Super , bra dekning, og kan bruke til i hele Europa
Til tross for rimelig abonnement så kan jeg ikke på noen måte anbefale dipper. Det er veldig dårlig tilgang på kundeservice, for en bedrift må kundeservice ha mye bedre tilgjengelighet både på telefon og chat. Faktura sendes ikke som EHF, kun som post eller på mail, veldig utdatert, dekningen er ikke god utenfor storbyområder, og mange steder spotty også i feks Oslo selv om telenor kunder har full dekning på samme områder på samme tidspunkt. Om det er uklarheter i betaling av faktura kommer det beskjed i mange kanaler, men ikke med samsvarende frister. Jeg har fått nok og vil ikke ha noe med hverken dipper eller talkmore å gjøre, det er vel en god grunn til at det er billigere å benytte disse og andre tilsvarende leverandører på mobil når det virker som at de er kraftig underbemannet, ikke kommuniserer mellom ulike avdelinger og velger å benytte utdaterte metoder.

Veldig enkelt å komme i kontakt med dere og dere er alltid løsningsorienterte og hyggelige. 👍

Veldig god hjelp med mine fakturaspørsmål i dag. Positiv, hjelpsom og hyggelig.

Rask svar og hjelpsom ansatt her gang jeg ringer jeg få snakke med hyggelige ansatt og ikke minutes slipper a sta kø

rask og god service. Manglet noen faktura og fikk tilsendt kopi i løpet av 5 minutter.

Super positive og hjelpsomme, uansett hvem svarer 👍🏻

oversiktlig og grei faktura. Det som kan bli bedre er kanskje hvis nye ting kommer . Og at vi får en mail på dette . Kjøp av mobiltelefon hadde vært fint .

Raskt svar, og grei veiledning for å låse opp telefonen

Jeg tok 12 GB abonnementet til billig pris. Etter en uke var forbruket oppe i 27 GB og prisen doblet. Skiftet øyeblikkelig til Telenor og bruker nå bare brøkdelen. I tillegg til dårlig kundebehandling kan det virke som om at Dipper hekter kunden på billig abonnement og så skrur forbruket opp. Som kunde har man jo ikke mulighet til å etterprøve forbruket. Går selv for de seriøse nå som Telenor og Telia.

Helt utrolig dårlig service. Har vært uten mobildekning nå på tredje døgnet, de klarer ikke å portere over fra Telenor. Har hatt mange daglige samtaler med de, da fra lånte mobiler, hver gang spørres det om Sim-kort nummer, som de får, neste samtale det samme. Ingen kan forklare hva som skjer, totalt kunnskapsløse, skylder hele tiden på Telenor og systemene sine. Beklager og beklager hele tiden. Hjelper ikke meg som er uten dekning.

Ble lovet overføring 01.02.2021 og har vært uten telefon på mine ansatte helt frem til 04.02.2021. Fremdeles er ikke alle numrene blitt overført og klare til bruk. Altfor mye styr med selger som lover ting han ikke kan levere og kundeservice som ikke har kontroll. Dette er ikke stabilt og forutsigbart. Helt skandale. 3 dager uten telefon for en bedrift som aktivt bruker telefon er utrolig ulønnsomt. Hvis du vil spare en tier på å bytte abonnement så anbefaler jeg deg å tenke gjennom en gang til!

Går du ned fra 3 xxl til large, får du ikke resten av 100 GB , men bare 12 GB da du ikke får med mer enn ny abo størrelse. Det står ingenting om dette på hjemmesiden til Dipper, og heller ikke på min side. Har vært fornøyd kunde i over 5 år, og ikke hatt problemer med opp og nedskalering av abo. Men så kom rollover og da økt jeg abo når Covid kom og vi var støkk på hytta - men om de ikke endrer dette er det ikke ekte rollover som de reklamerer med!!!

Hjelpsom. God service og kundebehandling. Bra dekning.

Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.

Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.

Jeg er svært fornøyd med avtaleinngåelsen og kundebehandlingen jeg møter.

Dipper er det abonnementet som dekker alle våre behov. Viktig for oss er at de har Tyrkia med i sin EU pakke.

Very nice hyggelig og snakke og får den hjelpen jeg trenger alltid 👌

Er veldig fornøyd og håper dere forsetter med sane vilkårene etter Talkmore

De ansatte er enten positive og vil løse saken, UTEN å gi tilbakemelding når de IKKE fikser, ellers er de ansatt sure og udannede personer uten den minste løsningsorientering. Og de dekker seg bak å være på fornavn, akkurat som nærmeste forretningsparter Lindorff.

Slet med E sim men det ordnet seg til slutt etter 4 uker

Slipper å vente lenge i telefonen før noen svarer, og blir møtt av en blid og hyggelig person som løser det en måtte ha av problemer og har svar på andre spørsmål.

Mobilsvar er koblet sammen med tvillingkortet mitt. Så når jeg sa opp mobilsvar mistet jeg tvillingkortet. Saken er ordnet.Jeg får nytt tvillingkort

Forela et problem/tilbud for Dipper, hvor de imøtekom min henvendelse positivt. :-)
