for flotte ord, vi jubler her på kontoret!

God sommer ønsker fra alle oss i Dipper :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytte av avtale"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ser ut til å gå smertefritt å bytte mellom selskap og beholde samme nr. Email avtale var positivt og overraskende enkelt.

Svar fra Dipper
05.08.2020 15.06
Hei Lars!

Å være "enklere" er en av verdiene til Dipper, så det varmer i hjertet å lese at din opplevelse med oss er akkurat dette.

Tusen takk for tilbakemeldingen din,

hilsen alle oss i Dipper :)
Ph N. H. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dipper sendte SIM-kort til feil adresse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Talentløst, lyver, antagelig analfabeter, kan i allefall ikke lese. Dipper sendte SIM-kort til feil adresse. Dessverre ventet jeg fånyttes på posten og de berømmelige 2 timene var gått. Resultat: midt i transaksjon med spansk bank går tlf i «svart», kunne ikke kjøre vekk Teslaen, måtte få bilberging, taxi og leiebil mm.

Svar fra Dipper
28.07.2020 06.55
Hei,

Det er utrolig leit å høre at du har hatt en så kjip start hos oss. Unnskyld! Vi beklager så mye dersom SIM-kort er blitt sendt feil, og skal sjekke opp rutinene våre rundt dette.

Ønsker deg en fin sommer :)

Med vennlig hilsen

Dipper-gjengen
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR