Meny

Dipper omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
15
av 28 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Dipper
Filtrer omtaler
10
1
0
3
10
Sorter omtaler etter
Viser av 24 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dipper er værste, anbefales ikke !!!"

Dipper lurte meg, men lydklipp kunne forklare alt men dem sier at dem har ikke tilgang til det. Jeg sport hvis sama person som lurte meg kunne ringe meg da sier dem at han jobber ikke lenger hos Dipper. Saken er at dipper skulle kreditere første 3000kr av min forbruk men nå dem sier at det er 3000 dem dekker hvs det var binding fra tidligere operatør men på lydklipp jeg forklarer at jeg har ikke binding fra før og jeg ønsker at det blir 3000 kreditering på forbruk og den sagt JA

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Generelt dårlig service"

Jobbet i lengre tid med et tilbud med Dipper, og mottok veldig dårlig kundeservice gjennom hele prosessen. Salgskonsulenten ble sint da vi forhandlet pris, og slang på røret etter flere runder med samtaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"

De lurte meg, sa det var gratis og ringe innen EU, ser nå første dag at de fakturerer ekstra om samtalen er fra Norge til EU. Svindel

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Michael H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert med en ærlig leverandør :)"

Har brukt Dipper nå i 3-4 mnd å er kjempefornøyd! Opplever både bedre lyd og mindre brudd i samtalene enn når jeg hadde Phonero (Telia)!
Prisene er også tipp topp! Alt i alt er jeg kjempefornøyd!
Har bare vært i kontakt med kundeservice 1 gang men da svarte de nesten før jeg klarte å ringe, anbefales sterkt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Funskjsjonalitet svikter, kundeservice responderer ikke, har Telenor gitt opp Dipper?"

Den webbasert adminløsning er uoversiktlig og vanskelig å jobbe med, burde vært modernisert for lenge siden. Teknikken svikter, svarmeldinger kommer ikke, kundeservice responderer sent eller ikke. Har Telenor gitt opp Dipper?

Jsbildoy
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabilt, henger ikke lenger slik det gjorde for et år siden."

Fungerer og er enkelt. de hadde problemer for et år siden. Nå er det aldri noe tull. Systemer er stabilt og det virker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig et mobilselskap som leverer det de lover uten skjulte kostnader."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekning er like bra som Telenor. Prisen er mye lavere. Jeg halverte telefon regningen etter jeg skiftet. Ringer en del til utlandet. Kundeservice er også mye bedre en de store. Kommer alltid fort gjennom og få god hjelp. Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke har bedre omtaler. Jeg ville definitivt anbefale de.

Norskt-Mindre-As
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"dipper, NO"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dessa är mest oseriösa i världen. Helst at man utan mobil telefon, bara at man inte har med s.k. dipper at göra.
De talar vänligt tills de har dig och sedan kommer det bara problem/obehag/inkasso o.s.v.
Helt experta på å vara DYRT, DÅLIGT, OVÄNLIGT.
Dåligt faktureringssystem, helt dålig kundservice, kunden har aldrig rätt !!!. uffffffff.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Bjørnar M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sjulte kostnader"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte et mobilabonnement som jeg kunne ringe til mine kollegaer i Sverige og Danmark inkludert i månedsprisen. Første regning så var disse samtalene fakturert ekstra. Jeg fikk slettet den utgiften, men følgende mobilregninger måtte jeg betale ekstra for utenlandske samtaler. Jeg skaffet meg nytt mobilnummer i et annet mobilselskap for å bruke under oppsigelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Sentralbordet funker ikke. Må logge ut og inn hele tiden for å kunne sette over samtaler. Veldig ofte må kunder få et internt nummer og må ringe den ansatte selv. Utrolig frustrerende. Kunder ringer inn, men så lenge det ikke ringer hos oss, mister vi kunder. Dette er det aller aller verste telefonselskapet vi noensinne har hatt. Er nå på leting etter nytt selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Samme dekning, mye billigere!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Telenordekning.
Mye billigere.
Rask og god kundeservice.
Grei nok sentralbordløsning.
Midt i blinken for små og mellomstore bedrifter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Valuta for pengene"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt greie tjenester. God og trivelig kundeservice. Elektronisk aktivering av nye simkort fungerer ikke.

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Samtaler bryter hele tiden"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig varierende dekning og opplever ofte brudd i samtaler. Dette skaper store problemer da dette er en kombinert jobb og privat telefon. Har tilogmed kjøpt ny iPhone for å se om det hjelper. Nå byttes det.

Lei-Selgere
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Blir lovet eget mobilnr. direkte til selger. Når de har deg på kroken kommer du ikke igjennom"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig ivrig og imøtekommende (nesten for ivrig), men det er som om pisse i buksen, varmt en liten stund. Tenker jeg bytter til Telenor igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et annerledes mobilselskap"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette gjør Dipper til beste leverandør for små og mellomstore bedrifter:
1. Telenor dekning (Dipper eies av Telenor, men er eget selskap)
2. Gode priser
3. Bra sentralbordapp på pc/Mac og mobil
4. Ingen bindingstid
5. Bra respons på kundeservice.

Norsk-Bedrift
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Uprofesjonelt og ustabilt"
8 syns denne omtalen er nyttig

Generelt vært mye problemer og ustabilt. Helt klart ikke beregnet på bedrifter som er avhengig av et stabilt kundeservicenummer. Deres egen kundeservice stenger kl 17 og etter det får man ikke tak i folk. På grensen til useriøst for bedrifter som er avhengig av at innkommende telefoni fungerer bra.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og oversiktlig!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra phonero til Dipper og det ble som fra natt til dag, plutselig sank våre kostnader betraktelig og vår telefoniløsning ble meget oversiktlig!

Torjus L
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Useriøs aktør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Vi ble tilbudt et abonnement som ga rabatter når vi var flere i samme pakke.
Siden jeg har hatt bedriftsabonnement sammen med pappa i flere år via Telenor, var det viktig for oss å vite om DIPPER var under Telenor, slik at vi slapp å betale 3000, - hver for å bytte leverandør. Det spurte pappa om flere ganger og ble forsikret om at det var DIPPER. De bruker Telenornettet til sine kunder, men er ikke et produkt som Telenor selger. Eget selskap. Etter masse styr kom vi oss tilbake til Telenor, men fikk alt for dårlig informasjon av DIPPER selgerne, og vi hadde aldri byttet om de hadde vært ærlige med oss. Føler oss lurt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Byttet fra Telenor"
6 syns denne omtalen er nyttig

Ikke noe negativt å si om Dipper, vi når frem til kundeservice på et øyeblikk og de er alltid hjelpsomme, Vi byttet i 2015 og siden da har vi fått halvert våres kostnader.

Fromarsj
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Overfakturering"

Ingen sikkerhet i forhold til overfakturering i utlandet. Meget dyre utenlandstjenester.

Geir A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dipper er topp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra! Spiller du Lotto og ikke vinner. Tipper du Dipper vinner du:)
Aldri noe annet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fantastisk løsning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sparte 20000 i året ved at bytte til Dipper. Dette er en nobrainer folkens.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
6 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med dekning, pris, kundeservice. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Sykt tregt nett. Har elendig dekning. Hastighet på 10mbs"
3 syns denne omtalen er nyttig

Totalt sett elendig... Går tilbake til Telenor.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Mobilabonnement fra Dipper
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Dipper mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR