Meny

Dipper omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
240
46
13
16
36
Sorter omtaler etter
Viser av 351 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilsvar"

Mobilsvar er koblet sammen med tvillingkortet mitt. Så når jeg sa opp mobilsvar mistet jeg tvillingkortet. Saken er ordnet.Jeg får nytt tvillingkort

Jeanette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk god kundebehandling. Kundeorienterte. Løsningsorienterte. Hyggelige. Enkelt og effektivt! Brukervennlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna. Bare rot! Det tar altfor lang tid å få tilbakemelding på databruk. Selvfølgelig tar Dipper også betalt for hele måneden ved oppsigelse.

Svar fra Dipper
14.01.2021 20:41
Hei Grete, Vi må beklage om dette er din opplevelse av oss. Vi ønsker å svare kjappest mulig på henvendelser, men det kan se ut som at det har gått over ønsket tid i ditt tilfelle. Som du sier har vi oppsigelse ut inneværende måned, men vi har ingen form for binding. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har ikke prøvd den enda"

Sist prat med kundeservice var effektiv og grei informasjon. Kort ventetid. Meget hyggelig betjening. 😀👍

Svar fra Dipper
14.01.2021 12:13
Hei Ola, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på! Vi er stolte av vår effektive og hyggelige kundeservice! Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke å levere det de lover."
2 syns denne omtalen er nyttig

Tjenesten klarer ikke å levere viderekobling av telefon som lovet. Samtaler forsvinner og samtale mangler postfix som lovet skulle fungere.

Svar fra Dipper
14.01.2021 20:41
Hei Roar, Send oss gjerne en mail på kundeservice@dipper.no slik at vi kan få satt opp riktige videkoblinger og postfix! Det siste vi ønsker er at samtaler forsvinner. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Har hatt flere mobilleverandører gjennom tidene, det er helt klart at Dipper er de beste jeg noen gang har hatt! En fantastisk tjeneste som er fornuftig priset og den beste kundeservicen!!

Svar fra Dipper
14.01.2021 20:43
Hei Roger, For en fantastisk tilbakemelding! Dette setter vi svært stor pris på. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
"Telefonselger med manglende folkeskikk."
1 syns denne omtalen er nyttig

Oppringt av telefonselger som oppførte seg som vi var gamle kjente. Trodde det var en kunde. Jeg blir spurt om jeg er fornøyd med mobilabonnementet mitt fra NN, måten det blir spurt på gjør at jeg tror vedkommende ringer fra NN. Da jeg spør hvor vedkommende ringer fra, svarer han Dipper. Hvis du ikke kan fortelle hvilket firma du representerer ligger du dårlig ann. Begynn å lær selgerene deres folkeskikk.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:33
Hei Harald, Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi vet at selgerne er stolte av å ringe til potensielle kunder på vegne av Dipper, så her må vi beklager om det har kommet dårlig frem hvilket selskap selgeren ringte fra. Om du ønsker kan du gjerne sende en mail til kundeservice@dipper.no, så kan vi se nærmere på saken. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Marianne H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uforutsigbart"
1 syns denne omtalen er nyttig

Appen og innlogging på min side funker ikke. Vanskelig å få oversikt over forbruk og å kjøpe mer data. Ville teste ut Dipper men er ikke fornøyd.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:33
Hei, Så leit at det var problemer med innlogging på Min Side. Vanligvis skal man fint kunne logge inn med telefonnummer og tilsendt passord, så her vil vi gjerne komme til bunns i hvorfor du ikke fikk logget inn. Videre kan man også logge inn på appen "Dipper" for å få oversikt over forbruk. Her kan man også kjøpe mer data. Send oss gjerne en mail på kundeservice@dipper.no så skal vi få ordnet innloggingen din. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper
Christian S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lynrask Kundeservice"

Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:30
Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å være så effektive som mulig, så det er godt å høre at du fikk løst saken din raskt. Ha en strålende dag videre :) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeveiledning !"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en lengre samtale med Samuel på salg om muligheter for å gå over til Dipper fra dagens Telenor på nettløsning og ICE på telefon. God veiledning for de muligheter som finnes og hyggelig konstruktiv selger. Ikke pågående, men behagelig :).

Svar fra Dipper
05.01.2021 01:32
Hei Håkon, Så godt å høre at du har hatt en god erfaring med våre selgere! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Klassiske menneskelig feil, som er irriterende og unødvendig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Først litt treghet og rotete, så ordnig's, til slutt bra jobbet med godt resultat. Når du har en bedrift som er veldig travel, har du ikke tid å vente på at andre ikke gjør 100% for at alt skal gå på skinner når man bytter selskap. Hos oss er det skriver, izettle, mobilt modem, vips og bank osv som skal snakke sammen. Når man plages og systemene slutter å funger + at man må gjøre dettte flere ganger er det utrolig frustrerende. Ting må fungere fra første stund.

Svar fra Dipper
05.01.2021 01:29
Hei Stig, uff, dette hørtes ut som en kronglete start. Vi ønsker selvfølgelig at alt skal være oppe og gå med en gang. Jeg er litt usikker på hva som har skjedd i denne saken, men send oss gjerne en mail på kundeservice@dipper.no, så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre:-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd med Dipper"

Bra og hyggelig respons på kundekontakt på email. Uproblematisk abonnement. Fungerer alltid slik det skal. bra priser.

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:25
Hei Atle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat slik Dipper ønsker å være, så dere kan fokusere på det som er viktig; deres bedrift. Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra på pris , GB og kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hurtig respons fra kundeservice på spørsmål. Helt i toppen med antall GB vs pris og rollover innkl, Telenor dekning. Tlfsvar er en tjeneste jeg mener er litt utgått på dato.

Svar fra Dipper
18.12.2020 12:17
Hei Steinar, takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Om man ikke ønsker telefonsvar kan man enkelt fjerne dette. Om du er usikker på hvordan dette gjøres kan du gjerne ringe oss på 06020, så vil vi svare deg i løpet av kort tid. Håper du har en fin jul! Mvh oss i Dipper.
Chris F. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"-Misfornøyd kunde- eSIM fra Dipper."
3 syns denne omtalen er nyttig

Dere har nå siden des. 2018 skrevet at dere jobber med å få på plass eSIM til Apple watch. Det skal da ikke være så vanskelig å på plass dette i 2020. Jeg nekter å Tor at det er kun er Apple som er vasnkelig. Dere som en profesjonell aktør i markede kan ikke være så missledene og utydelig ovenfor kundenes deres. Jeg ber dere ta dette videre med ledelsen. Dette funker ikke.

Svar fra Dipper
18.12.2020 12:44
Hei Chris, Dipper har per i dag støtte for eSIM på alle typer enheter, utenom Apple Watch. Vi, som deg, ønsker oss støtte for Apple Watch, men vi trenger støtte fra Apple for å få dette til. Vi skulle gjerne gitt et klart tidsestimat for når vi får støtte for Apple Watch hos Dipper, men vi er dessverre ikke ført i køen når vi ikke selger klokker eller andre Apple-produkter. En kan ellers bruke Apple Watch uten eSIM også, så lenge man har mobil og klokke i nærheten av hverandre. Håper dette var oppklarende. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt Dipper i snart to år og byttet en liten periode over til Phonero da vi fikk en gunstigere avtale, men savnet Dippers løsninger og de alltid positive kundeservice medarbeiderne. Vi byttet tilbake og de har vært fantastiske å ha med å gjøre gjennom hele prosessen, i tillegg til at de dekker bruddgebyr hos tidligere leverandør. Strålende fornøyd og anbefales til alle bedrifter uansett størrelse!

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:07
Hei Sabrina, Så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! :-) Dette setter vi stor pris på, og det vi streber etter hver dag. Håper du har en fin jul. Mvh oss i Dipper.
Catrine T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fungerer dårlig å sette over"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er desidert billigst. Vi har Huawei telefoner på jobb og sliter med å sette over til hverandre. Appen fungerer svært dårlig med telefonen. Det fungerer bedre på Samsung telefonen min.

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:05
Hei Catrine, takk for konstruktiv kritikk. Vi er lei oss for at dere har hatt en dårlig opplevelse med APPen. Det har dessverre vært en utfordring med Huaweitelefoner tidligere. Dette skal heldigvis være rettet opp i nå. Om du enda opplever problemer må du gjerne ringe oss på 06020, så skal vi få løst opp i dette. Håper du har en fin jul! :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ved telefonbytte er telefonselgers ord ikke til å stole på og kan føre til store utlegg for kundenn."
1 syns denne omtalen er nyttig

Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:02
Hei Einar, takk for en konstruktiv tilbakemelding. Vi ønsker å være åpne og ærlige om våre priser, og man skal hvert fall ikke tape penger på å bytte over til Dipper. Vi er litt usikre på hva som har skjedd spesifikt i denne saken, men send oss gjerne en mail på kundeservice@dipper.no så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Alexander N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bra dekning og hyggelig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alltid fornøyd med dekning og service fra dipper, synd at dem ikke kan tilby privat abonnent. Kan trygt anbefales :)

Svar fra Dipper
17.12.2020 12:11
Hei Alexander, tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi tilbyr dessverre som du sier kun bedriftsabonnement. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ekspeditt og super kundeservice"

Fantastisk kundeservice. Fikk utrolig god hjelp da portering av mobilnummer skapte trøbbel Tusen takk

Svar fra Dipper
02.12.2020 14:12
Hei Hanne, Så godt å høre at det ble funnet en god løsning! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrande kundebehandling"

Eg opplever Dipper som imøtekomande, respektfulle og personlege, utan bruk av triks.Stilen er enkel, estetisk og tillitsfull med god oversikt for kunden. Dipper har desidert beste logo. All honnør til konoeptutviklar! Prismessig har Dipper framleis litt å gå på. Mini kan med fordel hevast til 500 MB eller til 1GB.

Svar fra Dipper
02.12.2020 12:42
Hei Knut, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolte av at hos Dipper er den ingen skjult skrift eller skjulte gebyrer, noe vi selvfølgelig skal fortsette med. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Thomas D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ventetid på kundeservice og hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er veldig sjeldent at når jeg ringer til en eller annen bedrifta kundeservice at de svarer så raskt som hos Dipper! Bli å hyggelig person som svarte og guidet meg igjennom slik at jeg fikk til det jeg slet med. Det er nesten verdt å bare ringe de hvis du har en dårlig dag slik at du får snakket med en hyggelig person ;-)

Svar fra Dipper
02.12.2020 12:40
Hei Thomas, takk for en hyggelig tilbakemelding! Dette var koselig å høre for oss på kontoret. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alltid hyggelige på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bruker bedriftsløsningen deres for vårt sentralbord på jobb. Har ringt de flere ganger for å legge til ansatte etc, får alltid raskt svar og hyggelige mennesker som jobber der. Ordner alt med engang.

Svar fra Dipper
02.12.2020 12:29
Hei Rikke, så godt å høre at vår løsning fungerer fint for din bedrift! :-) Takk for en hyggelig tilbakemelding. Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
Ruzhdi A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kontakt ang abb"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sikkelig bra service beste noen sine. når jeg skule sende vurdering fra 1-10 jeg måte skrive 20 og det var vel fortjent.

Svar fra Dipper
02.12.2020 11:10
Hei Ruzhdi, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi streber alltid etter å gi en god kundeopplevelse her i Dipper. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Roald M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svindel ved direkte trekk i mobilabonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette var jo svindel, dere må finne ut hva dere må gjøre for å unngå at noen bare sender en regning for noe oppspinn for å lure folk. Systemet deres er ikke risikovurdert og kvalitetssikret. Med hilsen Roald M. H.

Svar fra Dipper
02.12.2020 10:08
Hei Roald! Vi forstår at dette med kjøp av varer og tjenester over mobilregningen kan være uvant, derfor har vi mulighet for å sperre for slikt om man ønsker det. Vi vil selvfølgelig ikke at noen skal sitte med en følelse av å bli svindlet, og en slik sperre vil stoppe transaksjonene, men det vil ikke stoppe leverandøren av tjenester som er vanskelige å forstå. Derfor bør man også stoppe kjøpene fra leverandøren, slik at de justerer produktene sine. Vi ber om unnskyldning for at du har hatt en dårlig opplevelse med dette hos oss, og hjelper deg gjerne så langt vi kan for å få ryddet opp. Hilsen gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundebehandler !"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelte plasser litt dårlig signaler , kan muligens skyldes gml telefon ? Litt lang vente tid på service tlf. , men Rikke på mottaket var virkelig på , kvikk og behagelig .

Svar fra Dipper
11.11.2020 08:37
Hei Ove! Opplevelser med dårlige signaler hørtes rart ut - vi er på Telenor-nettet, og det finnes ikke bedre i Norge, ihvertfall. Men klart - det er mulig å finne punkter hvor dekningen glipper hos oss også. Ring oss gjerne for å sjekke det ut. Ellers tusen takk for tilbakemeldingen - vi jobber med å ordne svartiden, og Rikke skal utvilsomt få noen tomler opp på to meters avstand her 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR