Meny

Dipper omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 35 innen
mobilselskap
82%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
179
32
10
10
26
Sorter omtaler etter
Viser av 257 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Richard F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempefornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er jeg kjempefornøyd med! Kundeservicen er utmerket, veldig enkelt og opprette kontakt via telefon eller på Facebook Messenger, som er genialt. + Telenordekning + Billigere enn Telenor + Ingen skjulte kostnader + Kundeservice + Appen er veldig oversiktlig + Oversiktlig hjemmeside - Ikke støtte for Google Pay eller Apple Pay Glad jeg byttet til dem!

Svar fra Dipper
01.07.2020 11.04
Hei Richard!

Tusentall for en herlig tilbakemelding!
Vi jubler her på kontoret, og noterer oss samtidig innspillet ditt. Takk igjen!

Hilsen gjengen i Dipper
Preben H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Svært ryddig og enkelt bytte. Dekningen ble mye bedre i forhold til Telia. Prisene mine ble senket med et par tusen i året. Kundeservice svarte raskt og fikk tilogmed gratis data-sim da jeg spurte om dette.

Svar fra Dipper
23.06.2020 10.23
Hei Preben!
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det er sulten på sånne omtaler som får oss ut av sengen på morgenen, og denne ble mottatt med applaus på kontoret 😊 Takk skal du ha!

Hilsen fra hele gjengen i Dipper 😊
Jørgen O. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ryddig, men ikke lenger billig."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har benyttet dipper i mange år nå. Ser at prisene ikke lenger er konkuransedyktig på data. Har en kjedeavtale gjennom en kjede, men vurderer videre sammarbeid.

Svar fra Dipper
23.06.2020 10.22
Hei Jørgen!
Takk for en fin omtale hva gjelder service, dekning og tilfredshet, det var veldig hyggelig! At vi ikke lenger skal være konkurransedyktige på pris er ikke fullt så hyggelig. Vi er nok ikke alltid billigst på alt, men vi skal helt klart fighte med de beste om totalpakken. Ta kontakt med oss på kundeservice@dipper.no, så finner vi ut av om det er justeringer vi kan gjøre for å optimalisere sammensetningen av pakkene deres! 😊

Hilsen fra oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lurt av selger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selger lovet en billigere tel. abn. enn jeg hadde, endte opp med og betale mer pr, mnd føler meg lurt.

Svar fra Dipper
23.06.2020 10.22
Hei Tor!
Her vil vi bare få be om unnskyldning.

Om noen har vært uærlige eller om det er snakk om misforståelser spiller liten rolle. Ansvaret for å kommunisere ærlig, klart og tydelig ligger på oss. Så når du så tydelig opplever å ha fått noe annet enn du ble lovet, kan vi ikke gjøre annet enn å be om unnskyldning.

Men ta gjerne kontakt med oss på kundeservice@dipper.no og henvis til denne posten, så kan vi både forsøke å finne ut av hva som har skjedd, og også gjort det vi klarer for å rydde opp etter oss.

Håper vi hører fra deg!

Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Andre har ikke en god del :)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selskapet mitt har spesielt behov pga. internasjonal utvikling og det er veldig viktig for oss å ha frihet og fleksibilitet, spesielt i Europe (ikke bare EU) og av og til USA. Dipper har levert på alle nivåer og med hyggelig support og ikke minst priser. Jeg ønsker å anbefale Dipper til absolutt alle!

Svar fra Dipper
25.06.2020 07.24
Hei Dejan!

Dette var superstas å lese! Det er bare å tipse oss om du kjenner andre som burde få samme deal! Grattis med internasjonal ekspansjon, og tusen takk for fantastisk omtale!

Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er fornøyd med Dipper. Men blir glad dere kutter prisen for eg syns det har vert litt dyrt å bruke dere.. Så sett stor pris på dette da.

Svar fra Dipper
25.06.2020 07.24
Hei Giske!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og at priskuttet var velkomment 😊

Vi jobber hver dag for å være blant de rimeligste, og i tillegg levere service og kundeopplevelser du ikke finner hos andre. Vi er ikke alltid lavest på listepriser, men summen i bunnen på fakturaen skal ihvertfall være god 😊

Hilsen fra gjengen i Dipper 😊
Sven E. K
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Håpløst selskap som ikke klarer å levere selv de mest enkle tjenester, må ha hjelp av andre og purre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Håpløst selskap som ikke holder vann, klarer ikke å starte opp SIM-kort til avtalt tid, vil du være uten telefonforbindelse over noe tid så velg Dipper!

Svar fra Dipper
23.06.2020 10.21
Hei Sven!

Dette hørtes ikke bra ut - unnskyld for en dårlig opplevelse! Uten å ha full klarhet i hva som kan ha skjedd, kan vi ihvertfall umulig ha levert slik vi pleier, og det er vi lei oss for. Ting som ikke virker, skjønner vi selvsagt at er irriterende. Håper vi kan få gjøre et nytt forsøk en annen gang, for normalt sett klarer vi å løse opp i det som måtte oppstå av utfordringer! Og takk for tilbakemelding!

Hilsen oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Juks og fanteri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet støtte for e-sim til Apple Watch, ventet et halvt år, spurte igjen, fikk så beskjed om at det ikke ble noe av inneværende år allikevel. Nå, et halvt år etter har ingenting skjedd. Har kontaktet kundeservice og det fantes ikke spor av ydmykhet for at de åpenbart ikke har holdt det de har lovet.

Svar fra Dipper
18.06.2020 09.43
Hei Magnus!
Først og fremst takk for klar tilbakemelding. Det har aldri vært intensjonen å ikke være ydmyke her, og vi vil be om unnskyldning for vi har ordlagt oss på en slik måte.

Vi veldig gjerne ønske at vi kunne tilby eSIM-støtte også for Apple Watch, slik som vi gjør for alt annet av enheter som støtter eSIM. Dessverre har Apple valgt en aktiveringsmetode for klokken sin som krever en større teknisk integrasjon mot Apple, annerledes enn for alle andre enheter som bruker eSIM. Denne integrasjonen har vi ikke klart å få i stand. Vi støtter alle andre Apple-enheter, og klokker fra diverse andre leverandører, men Apples klokke har vi dessverre ikke støtte for.

Vi er lei oss for at vi har kommunisert slik at det ble oppfattet som lovnader, men håper alt annet ved Dipper er attraktivt nok til at du ikke bytter vekk fra oss. Om eSIM til Apple Watch er avgjørende for videre kundeforhold, må vi dessverre melde pass - vi klarer ikke levere på dette med det første 🙁

Hilsen gjengen i Dipper
Privatetterforsker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Dipper kundeservice ordner raskt opp ved henvendelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er Telenorkunde, og ble oppringt av en telefonselger (på 1881 beskrevet som "Markedsføring telefon", muligens et telefonsalgfirma?) med tilbud fra Dipper på rimelig mobilabonnement til småbedrifter. For mine to abonnement kunne jeg spare 1200 kr/år. Det selgeren ikke opplyste, var at MVA kom i tillegg (jeg sjekket abon.prisene på Dippers hjemmeside), og da ble besparelsen kr. 0. Da jeg fikk eposten fra Dipper med bekreftelsen på bestillingen, svarte jeg på den med å kansellere bestillingen. En kundekonsulent hos Dipper kansellerte bestillingen min momentant, og bekreftet dette på epost. Veldig bra!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservicen er helt forferdelig dårlig. Det tar 5 dager å få svar, de tenker seg ikke om og skaper problemer for deg.

Svar fra Dipper
10.06.2020 13.08
Hei Viljar!
Ut fra det du skriver her, har jeg ikke klart å finne ut hvor det har gått galt. Men ett er helt klart: her har vi bommet, og det er jeg lei meg for. Unnskyld. Det er ikke sånn vi ønsker å oppleves.

Vi gir jernet hver dag for å skape positive kundeopplevelser, men det hender det glipper, og da er det viktig at vi får høre om det, så vi kan lære og bli bedre. Så takk for tilbakemeldingen!

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt på kundeservice@dipper.no for å si litt mer om dine opplevelser. Henvis gjerne til denne meldingen, så skal vi sørge for å gjøre alt vi kan for å rydde opp og skape et bedre inntrykk.

Håper vi hører fra deg!

Mvh
Ole Lindtveit
Leder, Dipper Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjapp bra gjennomføring"
2 syns denne omtalen er nyttig

I kontakten med dipper får jeg god info om det jeg lurer på. Her er man på tilbudssiden, oppfølgingen er veldig bra og det går kjappt.

Svar fra Dipper
02.06.2020 10.13
Hei Helmut!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris. VI er tilgjengelig på 06020 og kundeservice@dipper.no fra 0800-1700 på alle hverdager.

Ha det fint så lenge!

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Kenneth H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kjøp av tjenester"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Er ganske misfornøyd med Dipper akkurat nå. Har en datter på 13 år som blir fakturert for tjenester som hun sier at hun ikke har kjøpt. På kundeservice kan de ikke hjelpe med hva som er kjøpt. Sender bare en link til Strex.no, men der sår det ikke noe om hva som er kjøpt. Ganske frustrert nå.. Kenneth

Svar fra Dipper
02.06.2020 10.14
Hei Kenneth

Forstår godt at du er frustrert! Men det er dessverre sånn at vi ikke har tilgang til hvilke tjenester som faktureres fra Strex. Årsaken til dette er personvernhensyn. Håper dere finner ut av det.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
06020 og kundeservice@dipper.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt vel til slutt. Hadde vært greit med litt mere tid for gjennomgang av avtale."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde vært greit å ha fått lest gjennom avtale. Fikk beskjed på tlf at jeg måtte skrive JA med en gang. PR nu synes jeg det er for tidlig å si noe mer. Har i tillegg biapparat modtlf type mulig 6210. Dette pga ekstra antenne grunnet dårlig dekning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Supert for alle bedrifter"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ypperlig kundeservice, god og rask hjelp samt fagkyndig rådgiving! Anbefales på det sterkeste! Min bedrift er avviklet, derfor ikke lenger kunde.

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Esim for Apple Watch"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det er for dårlig at ikke Dipper kan levere Esim for Apple watch. Både Telenor og Telia leverer dette. Det viser seg jo nå at det som regel er best å holde seg til de store mobiloperatører. kjempe missfornøyd.

Svar fra Dipper
23.06.2020 10.14
Hei Missfornøyd,

Det er ikke noe hyggelig å lese at du er misfornøyd med tjenestene vi leverer. Du er absolutt ikke alene om å savne eSIM for Apple Watch - dessverre er det veldig mye vanskeligere for oss å få på plass støtte for denne ene klokken enn for alle andre enheter som bruker eSIM. Dermed tar det lenger tid enn vi skulle ønske, og løsningen på akkurat eSIM vil, som du sier, være en av de store. Men vi håper jo at kvaliteten på resten av det vi leverer gjør at du likevel velger å bli værende.

Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God personlig service og oppfølging."
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Phonero til Dipper. Jeg reiser mye og hadde svært høye regninger når jeg måtte bruke telefonen i Asia. Etter jeg byttet, ble kostnadene redusert til 1/3. Det viktigste argumentet for å bytte var nok at Tyrkia har samme pris som EU. I tillegg var det veldig hyggelig å besøke Dipper sitt kontor i Oslo. Hastigheten på nettet er nok litt svakere enn Phonero, uten at det har stor betydning. For meg virker det som de har avtale med de viktigste leverandører av telefoni i Asia. Hadde forbindelse langt ut i sjøen både i Indonesia og på Maldivene. Det hadde jeg ikke før.

Svar fra Dipper
02.06.2020 10.13
Hei Inge!

Så hyggelig at du er fornøyd med Dipper! Og hastigheten på Telenor-nettet er utmerket og minst like god som Phonero sin :-). Så bra at du har en god opplevelse når du er på reise.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Inge. Vi ønsker deg en strålende dag. Du vet hvor du finner oss :-)

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
06020 og kundeservice@dipper.no
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lurer gamle folk! Frekk kundeservice!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gammel mann på 85 år ble lokket med billig pris. Har naturlig nok ikke hverken kredittkort eller e-postadresse. Selgeren ringte regnskapsføreren hans (!!) for å få en e-post å "hekte på" abonnementet hans. Da var salget i boks! Veldig kjedelig for eier av e-postadressen å få fakturaen tilsendt hver mnd!! Tok kontakt for å be om at den eldre mannen trengte å få faktura pr post. Dette var UMULIG!! Kun på e-post eller EHF... Dårlig gjort!! Dette kan dere vel opplyse kunden om i første omgang???!! Frekk kundeservice da vi tok kontakt om dette!

Svar fra Dipper
10.03.2020 11.18
Uff. Dette er skikkelig leit å lese. Men takk for at du gir tilbakemelding når noe oppleves slik!

Det er forsåvidt riktig at vi kun distribuerer faktura via epost eller EHF, men vi skal da evne å oppføre oss som folk. Denne historien vil vi gjerne få grave mer i, slik at vi kan lære og forbedre oss, for slikt inntrykk skal vi ikke etterlate, uansett hva slags problemstilling vi står overfor - verken i salg eller kundeservice.

Ta gjerne kontakt med oss på epost kundeservice@dipper.no og henvis til denne posten her på bytt.no, så får vi tatt tak! Takk igjen for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det gjør oss bedre. Hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Effektiv, bra kundeservice, med god kunnskap og oversikt ."
4 syns denne omtalen er nyttig

Ønsket et tilbud, og innen 10 minutter var alt på plass og vi ble kunde. I følge tilbudet reduserer vi telefon utgiftene med 50%.

Svar fra Dipper
09.03.2020 12.11
Hei Lasse!

Hjertelig velkommen til Dipper! Så bra du har fått en god start hos oss, og ikke minst at bedriften din sparer penger!

Vi ønsker deg og kollegene dine er nydelig arbeidsdag :-).

Vennlig hilsen alle oss i DIpper
06020 og kundeservice@dipper.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt og rimelig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er superfornøyd med Dipper. Får 120 GB hver måned med rollover. Telenor dekning som er et must. Eneste minus, de ikke har avtalegiro.

Svar fra Dipper
10.03.2020 11.17
Hei Eskil!
Takk for trivelig tilbakemelding! Det er godt å høre på at vi leverer på det du opplever som viktigst 😊

Ang avtalegiro: Hos oss kan du betale fakturaen enten automatisk via EHF, ved automatisk trekk av kredittkort, eller på vanlig måte i nettbanken.

EHF er statens format for elektronisk fakturering, hvor en EHF-faktura sendes rett inn i mottakers økonomisystem, så du slipper å håndtere den manuelt - enda enklere enn avtalegiro!😊

Om ditt foretak ikke har økonomisystem som støtter EHF, og ønsker å motta fakturaene i nettbanken i stedet, tilbyr mange banker i dag at bedriftskunder kan motta fakturaer på EHF-format rett i nettbanken. Ta kontakt med banken din, så hjelper de deg med å få satt det opp!

Håper dette tipset gjør hverdagen hos oss enda enklere!

Hilsen fra oss i Dipper 😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper holder det de lover"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dipper fungerer perfekt for oss og de holder det de lover, enkel faktura, bra datamengde til en fornuftig pris.

Svar fra Dipper
09.03.2020 11.59
Hei på deg, Evalill!

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding. Så bra du synes fakturaen er enkel og prisen bra, det er akkurat det vi jobber for.

Ønsker deg en strålende arbeidsdag!

Vennlig hilsen alle oss i Dipper
06020 og kundeservice@dipper.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"Endring av driftforhold som dessverre medfører oppsigelse av kundeforhold til Dipper"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi avslutter kundeforholdet til Dipper siden vi ikke trenger to abonnement. Vi skulle være to i butikken der de hadde hvert sitt abonnement. Dette kom aldri i gang slik vi hadde forutsett det, og vi velger derfor å si opp abonnementet med Dipper siden det er det andre abonnementet som har vært i bruk siden 2015. Det har vært en meget god kundeservice hos Dipper og dersom forholdene skule endre seg vil vi gjerne komme tilbake ved en senere anledning.

Svar fra Dipper
06.03.2020 11.45
Hei Renny

Tusen takk for at dere har vært kunder hos oss! Vi håper å ønske dere velkommen tilbake om ikke lenge - uansett hvor mange abonnement dere har hos oss. Vi har mange enmanns-bedrifter som kunder også, så dere er hjertelig velkommen til å bli Dipper-kunder med ett abonnement også.

Vi ønsker dere lykke til med butikken! Vi heier på dere.

Mange hilsener fra alle oss i Dipper
kundeservice@dipper.no og tlf 06020

Lykke til med butikken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Feilaktig informasjon fra selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ikke velg Dipper! Selger kome med feilaktig informasjon, som ingen i ettertid vil stå for. Simkortene ble sendt til feil adresse fordi ingen spurte hvor de skulle. Bare rot hele veien.

Svar fra Dipper
04.03.2020 14.57
Hei Ingrid!
Vi er veldig lei oss for at oppstarten ble som den ble for deg. Vi har jo hatt kontakt utenom bytt.no også. At vi ikke sjekket at adressen var korrekt skulle det selvsagt være mulig å unngå, og det samme med misforståelsen rundt delt internett. Vi jobber med forbedringer!
Vi håper dog at alt har fungert tilfredsstillende siden vi var hjemme hos deg med simkort. Skulle det være noe mer vi kan bidra med, vet du jo hvordan du når oss enklest - vi er beredt på å kjempe for at du likevel ikke ønsker å bytte 😊
Bedriftskunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Erfaringer som bruker og fakturamottaker på vegne av bedriftskunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

1. Dekning oppleves som kurant. 2. Logg er bra, og kunne vært enda bedre ved evt tilgang til historikk/arkiv. 3. Ordinære fakturaer godt spesifisert/fordelt på brukere. 4. (Ad hoc) kreditnotaer i utg. pkt svakt forklart/spesifisert. 5. God innsats fra Kundeservice for å rette opp i 4.

Svar fra Dipper
24.02.2020 15.16
Hei!

Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger. Vi kunne veldig godt tenke oss å få dine innspill til hvordan vi forbedrer kreditnotaen våre. Kan du ta kontakt med kundeservice@dipper.no, slik at vi kan få tak i deg? Referer gjerne til bytt.no.

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er kunde av Dipper av to grunner. Telenor dekning og et fantastisk kundesenter! Helt i egen klasse. Leverer alltid! Er for høye på pris, men jeg synes det er vært å betale noen kroner mer når servicegraden er så stor.

Svar fra Dipper
24.02.2020 15.12
Hei Petter

Så herlig at du setter pris på Telenor-dekningen og kundesenteret vårt. Vi stusser litt over det du sier om prisene våre, normalt kommer vi veldig godt ut prismessig, og husk at det ikke kommer noen skjulte gebyrer hos oss. Beløpet som står på fakturaen er viktigere enn lokkepriser, synes vi.

Vi håper du blir hos oss, Petter!

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
kundeservice@dipper.no og 06020
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk god service, alltid😁"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mener dere er den beste leverandør vi noensinne har hatt, anbefaler dere til alle. Tilgjengelighet, raske og gode svar både på telefon og email. Tusen takk😊

Svar fra Dipper
24.02.2020 15.12
Torhild, you made our day!

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Supert å høre at du er så fornøyd med oss som leverandør, det gir oss arbeidsglede å høre.

Hils gjengen din fra alle oss i Dipper

kundeservice@dipper.no og 06020
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR