Mobilsvar er koblet sammen med tvillingkortet mitt. Så når jeg sa opp mobilsvar mistet jeg tvillingkortet. Saken er ordnet.Jeg får nytt tvillingkort
Fantastisk god kundebehandling. Kundeorienterte. Løsningsorienterte. Hyggelige. Enkelt og effektivt! Brukervennlig.
Hold dere unna. Bare rot! Det tar altfor lang tid å få tilbakemelding på databruk. Selvfølgelig tar Dipper også betalt for hele måneden ved oppsigelse.

Sist prat med kundeservice var effektiv og grei informasjon. Kort ventetid. Meget hyggelig betjening. 😀👍

Tjenesten klarer ikke å levere viderekobling av telefon som lovet. Samtaler forsvinner og samtale mangler postfix som lovet skulle fungere.

Har hatt flere mobilleverandører gjennom tidene, det er helt klart at Dipper er de beste jeg noen gang har hatt! En fantastisk tjeneste som er fornuftig priset og den beste kundeservicen!!

Oppringt av telefonselger som oppførte seg som vi var gamle kjente. Trodde det var en kunde. Jeg blir spurt om jeg er fornøyd med mobilabonnementet mitt fra NN, måten det blir spurt på gjør at jeg tror vedkommende ringer fra NN. Da jeg spør hvor vedkommende ringer fra, svarer han Dipper. Hvis du ikke kan fortelle hvilket firma du representerer ligger du dårlig ann. Begynn å lær selgerene deres folkeskikk.

Appen og innlogging på min side funker ikke. Vanskelig å få oversikt over forbruk og å kjøpe mer data. Ville teste ut Dipper men er ikke fornøyd.

Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.

Hadde en lengre samtale med Samuel på salg om muligheter for å gå over til Dipper fra dagens Telenor på nettløsning og ICE på telefon. God veiledning for de muligheter som finnes og hyggelig konstruktiv selger. Ikke pågående, men behagelig :).

Først litt treghet og rotete, så ordnig's, til slutt bra jobbet med godt resultat. Når du har en bedrift som er veldig travel, har du ikke tid å vente på at andre ikke gjør 100% for at alt skal gå på skinner når man bytter selskap. Hos oss er det skriver, izettle, mobilt modem, vips og bank osv som skal snakke sammen. Når man plages og systemene slutter å funger + at man må gjøre dettte flere ganger er det utrolig frustrerende. Ting må fungere fra første stund.

Bra og hyggelig respons på kundekontakt på email. Uproblematisk abonnement. Fungerer alltid slik det skal. bra priser.

Hurtig respons fra kundeservice på spørsmål. Helt i toppen med antall GB vs pris og rollover innkl, Telenor dekning. Tlfsvar er en tjeneste jeg mener er litt utgått på dato.

Dere har nå siden des. 2018 skrevet at dere jobber med å få på plass eSIM til Apple watch. Det skal da ikke være så vanskelig å på plass dette i 2020. Jeg nekter å Tor at det er kun er Apple som er vasnkelig. Dere som en profesjonell aktør i markede kan ikke være så missledene og utydelig ovenfor kundenes deres. Jeg ber dere ta dette videre med ledelsen. Dette funker ikke.

Vi har hatt Dipper i snart to år og byttet en liten periode over til Phonero da vi fikk en gunstigere avtale, men savnet Dippers løsninger og de alltid positive kundeservice medarbeiderne. Vi byttet tilbake og de har vært fantastiske å ha med å gjøre gjennom hele prosessen, i tillegg til at de dekker bruddgebyr hos tidligere leverandør. Strålende fornøyd og anbefales til alle bedrifter uansett størrelse!

Dipper er desidert billigst. Vi har Huawei telefoner på jobb og sliter med å sette over til hverandre. Appen fungerer svært dårlig med telefonen. Det fungerer bedre på Samsung telefonen min.

Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr

Alltid fornøyd med dekning og service fra dipper, synd at dem ikke kan tilby privat abonnent. Kan trygt anbefales :)

Fantastisk kundeservice. Fikk utrolig god hjelp da portering av mobilnummer skapte trøbbel Tusen takk

Eg opplever Dipper som imøtekomande, respektfulle og personlege, utan bruk av triks.Stilen er enkel, estetisk og tillitsfull med god oversikt for kunden. Dipper har desidert beste logo. All honnør til konoeptutviklar! Prismessig har Dipper framleis litt å gå på. Mini kan med fordel hevast til 500 MB eller til 1GB.

Det er veldig sjeldent at når jeg ringer til en eller annen bedrifta kundeservice at de svarer så raskt som hos Dipper! Bli å hyggelig person som svarte og guidet meg igjennom slik at jeg fikk til det jeg slet med. Det er nesten verdt å bare ringe de hvis du har en dårlig dag slik at du får snakket med en hyggelig person ;-)

Bruker bedriftsløsningen deres for vårt sentralbord på jobb. Har ringt de flere ganger for å legge til ansatte etc, får alltid raskt svar og hyggelige mennesker som jobber der. Ordner alt med engang.

Sikkelig bra service beste noen sine. når jeg skule sende vurdering fra 1-10 jeg måte skrive 20 og det var vel fortjent.

Dette var jo svindel, dere må finne ut hva dere må gjøre for å unngå at noen bare sender en regning for noe oppspinn for å lure folk. Systemet deres er ikke risikovurdert og kvalitetssikret. Med hilsen Roald M. H.

Enkelte plasser litt dårlig signaler , kan muligens skyldes gml telefon ? Litt lang vente tid på service tlf. , men Rikke på mottaket var virkelig på , kvikk og behagelig .
