Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
best på kundeservice, som man nesten aldri trenger fordi alt funker.
Hei Eivind Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er musikk våre ører og hjerter! Vi jobber hardt for å få alt til å funke. Vi hører gjerne fra deg om det er noe vi kan hjelpe til med! Nyt denne fine sommerdagen, mange hilsener fra gjengen i Dipper Dipper Kundeservice 06020 og [email protected]
Kundeservicen er helt forferdelig dårlig. Det tar 5 dager å få svar, de tenker seg ikke om og skaper problemer for deg.
Hei Viljar! Ut fra det du skriver her, har jeg ikke klart å finne ut hvor det har gått galt. Men ett er helt klart: her har vi bommet, og det er jeg lei meg for. Unnskyld. Det er ikke sånn vi ønsker å oppleves. Vi gir jernet hver dag for å skape positive kundeopplevelser, men det hender det glipper, og da er det viktig at vi får høre om det, så vi kan lære og bli bedre. Så takk for tilbakemeldingen! Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt på [email protected] for å si litt mer om dine opplevelser. Henvis gjerne til denne meldingen, så skal vi sørge for å gjøre alt vi kan for å rydde opp og skape et bedre inntrykk. Håper vi hører fra deg! Mvh Ole Lindtveit Leder, Dipper Kundeservice
Veldig bra operatør med mange muligheter for firma.
Hei Dif! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på . Vi ønsker deg og alle i bedriften din en sup dag! Mange hilsener fra gjengen i Dipper Kundeservice 06020 og [email protected]
I kontakten med dipper får jeg god info om det jeg lurer på. Her er man på tilbudssiden, oppfølgingen er veldig bra og det går kjappt.
Hei Helmut! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris. VI er tilgjengelig på 06020 og [email protected] fra 0800-1700 på alle hverdager. Ha det fint så lenge! Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Jeg er fornøyd med Dipper men de mangler dessverre esim for Ios. Og skylder selvfølgelig på apple.
Hei Terje! Godt å høre du er fornøyd med oss, til tross for manglende eSIM-støtte for Apple Watch. For det er altså bare klokken vi ikke støtter, både iPhone og iPad kan vi fint aktivere eSIM for. Aktiveringsmetoden Apple har valgt for eSIM på klokken sin krever en teknisk integrasjon mellom oss og Apple, og dette krever dessverre mer ressurser enn aktivering av eSIM for alt annet, derfor er det ikke på plass. Vi skulle så ønske at det var easy peasy, men det er det altså ikke. Men takk for tilbakemeldingen! Hilsen fra oss i Dipper 😊
Hei! Er ganske misfornøyd med Dipper akkurat nå. Har en datter på 13 år som blir fakturert for tjenester som hun sier at hun ikke har kjøpt. På kundeservice kan de ikke hjelpe med hva som er kjøpt. Sender bare en link til Strex.no, men der sår det ikke noe om hva som er kjøpt. Ganske frustrert nå.. Kenneth
Hei Kenneth Forstår godt at du er frustrert! Men det er dessverre sånn at vi ikke har tilgang til hvilke tjenester som faktureres fra Strex. Årsaken til dette er personvernhensyn. Håper dere finner ut av det. Mange hilsener fra gjengen i Dipper 06020 og [email protected]
Dekning i alle land i Europa - med Norske takster, ikke begrenset til EU land
Hadde vært greit å ha fått lest gjennom avtale. Fikk beskjed på tlf at jeg måtte skrive JA med en gang. PR nu synes jeg det er for tidlig å si noe mer. Har i tillegg biapparat modtlf type mulig 6210. Dette pga ekstra antenne grunnet dårlig dekning.
Kan anbefales til alle med firma abonement ! Jeg har to mobil nr hos Dipper
Ypperlig kundeservice, god og rask hjelp samt fagkyndig rådgiving! Anbefales på det sterkeste! Min bedrift er avviklet, derfor ikke lenger kunde.
Det er for dårlig at ikke Dipper kan levere Esim for Apple watch. Både Telenor og Telia leverer dette. Det viser seg jo nå at det som regel er best å holde seg til de store mobiloperatører. kjempe missfornøyd.
Hei Missfornøyd, Det er ikke noe hyggelig å lese at du er misfornøyd med tjenestene vi leverer. Du er absolutt ikke alene om å savne eSIM for Apple Watch - dessverre er det veldig mye vanskeligere for oss å få på plass støtte for denne ene klokken enn for alle andre enheter som bruker eSIM. Dermed tar det lenger tid enn vi skulle ønske, og løsningen på akkurat eSIM vil, som du sier, være en av de store. Men vi håper jo at kvaliteten på resten av det vi leverer gjør at du likevel velger å bli værende. Hilsen oss i Dipper
Byttet fra Phonero til Dipper. Jeg reiser mye og hadde svært høye regninger når jeg måtte bruke telefonen i Asia. Etter jeg byttet, ble kostnadene redusert til 1/3. Det viktigste argumentet for å bytte var nok at Tyrkia har samme pris som EU. I tillegg var det veldig hyggelig å besøke Dipper sitt kontor i Oslo. Hastigheten på nettet er nok litt svakere enn Phonero, uten at det har stor betydning. For meg virker det som de har avtale med de viktigste leverandører av telefoni i Asia. Hadde forbindelse langt ut i sjøen både i Indonesia og på Maldivene. Det hadde jeg ikke før.
Hei Inge! Så hyggelig at du er fornøyd med Dipper! Og hastigheten på Telenor-nettet er utmerket og minst like god som Phonero sin :-). Så bra at du har en god opplevelse når du er på reise. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Inge. Vi ønsker deg en strålende dag. Du vet hvor du finner oss :-) Mange hilsener fra gjengen i Dipper 06020 og [email protected]
Jag har tester Dipper håper å bli fornøyd, anbefaler til andre, den er utmerket.
Hei Celal Så hyggelig at du er fornøyd! Om det er noe du lurer på, har vi kundeservice i full sving på 06020 og [email protected]. Ha en fin dag, hilsen gjengen i Dipper!
Har hatt Dipper snaut 2 måneder. Virker veldig ok så langt.
Hei Ole Vi håper du har det så bra som det går an. Så bra du er fornøyd med oss i Dipper. Ta gjerne kontakt med oss på 06020 eller [email protected] om det er noe du lurer på!
Fikk god hjelp raskt, men de måtte sperre mitt nr, for bruk fra utlandet i 3 mnd.
Hei Ole Vi håper det er bra med deg og dine. Så bra at du fikk rask hjelp da du trengte det. Det er musikk i våre ører! Vet ikke hva som er årsaken til sperring, men om det er noe du lurer på, ta gjerne kontakt med oss! Ha det fint så lenge, Ole, vi ser fram til å høre fra deg igjen :-) Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper Tlf 06020 og [email protected]
Gammel mann på 85 år ble lokket med billig pris. Har naturlig nok ikke hverken kredittkort eller e-postadresse. Selgeren ringte regnskapsføreren hans (!!) for å få en e-post å "hekte på" abonnementet hans. Da var salget i boks! Veldig kjedelig for eier av e-postadressen å få fakturaen tilsendt hver mnd!! Tok kontakt for å be om at den eldre mannen trengte å få faktura pr post. Dette var UMULIG!! Kun på e-post eller EHF... Dårlig gjort!! Dette kan dere vel opplyse kunden om i første omgang???!! Frekk kundeservice da vi tok kontakt om dette!
Uff. Dette er skikkelig leit å lese. Men takk for at du gir tilbakemelding når noe oppleves slik! Det er forsåvidt riktig at vi kun distribuerer faktura via epost eller EHF, men vi skal da evne å oppføre oss som folk. Denne historien vil vi gjerne få grave mer i, slik at vi kan lære og forbedre oss, for slikt inntrykk skal vi ikke etterlate, uansett hva slags problemstilling vi står overfor - verken i salg eller kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] og henvis til denne posten her på bytt.no, så får vi tatt tak! Takk igjen for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det gjør oss bedre. Hilsen oss i Dipper