Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Dipper
4.1
374 verifiserte omtaler
Dipper er kjøpt opp av Talkmore Mobil
Dipper, og dems kunder har blitt kjøpt opp av Talkmore Mobil.
Klikk her for å gå til Talkmore Mobil.

Dipper omtaler og erfaringer

Ingen trend

Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
374 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Dipper trenger minimum 10 omtaler.
80%
Utmerket
80% anbefaler Dipper
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 374 omtaler om Dipper

FILTRER OMTALER
255
47
13
17
42
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Telefonselger med manglende folkeskikk.

Omtale av  Harald

Oppringt av telefonselger som oppførte seg som vi var gamle kjente. Trodde det var en kunde. Jeg blir spurt om jeg er fornøyd med mobilabonnementet mitt fra NN, måten det blir spurt på gjør at jeg tror vedkommende ringer fra NN. Da jeg spør hvor vedkommende ringer fra, svarer han Dipper. Hvis du ikke kan fortelle hvilket firma du representerer ligger du dårlig ann. Begynn å lær selgerene deres folkeskikk.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:33

Hei Harald, Det er leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Vi vet at selgerne er stolte av å ringe til potensielle kunder på vegne av Dipper, så her må vi beklager om det har kommet dårlig frem hvilket selskap selgeren ringte fra. Om du ønsker kan du gjerne sende en mail til [email protected], så kan vi se nærmere på saken. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper

Nyttig (1)

Uforutsigbart

Omtale av  Marianne H

Appen og innlogging på min side funker ikke. Vanskelig å få oversikt over forbruk og å kjøpe mer data. Ville teste ut Dipper men er ikke fornøyd.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:33

Hei, Så leit at det var problemer med innlogging på Min Side. Vanligvis skal man fint kunne logge inn med telefonnummer og tilsendt passord, så her vil vi gjerne komme til bunns i hvorfor du ikke fikk logget inn. Videre kan man også logge inn på appen "Dipper" for å få oversikt over forbruk. Her kan man også kjøpe mer data. Send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi få ordnet innloggingen din. Ha en fin dag videre :) Mvh oss i Dipper

Nyttig (1)

Jeg er veldig fornøyd

Omtale av  Suzana M

Jeg kan ikke beskrive med ord hvor snill og hyggelig henne var på telefonen.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:30

Hei Suzana, For en utrolig flott tilbakemelding! Vi er stolte av vår hyggelige og engasjerte kundeservice. Ha en super dag videre :) Mvh oss i Dipper

Nyttig (0)

Lynrask Kundeservice

Omtale av  Christian S

Mobil Bedrift siste 2 år og godt fornøyd med priser, dekning (Telenor), og kundeservice. Sendte henvendelse til kunde service om endring i ett abonnement 23.12.20 kl.10.30. Først "Auto Reply" etter få sekunder med referansenummer. Deretter kl. 10.35 en bekreftelse fra Kundeservice på at endringen var effektuert. Videre kommentar overflødig.

Svar fra Dipper
14.01.2021 11:30

Hei Christian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å være så effektive som mulig, så det er godt å høre at du fikk løst saken din raskt. Ha en strålende dag videre :) Mvh oss i Dipper

Nyttig (1)

God kundeveiledning !

Omtale av  Håkon

Hadde en lengre samtale med Samuel på salg om muligheter for å gå over til Dipper fra dagens Telenor på nettløsning og ICE på telefon. God veiledning for de muligheter som finnes og hyggelig konstruktiv selger. Ikke pågående, men behagelig :).

Svar fra Dipper
05.01.2021 01:32

Hei Håkon, Så godt å høre at du har hatt en god erfaring med våre selgere! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Klassiske menneskelig feil, som er irriterende og unødvendig.

Omtale av  Stig

Først litt treghet og rotete, så ordnig's, til slutt bra jobbet med godt resultat. Når du har en bedrift som er veldig travel, har du ikke tid å vente på at andre ikke gjør 100% for at alt skal gå på skinner når man bytter selskap. Hos oss er det skriver, izettle, mobilt modem, vips og bank osv som skal snakke sammen. Når man plages og systemene slutter å funger + at man må gjøre dettte flere ganger er det utrolig frustrerende. Ting må fungere fra første stund.

Svar fra Dipper
05.01.2021 01:29

Hei Stig, uff, dette hørtes ut som en kronglete start. Vi ønsker selvfølgelig at alt skal være oppe og gå med en gang. Jeg er litt usikker på hva som har skjedd i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre:-) Mvh oss i Dipper

Nyttig (1)

Veldig fornøyd med Dipper

Omtale av  Atle

Bra og hyggelig respons på kundekontakt på email. Uproblematisk abonnement. Fungerer alltid slik det skal. bra priser.

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:25

Hei Atle, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er akkurat slik Dipper ønsker å være, så dere kan fokusere på det som er viktig; deres bedrift. Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.

Nyttig (1)

Omtale

Omtale av  Dagfinn S

Meget fornød med service, hurtig og klar kommunikasjon.

Svar fra Dipper
18.12.2020 12:43

Hei Dagfinn, takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.

Nyttig (0)

Meget bra på pris , GB og kundeservice.

Omtale av  Steinar

Hurtig respons fra kundeservice på spørsmål. Helt i toppen med antall GB vs pris og rollover innkl, Telenor dekning. Tlfsvar er en tjeneste jeg mener er litt utgått på dato.

Svar fra Dipper
18.12.2020 12:17

Hei Steinar, takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Om man ikke ønsker telefonsvar kan man enkelt fjerne dette. Om du er usikker på hvordan dette gjøres kan du gjerne ringe oss på 06020, så vil vi svare deg i løpet av kort tid. Håper du har en fin jul! Mvh oss i Dipper.

Nyttig (2)

-Misfornøyd kunde- eSIM fra Dipper.

Omtale av  Chris F. M

Dere har nå siden des. 2018 skrevet at dere jobber med å få på plass eSIM til Apple watch. Det skal da ikke være så vanskelig å på plass dette i 2020. Jeg nekter å Tor at det er kun er Apple som er vasnkelig. Dere som en profesjonell aktør i markede kan ikke være så missledene og utydelig ovenfor kundenes deres. Jeg ber dere ta dette videre med ledelsen. Dette funker ikke.

Svar fra Dipper
18.12.2020 12:44

Hei Chris, Dipper har per i dag støtte for eSIM på alle typer enheter, utenom Apple Watch. Vi, som deg, ønsker oss støtte for Apple Watch, men vi trenger støtte fra Apple for å få dette til. Vi skulle gjerne gitt et klart tidsestimat for når vi får støtte for Apple Watch hos Dipper, men vi er dessverre ikke ført i køen når vi ikke selger klokker eller andre Apple-produkter. En kan ellers bruke Apple Watch uten eSIM også, så lenge man har mobil og klokke i nærheten av hverandre. Håper dette var oppklarende. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Mvh oss i Dipper.

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God service

Omtale av  Magnus J. V

Dere ordnet alt Kjempeservice Vi fikk telefon-nummerene når vi behøvde dem.

Svar fra Dipper
04.01.2021 22:12

Hei Magnus, så godt å høre at alt løste seg! Håper du har en fin dag videre:-) Mvh ossi Dipper

Nyttig (0)

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Sabrina

Vi har hatt Dipper i snart to år og byttet en liten periode over til Phonero da vi fikk en gunstigere avtale, men savnet Dippers løsninger og de alltid positive kundeservice medarbeiderne. Vi byttet tilbake og de har vært fantastiske å ha med å gjøre gjennom hele prosessen, i tillegg til at de dekker bruddgebyr hos tidligere leverandør. Strålende fornøyd og anbefales til alle bedrifter uansett størrelse!

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:07

Hei Sabrina, Så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! :-) Dette setter vi stor pris på, og det vi streber etter hver dag. Håper du har en fin jul. Mvh oss i Dipper.

Nyttig (1)

Fungerer dårlig å sette over

Omtale av  Catrine T

Dipper er desidert billigst. Vi har Huawei telefoner på jobb og sliter med å sette over til hverandre. Appen fungerer svært dårlig med telefonen. Det fungerer bedre på Samsung telefonen min.

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:05

Hei Catrine, takk for konstruktiv kritikk. Vi er lei oss for at dere har hatt en dårlig opplevelse med APPen. Det har dessverre vært en utfordring med Huaweitelefoner tidligere. Dette skal heldigvis være rettet opp i nå. Om du enda opplever problemer må du gjerne ringe oss på 06020, så skal vi få løst opp i dette. Håper du har en fin jul! :-) Mvh oss i Dipper.

Nyttig (2)

bra så langtm

Omtale av  Kåre

Liten erfaring da jeg er ganske ny som kunde.Men etter di to første månedenen er jeg fornøyd.

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:04

Hei Kåre, så godt å høre at du er fornøyd med Dipper! Vi jobber hver dag for at dere skal fortsette å være fornøyde med oss. Håper du har en fin jul :-) Mvh oss i Dipper.

Nyttig (0)

Bra priser og god service

Omtale av  Bjørn

God dekning verden rundt og service er utmerket. Med en bra pris.

Svar fra Dipper
04.01.2021 22:18

Hei Bjørn. takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Mvh oss i Dipper

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ved telefonbytte er telefonselgers ord ikke til å stole på og kan føre til store utlegg for kundenn.

Omtale av  Einar

Måten å gjennomføre telefonsalg bør gjennomgåes grundig i deres firma.Har ikke opplevd en verre håndtering i etterhånd av telefonsamtalen med prisforsikring fra telfonselger som ikke samsvarte med prisene vedrørende flytting av abonnement. Kundeservice kunne ikke besvare mine spørsmål da jeg ringte og ringte aldri tilbake Klage besvart første gang etter 13 dager etter at jeg sendte e-post til kundeservice. Telfonselgers dårlige håndtering og feilinformasjon får ingen følger for saken. Telefonselger sin feilinformasjon førte til utlegg for firmaet på over 4000,- kr

Svar fra Dipper
18.12.2020 11:02

Hei Einar, takk for en konstruktiv tilbakemelding. Vi ønsker å være åpne og ærlige om våre priser, og man skal hvert fall ikke tape penger på å bytte over til Dipper. Vi er litt usikre på hva som har skjedd spesifikt i denne saken, men send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi komme til bunns i dette. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper

Nyttig (1)

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR