Meny

Dipper omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 30 innen
mobilselskap
64%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
33
2
0
5
15
Sorter omtaler etter
Viser av 55 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Useriøs operatør"

Ringer opp til tross for reservasjon mot telefonsalg. Gir først inntrykk av feil med dekning i ditt område og spør ut om nåværende operatør. Dette er en ytterst useriøs fremgangsmøte for å skaffe seg nye kunder.

Svar fra Dipper
30.07.2019 11.15
Hei Pompel

Huff og huff! Vi er veldig lei oss for at du har opplevd den framgangsmåten du beskriver. Dette er ikke en godkjent framgangsmåte for våre selgere. Vi hadde satt stor pris på om du kunne ta kontakt med kundeservice@dipper.no og fortelle oss hvilken dag du ble oppringt og på hvilket telefonnummer. Vi håper ikke hendelsen har ødelagt sommeren din og beklager igjen at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi vet at dere som jobber i små og mellomstore bedrifter heller vil bruke tid på deres egen bedrift enn på oss, derfor prøver vi å være så hjelpsomme og pålitelige som mulig. Men her feilet vi, altså.

Ydmyk hilsen oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Den mest kundevennlige mobiloperatøren"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dipper tenker mest på oss kunder. De leverer tjenester av samme gode kvalitet som alle andre. Kundeservicen er positiv og god. Videre har de oversiktlige fakturaer. Det som imponerer meg mest er at de er tålmodige med å få inn pengene. Det er viktig for meg som liten bedriftsleder. Skulle jeg være sen med betaling en måned så er Dipper fortsatt min beste venn. Ingen sinte purringer, tjenestene leveres som før og ingen inkassosaker. Om de fortsetter med denne gode kundebehandlingen vil jeg aldri - jeg gjentar ALDRI bytte.

Svar fra Dipper
30.07.2019 11.14
Hei Magne G. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er spesielt glade for at du synes fakturaen er oversiktlig, vi prøver stadig å forenkle den.

Ta kontakt med oss om vi kan hjelpe til med noe.

Sommerhilsener fra alle oss i DIpper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Klusset det til for meg selv på cruise, Dipper reddet meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Litt lang svartid hos kundeservice men når de først svarte behandlet de meg bedre enn jeg hadde forventet.

Svar fra Dipper
09.07.2019 12.06
Hei Andreas

Tusen takk for hyggelig omtale. Glad for at du fikk hjelp av oss når du trengte det. God sommer! Hilsen gjengen i Dipper
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært rask service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Suveren hjelp, sømløs service fra gml abo ble overført til ny bedrift. Smertefritt og rimelig og riktig abo for meg.

Svar fra Dipper
09.07.2019 12.05
Hei Leif

Glade kunder er det beste vi vet! Vi håper at du fortsatt blir fornøyd med oss og at du tar kontakt med oss på 06020 eller kundeservice@dipper.no når det er noe vi kan hjelpe deg med. Fortsatt god sommer!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, bra og billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært kunde over flere år nå og har aldri hatt noen store problemer hverken med Dipper eller tjenestene. De få problemer som har oppstått underveis har alltid blitt løst fort og greit.

Svar fra Dipper
20.06.2019 12.35
Hei Trond! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi digger kundene våre og håper at det merkes i kontakten med oss. Vi lover å alltid gjøre vårt beste for å hjelpe bedriften din fort og greit også i fremtiden.

God sommer, Trond! Og lykke til å med å gjøre en forskjell i din bransje.
Hilsen gjengen i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabile løsniger og gode priser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi byttet fra et ungt selskap med ekstremt ustabile løsninger til Dipper. Tidligere opplevde vi at sentralbordet var nede i timesvis og problemer med utenlandsreiser. Nå er ting stabilt og ting funker. Min eneste klage på Dipper er at appen deres driver og logger seg ut hele tiden. Men ting oppleves veldig mye bedre nå. Vi er fornøyde og kan trygt anbefale Dipper til andre mindre selskaper med behov for sentralbord og egen kundeservice.

Svar fra Dipper
20.06.2019 07.43
Hei Ole:)

Tusen takk for at du har tatt deg til å skrive en tilbakemelding til oss. Vi tar til oss alle tilbakemeldinger og prøver å lære av både ris og ros. Vi er glade for å lese at du opplever løsningene våre som stabile. Vi vil gjerne forstå hvorfor appen logger seg ut og inn på mobilen din. Kan du ta kontakt med oss på 06020 eller kundeservice@dipper.no om dette?

Vi ønsker deg en fortsatt topp arbeidsdag.

Sommerhilsener fra gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper har fungert helt tilfredsstillende for oss og er neppe av de dyreste."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dipper har fungert helt tilfredsstillende for oss og er neppe av de dyreste. Det har alltid vært en ryddig og grei avtale, uten overraskende prishopp.

Svar fra Dipper
20.06.2019 07.40
Hei Tor! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding. Vi lover å fortsette å gjøre vårt beste for å fortjene å ha deg og bedriften din som kunder hos oss. Ha en fortsatt flott arbeidsdag!

Sommerhilsen fra gjengen i DIpper
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Var tidlig ute for å samle mobil abonnementene i bedriften til en leverandør. Valget falt på Dipper som er konkurransedyktige, har utmerket service og har forståelig apper og grensesnitt!

Svar fra Dipper
14.06.2019 10.56
Hei Kristian,

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding!

Ta kontakt med oss på 06020 eller på kundeservice@dipper.no om det er noe vi kan hjelpe til med.

Vi i Dipper-gjengen håper du får en flott arbeidsdag :)
Sandra K. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bindingstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice.. Lureri får å ikke fortelle at det er gratis bindingstid, men så får jeg 3000 kr regning i posten litt etterpå uten å bli informert..

Svar fra Dipper
14.06.2019 10.56
Hei Sandra,

Så synd å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen av oss, men takker så mye for at du tok deg tid til å skrive en omtale. Vi opererer med en avtaletid når vi hjelper nye kunder ut av binding hos forrige operatør. Årsaken til dette er at vi skal ha en viss garanti for å tjene inn beløpet vi dekket for deg da du ble kunde. Dette skal bli informert om ved avtaleinngåelse, men vi tar tilbakemeldingen din videre slik at vi kan bli enda tydeligere.

Vi ønsker deg en fin dag videre :)

Hilsen Dipper-gjengen
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Ruthcamilla A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice! :-)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har valgt Dipper på grunnlag av pris og at det ikke er bindingstid. Er godt fornøyd med service både på telefon og mail. Ting fungerer og det er enkelt å forholde seg til :-)

Svar fra Dipper
12.06.2019 14.11
Hei Ruth Camilla,

Tusen takk for gode tilbakemeldinger! Vi er også for frivillige kundeforhold uten bindingstid og vi står på hele tiden for å forbedre oss.

Ta kontakt med oss på 06020 eller kundeservice@dipper.no om vi kan hjelpe deg og gjengen på jobben med noe.

Hilsen oss i Dipper😊
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper var et bra bytte for oss"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi er fire små og mellomstore selskaper i en gruppe som byttet til Dipper rett før jul i fjor. Dipper hadde bra priser, god kundeservice og abonnementene passer oss utmerket. Dipper har en god web portal som gir oss akkurat den info vi trenger og muligheter til å endre tjenester når vi vil. Når det gjelder forbedringer så ser vi frem til esim muligheter. Dipper kan anbefales.

Svar fra Dipper
12.06.2019 12.16
Hei,

Tusen takk for tilbakemeldingen, Inge! Det er hyggelig å høre at dere trives så godt som Dipper-kunder. Vi har nå også en APP som alle de ansatte kan laste ned for å følge med på forbruket samt gjøre endringer på sitt abonnement. Vi jobber aktivt med å utvikle støtte for e-SIM, og gleder oss til å ha dette på plass.

Ta kontakt med oss på 06020 eller kundeservice@dipper.no dersom det skulle være noe vi kan hjelpe til med.

Hilsen gjengen i Dipper :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, oversiktlig og service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Dipper i noen år og har kun positive ting å si. Appen gjør ting enkelt og oversiktlig. Når jeg ved uhell låst min mobil en søndagsmorgen og ikke hadde tilgang til puk-koden så spurte jeg om hjelp på Dippers facebook (messenger) Det fikk jeg kjapp hjelp på en søndag- imponerte meg stort!!

Svar fra Dipper
07.06.2019 14.55
Hei Malin,

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi svarer så raskt vi kan i åpningstiden og litt mer sporadisk utenfor åpningstid. Å hjelpe kundene våre til en enklere mobilhverdag er det viktigste vi gjør.

Ta kontakt med oss på 06020 eller kundeservice@dipper.no om det er noe vi kan hjelpe til med.

Mange hilsener fra gjengen i Dipper :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alltid god service og kjapt og greit å få lagt til nye. Gode abonnement og enkelt å endre mellom abonnement samt legge til utvidelser.

Svar fra Dipper
06.06.2019 12.53
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Merete! Vi ønsker deg en fin og inspirerende arbeidsdag 😊

Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kort sagt meget fornøyd. Har aldri hatt noen problemer med mitt abonnement hos Dipper"
2 syns denne omtalen er nyttig

Som nevnt over. Meget fornøyd med mitt abonnement hos Dipper. Lave priser og god dekning 😄 intet negativt fra min side

Svar fra Dipper
05.06.2019 13.15
Hei Terje,

Dette er som musikk i våre ører! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding til oss.

Ønsker deg en god sommer :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget godt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er både takknemlige og fornøyde med dekning, kundeservice og priser. Ingenting å utsette. Vi bruker ca 30.000 i året hos Dipper, og syntes det er å anse som en investering.

Svar fra Dipper
05.06.2019 13.15
Hei,

Tusen takk for den flotte omtalen! Vi er heldige som har så hyggelige kunder som dere.

Ha en fin dag og en god sommer :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper kunde siden 2013"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vår bedrift har vært kunde hos Dipper siden 2013, vi hadde da hatt en reise via de fleste andre bedrift-løsninger. Selv etter 6 år, er vi like fornøyd, det har ikke vært noen overraskelse. Fleksibelt med tanke på endringer av pakker, god dekning, og god service de få gangene vi har hatt behov for det.

Svar fra Dipper
04.06.2019 13.40
Hei Ola!

Tusen takk for du har tatt deg tid til å gi oss denne hyggelige tilbakemeldingen i en ellers så hektisk hverdag.

Ha det fint så lenge. Ta kontakt med oss om vi kan være til hjelp :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Forventning positiv"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er i hh til forventningene som jeg hadd da jeg inngikk avtalen. Ønske også å kunne kjøpe smarttelefon gjennom Dipper

Svar fra Dipper
04.06.2019 14.02
Hei Roald,

Så kult å høre at vi lever opp til forventningene du hadde! Vi kan dessverre ikke oppfylle ønsket ditt om kjøp av smarttelefon nå, men vi skal ta forslaget ditt videre.

Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og håper du får en fin dag videre :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Vurderer du Dipper?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle andre på markedet
Anders K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris og rask service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er mye på reise i Tyrkia og ingen andre selskaper klarer å tilby det samme pakken med data. Bra priser. Skal jeg si noe negativt så må det vel være at de ikke har salg av telefoner til oss som driver firma. Håper de får det snart.

Svar fra Dipper
04.06.2019 14.13
Hei Andreas,

Tusen takk for omtalen din! Det er strålende å høre at du er så fornøyd med bruk av abonnementet i Tyrkia og prisene våre ellers. Vi har dessverre ingen planer om å tilby kjøp av telefoner foreløpig, men skal ta tilbakemeldingen din videre :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uholdbart at en ikke kan få flyttet ubrukt data til neste mnd"

Noen mnd, bruker en kanskje 3 G og andre 40-50, men det er jo helt uholdbart å drive å flytte type abb. hver eneste mnd. Da bør det være mulig å kjøpe evt. 150G og fordele det slik en ønsker.

Svar fra Dipper
04.06.2019 19.46
Hei Jarle!

Vi setter stor pris på innspillet ditt, og forstår at dette hadde vært veldig praktisk for deg som ha så variert bruk. Vi jobber hele tiden med å bli bedre og tilbakemeldinger som dette er derfor svært viktig for oss.

Håper du får en fin dag videre og en god sommer :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Knall dekning og aldri problemer!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Firmaet jeg jobber i har et Dipper-abonnement. Jeg har alltid god dekning - selv når andre jeg er sammen med (som har andre abonnement) har dårlig dekning - og da jeg var i Chile på ferie hadde jeg bedre pris enn mannen min, som har Telenor. Jeg har aldri hatt problemer med abonnementet, og det samme har jeg inntrykk av for mine kolleger.

Svar fra Dipper
04.06.2019 19.45
Hei,

Takk for fantastisk fin omtale! Vi er utrolig glade for å høre at du er fornøyd med både dekning og pris.

Ikke nøl med å si fra om det er noe vi kan være til hjelp med.

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det bare funker!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare gode erfaringer med mitt Dipper-abonnement. Super kundeservice, overraskende gode priser og stadig vekk gode tips om hvordan man kan utnytte fordelene i abonnementet sitt bedre. Har anbefalt det til mange og det skal jeg fortsette å gjøre! Det bare funker, så jeg slipper å tenke på at mobilabonnementet er "bare styr"!

Svar fra Dipper
03.06.2019 15.48
Hei Torill,

Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med den raske og gode oppfølgingen til kundeservice når man trenger hjelp. I tillegg er appen veldig brukervennlig. Topp dekning og topp mobilselskap.

Svar fra Dipper
03.06.2019 15.48
Hei Tale,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi veldig stor pris på :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Negativ P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Samtalebrudd, dårlig kvalitet og bortforklaringer fra kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vår bedrift har bedrifts-abonnement fra Dipper hvor flere ansatte opplever problemer ref over. Ved forsøk på formidle dette til kundeservice, blir vi møtt av avvisning av problem eller bortforklaringer. Håper nå at min bedrift endrer leverandør. Eksempel: -------- Dessverre kan det se ut som at Google Pixel ikke støttes for 4G- og Wifi tale hos Telenor, og da heller ikke hos oss. Grunnen til at Telenor ikke støtter voLTE for Google Pixel er fordi markedet ikke er stort nok for denne telefonen i Norge, og Telenor har derfor per dags dato ikke prioritert å gjøre det tilgjengelig for denne telefonen. Siden tale på din telefon ikke kan gå på 4G, vil den da automatisk kobles til det som egentlig skal være nest best, som er 3G-dekning. Dessverre er det 3G som er svakest på din adresse. Det du kan prøve å gjøre da er å låse telefonen til 2G/GSM, slik at tale vil gå på dette nettet og se om dette gjøre noen forbedringer på samtalene dine :-) -------

Svar fra Dipper
06.05.2019 11.01
Hei,

Takk for tilbakemeldingen din!

Vi er lei oss for at dere opplever problemer, og at dere føler at dere ikke blir tatt på alvor.

Ta gjerne kontakt med oss igjen på 06020 eller på kundeservice@dipper.no, så skal vi se nærmere på saken.

Mvh,

Dipper
Vurderer du Dipper?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Slett leveranse og medium service"

Fikk feil nummer og mistet dekning flere ganger. Vanskelig å finne vilkår. Helt medium minus kundeservice.

Svar fra Dipper
06.05.2019 11.00
Hei Lisa,

Takk for tilbakemeldingen din!

Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til gi en tilbakemelding.

Med vennlig hilsen,

Dipper
Torstein O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt du kan ønske deg. Har byttet fra Talkmore og ikke merket forskjell på dekning eller noe annet. Alt fungerer som det skal!

Svar fra Dipper
06.05.2019 11.00
Hei Torstein,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :)

Med vennlig hilsen,

Dipper
Mobilabonnement fra Dipper
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR