Meny
Dipper er nå Talkmore Bedrift
Dipper og Talkmore er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Talkmore Bedrift.

Dipper omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 37 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
255
47
13
17
42
Sorter omtaler etter
Viser av 374 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Lulzim N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert Abonnement"

Super , bra dekning, og kan bruke til i hele Europa

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rotete, ustruktrert og gammeldags"
3 syns denne omtalen er nyttig

Til tross for rimelig abonnement så kan jeg ikke på noen måte anbefale dipper. Det er veldig dårlig tilgang på kundeservice, for en bedrift må kundeservice ha mye bedre tilgjengelighet både på telefon og chat. Faktura sendes ikke som EHF, kun som post eller på mail, veldig utdatert, dekningen er ikke god utenfor storbyområder, og mange steder spotty også i feks Oslo selv om telenor kunder har full dekning på samme områder på samme tidspunkt. Om det er uklarheter i betaling av faktura kommer det beskjed i mange kanaler, men ikke med samsvarende frister. Jeg har fått nok og vil ikke ha noe med hverken dipper eller talkmore å gjøre, det er vel en god grunn til at det er billigere å benytte disse og andre tilsvarende leverandører på mobil når det virker som at de er kraftig underbemannet, ikke kommuniserer mellom ulike avdelinger og velger å benytte utdaterte metoder.

Svar fra Dipper
26.02.2021 15:41
Hei Øyvind. Så trist å høre om din opplevelse med Dipper. Slik skal det virkelig ikke være! Vi har undersøkt saken og kan se at grunnet menneskelige feil så ble din nylige dialog med oss litt rotete og dette må vi virkelig bare beklage og vi tar dette med oss videre internt! For å bestille EHF hos oss, så er det bare å sende oss en mail til [email protected] Ellers har vi full Telenor-dekning, så våre kunder skal ha samme dekning som Telenors egne sluttkunder! Skulle du som kunde av oss oppleve noe annet, så er det bare å kontakte vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh oss i Dipper
Torbjørn S. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ypperlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig enkelt å komme i kontakt med dere og dere er alltid løsningsorienterte og hyggelige. 👍

Svar fra Dipper
22.02.2021 15:40
Hei Torbjørn, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding :D Ønsker deg en strålende dag! Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig god hjelp med mine fakturaspørsmål i dag. Positiv, hjelpsom og hyggelig.

Svar fra Dipper
22.02.2021 15:39
Hei Wenche, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så bra at du fikk den hjelpen du trengte, det er akkurat slik vi ønsker å ha det. Håper du har en fortsatt fin dag! Mvh oss i Dipper
Sevinc T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornoyd dipper kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rask svar og hjelpsom ansatt her gang jeg ringer jeg få snakke med hyggelige ansatt og ikke minutes slipper a sta kø

Svar fra Dipper
22.02.2021 15:38
Hei Sevinc, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på :) Håper du får en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Elisabeth H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"support"
1 syns denne omtalen er nyttig

rask og god service. Manglet noen faktura og fikk tilsendt kopi i løpet av 5 minutter.

Svar fra Dipper
22.02.2021 15:38
Hei Elisabeth, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og så bra at du fikk rask hjelp! Det er akkurat det vi streber etter! Håper du får en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Super positive og hjelpsomme, uansett hvem svarer 👍🏻

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:23
Hei Helga, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :D Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiklig abbonemang"
4 syns denne omtalen er nyttig

oversiktlig og grei faktura. Det som kan bli bedre er kanskje hvis nye ting kommer . Og at vi får en mail på dette . Kjøp av mobiltelefon hadde vært fint .

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei Elin, takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Nå som vi blir Talkmore Bedrift får du flere fordeler som kunde av oss, inkludert muligheten for kjøp av mobiltelefon. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt svar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar, og grei veiledning for å låse opp telefonen

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei Vera, så godt å høre at ting løste seg fort! :-) Det er slik vi ønsker det skal være. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Tidligere D. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skrus forbruket opp?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg tok 12 GB abonnementet til billig pris. Etter en uke var forbruket oppe i 27 GB og prisen doblet. Skiftet øyeblikkelig til Telenor og bruker nå bare brøkdelen. I tillegg til dårlig kundebehandling kan det virke som om at Dipper hekter kunden på billig abonnement og så skrur forbruket opp. Som kunde har man jo ikke mulighet til å etterprøve forbruket. Går selv for de seriøse nå som Telenor og Telia.

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei, Dette høres veldig snodig ut. Dipper drar på ingen måte noe mer data enn andre operatører, så det virker til at bruken av internett er annerledes enn tidligere. Vi ønsker gjerne å få sett på denne saken, og ønsker derfor at du sender oss en mail på [email protected] Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt verste kundesenter opplevelse jeg har opplevd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig dårlig service. Har vært uten mobildekning nå på tredje døgnet, de klarer ikke å portere over fra Telenor. Har hatt mange daglige samtaler med de, da fra lånte mobiler, hver gang spørres det om Sim-kort nummer, som de får, neste samtale det samme. Ingen kan forklare hva som skjer, totalt kunnskapsløse, skylder hele tiden på Telenor og systemene sine. Beklager og beklager hele tiden. Hjelper ikke meg som er uten dekning.

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei Jørn, dette høres ut som en skikkelig kjip start her hos oss. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i saken din. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Taper store summer på overføring til Dipper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet overføring 01.02.2021 og har vært uten telefon på mine ansatte helt frem til 04.02.2021. Fremdeles er ikke alle numrene blitt overført og klare til bruk. Altfor mye styr med selger som lover ting han ikke kan levere og kundeservice som ikke har kontroll. Dette er ikke stabilt og forutsigbart. Helt skandale. 3 dager uten telefon for en bedrift som aktivt bruker telefon er utrolig ulønnsomt. Hvis du vil spare en tier på å bytte abonnement så anbefaler jeg deg å tenke gjennom en gang til!

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:14
Hei Andreas, Uff, dette høres virkelig ikke som en god start hos oss, og slik skal det på ingen måte være heller. Dessverre kan jeg ikke finne din sak her, men vi ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sjekket det ekstra ut. Beklager så mye for din opplevelse. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rollover er svindel, da du ikke får med deg forrige mnd overskudd hvis du går ned i abo!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Går du ned fra 3 xxl til large, får du ikke resten av 100 GB , men bare 12 GB da du ikke får med mer enn ny abo størrelse. Det står ingenting om dette på hjemmesiden til Dipper, og heller ikke på min side. Har vært fornøyd kunde i over 5 år, og ikke hatt problemer med opp og nedskalering av abo. Men så kom rollover og da økt jeg abo når Covid kom og vi var støkk på hytta - men om de ikke endrer dette er det ikke ekte rollover som de reklamerer med!!!

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:14
Hei Lars, det stemmer at om man nedjusterer abonnementet vil man maks ta med mengden til abonnementet man nedjusterer til. Om man da går fra 3XL med 100GB til XL som du foreslår her vil man da få 12GB Rollover, og 12GB fra selve abonnementet. Under "Rollover" på nettsidene våre står det informasjon om dette. Allikevel vil vi si at vår Rollover er en av de beste på markedet, da man ikke betaler noe ekstra for tjenesten, og starter å bruke Rollover ved ny måned, så man får flyttet mest mulig ubrukt data over til neste måned. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundevennlig"

Hjelpsom. God service og kundebehandling. Bra dekning.

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei John, Takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Hos oss får du alltid full Telenordekning. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst på priser og roaming utenfor EU inkl. over fleste land uten tilleggskostnader."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:08
Hei Sejo, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Ha en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og treg kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:18
Hei Lisbeth, Så trist å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Dette ønsker vi gjerne å komme til bunns i og løse, så send oss gjerne en mail på [email protected] Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Nikolai A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"

Jeg er svært fornøyd med avtaleinngåelsen og kundebehandlingen jeg møter.

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:17
Hei Nikolai, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Steinar B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilabonnement for oss."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dipper er det abonnementet som dekker alle våre behov. Viktig for oss er at de har Tyrkia med i sin EU pakke.

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:17
Hei Steinar, Så godt å høre at våre abonnementer dekker behovene dere måtte ha. Vi er stolte av å ha HELE Europa inkludert, og ikke bare EU. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hyggelig bra Service god hjelp"

Very nice hyggelig og snakke og får den hjelpen jeg trenger alltid 👌

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:17
Hei Florim, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Det er akkurat slik vi ønsker å være! Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Ismail H. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"fornøyelse"

Er veldig fornøyd og håper dere forsetter med sane vilkårene etter Talkmore

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:15
Hei Ismail, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding :-) Når vi blir Talkmore Bedrift vil du møte akkurat samme menneskene, ha samme priser og i tillegg noen ekstra fordeler. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Selskapet er uetterrettelig, saksbehandlerne mangler oversikt og gir forskjelig info."
1 syns denne omtalen er nyttig

De ansatte er enten positive og vil løse saken, UTEN å gi tilbakemelding når de IKKE fikser, ellers er de ansatt sure og udannede personer uten den minste løsningsorientering. Og de dekker seg bak å være på fornavn, akkurat som nærmeste forretningsparter Lindorff.

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:15
Hei Per, Så trist å høre om din opplevelse med Dipper. Slik skal det virkelig ikke være. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se om vi får kommet til bunns i saken din. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Rolf A. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har vært problemer med E sim"

Slet med E sim men det ordnet seg til slutt etter 4 uker

Svar fra Dipper
22.01.2021 12:06
Hei Rolf, det skal på ingen måte ta så lang tid, så det må vi virkelig beklage. Godt det til slutt løste seg :-) Ha en fin dag videre! Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig hyggelig og løsningsorientert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Slipper å vente lenge i telefonen før noen svarer, og blir møtt av en blid og hyggelig person som løser det en måtte ha av problemer og har svar på andre spørsmål.

Svar fra Dipper
22.01.2021 10:08
Hei Trude, Det er akkurat slik vi streber for at det skal være som kunde i Dipper! :-) Ha en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilsvar"
3 syns denne omtalen er nyttig

Mobilsvar er koblet sammen med tvillingkortet mitt. Så når jeg sa opp mobilsvar mistet jeg tvillingkortet. Saken er ordnet.Jeg får nytt tvillingkort

Svar fra Dipper
22.01.2021 10:08
Hei Hilda, det stemmer at man må ha mobilsvar for å ha tvilling. Godt å høre at vi kom frem til en løsning på problemet :-) Ha en fin dag videre. Hilsen oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Forela et problem/tilbud for Dipper, hvor de imøtekom min henvendelse positivt. :-)

Svar fra Dipper
22.01.2021 10:08
Hei Jr, Så godt å høre at vi kom frem til en positiv løsning! Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR