Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk feil nummer og mistet dekning flere ganger. Vanskelig å finne vilkår. Helt medium minus kundeservice.
Hei Lisa, Takk for tilbakemeldingen din! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til gi en tilbakemelding. Med vennlig hilsen, Dipper
Alt du kan ønske deg. Har byttet fra Talkmore og ikke merket forskjell på dekning eller noe annet. Alt fungerer som det skal!
Hei Torstein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din :) Med vennlig hilsen, Dipper
Helt utrolig dårlig dekning. Faller ut relativt hyppig og bytter mellom 3G og 4G. Men får aldri maks signal. Merkelig da det jo er Telenor sitt nett
Hei Eirik, Beklager for sent svar på denne henvendelsen. Så leit å høre at du har trøbbel med dekningen. Det stemmer at du får full Telenor-dekning hos oss med all den kapasitet og kvalitet det medfører. Dersom du fortsatt opplever problemer med dekningen kan du gjerne kontakte oss på [email protected] så kan vi hjelpe deg med å se på dette videre. Takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på. Mvh Dipper.
Dipper lurte meg, men lydklipp kunne forklare alt men dem sier at dem har ikke tilgang til det. Jeg sport hvis sama person som lurte meg kunne ringe meg da sier dem at han jobber ikke lenger hos Dipper. Saken er at dipper skulle kreditere første 3000kr av min forbruk men nå dem sier at det er 3000 dem dekker hvs det var binding fra tidligere operatør men på lydklipp jeg forklarer at jeg har ikke binding fra før og jeg ønsker at det blir 3000 kreditering på forbruk og den sagt JA
Hei Askhab, Beklager for sen tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke er fornøyd med Dipper. Vi takker allikevel for tilbakemeldingen din og skal ta dette videre. Mvh Dipper.
Forbannet på Dipper! De ringte en ansatt, som snakker dårlig norsk, og fikk han til å bytte sin firmatelefon til dem. Den ansatte har ikke signeringsrett for bedriften, men ved inngåelse av avtalen, brydde de seg ikke om det. Kun etterpå, når jeg som kontormedarbeider i bedriften, skulle prøve å rydde opp, krevde de at noen med prokura tok kontakt! Jeg fikk daglig leder til å ta kontakt, og forklare situasjonen, men eneste måten de kunne reversere byttet, var dersom vi anmeldte den ansatte! Fikk heller ingen forståelse, eller tilbud om andre løsninger. Ble bare bedt om å betale. Aldri blitt så forbannet i kontakt med kundeservice noen gang, som jeg ble i kontakt med de. Anbefaler de ikke i det hele tatt, og oppfordrer alle til bytte vekk fra disse svindlerne.
Hei Lina, Beklager sen tilbakemelding på henvendelsen din. Vi synes det er veldig leit å høre at dere har hatt en så negativ opplevelse med Dipper. Dette er en veldig viktig tilbakemelding for oss og vi tar dette videre internt slik at vi kan se på rutinene våre rundt dette og forbedre oss. Mvh Dipper.
Ingen sikkerhet i forhold til overfakturering i utlandet. Meget dyre utenlandstjenester.
Hei, Beklager sent svar! Det er synd å høre at du har en dårlig opplevelse ved bruk av Dipper i utlandet, men vi takker så mye for tilbakemeldingen din! Vi tar dette videre til avdelingen det gjelder. Med vennlig hilsen, Dipper
Jobbet i lengre tid med et tilbud med Dipper, og mottok veldig dårlig kundeservice gjennom hele prosessen. Salgskonsulenten ble sint da vi forhandlet pris, og slang på røret etter flere runder med samtaler.
Hei Hans! Beklager så mye for sen tilbakemelding. Vi er lei oss for å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre salgskonsulenter, og skal ta dette videre. Dersom du fortsatt skulle være interessert i å bli kunde, så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss på [email protected]. Med vennlig hilsen, Dipper