Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dipper er i hh til forventningene som jeg hadd da jeg inngikk avtalen. Ønske også å kunne kjøpe smarttelefon gjennom Dipper
Hei Roald, Så kult å høre at vi lever opp til forventningene du hadde! Vi kan dessverre ikke oppfylle ønsket ditt om kjøp av smarttelefon nå, men vi skal ta forslaget ditt videre. Vi takker så mye for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen, og håper du får en fin dag videre :) Med vennlig hilsen, Dipper
Er mye på reise i Tyrkia og ingen andre selskaper klarer å tilby det samme pakken med data. Bra priser. Skal jeg si noe negativt så må det vel være at de ikke har salg av telefoner til oss som driver firma. Håper de får det snart.
Hei Andreas, Tusen takk for omtalen din! Det er strålende å høre at du er så fornøyd med bruk av abonnementet i Tyrkia og prisene våre ellers. Vi har dessverre ingen planer om å tilby kjøp av telefoner foreløpig, men skal ta tilbakemeldingen din videre :) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen, Dipper
Noen mnd, bruker en kanskje 3 G og andre 40-50, men det er jo helt uholdbart å drive å flytte type abb. hver eneste mnd. Da bør det være mulig å kjøpe evt. 150G og fordele det slik en ønsker.
Hei Jarle! Vi setter stor pris på innspillet ditt, og forstår at dette hadde vært veldig praktisk for deg som ha så variert bruk. Vi jobber hele tiden med å bli bedre og tilbakemeldinger som dette er derfor svært viktig for oss. Håper du får en fin dag videre og en god sommer :) Med vennlig hilsen, Dipper
Firmaet jeg jobber i har et Dipper-abonnement. Jeg har alltid god dekning - selv når andre jeg er sammen med (som har andre abonnement) har dårlig dekning - og da jeg var i Chile på ferie hadde jeg bedre pris enn mannen min, som har Telenor. Jeg har aldri hatt problemer med abonnementet, og det samme har jeg inntrykk av for mine kolleger.
Hei, Takk for fantastisk fin omtale! Vi er utrolig glade for å høre at du er fornøyd med både dekning og pris. Ikke nøl med å si fra om det er noe vi kan være til hjelp med. Med vennlig hilsen, Dipper
Har bare gode erfaringer med mitt Dipper-abonnement. Super kundeservice, overraskende gode priser og stadig vekk gode tips om hvordan man kan utnytte fordelene i abonnementet sitt bedre. Har anbefalt det til mange og det skal jeg fortsette å gjøre! Det bare funker, så jeg slipper å tenke på at mobilabonnementet er "bare styr"!
Hei Torill, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) Med vennlig hilsen, Dipper
Jeg er veldig fornøyd med den raske og gode oppfølgingen til kundeservice når man trenger hjelp. I tillegg er appen veldig brukervennlig. Topp dekning og topp mobilselskap.
Hei Tale, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi veldig stor pris på :) Med vennlig hilsen, Dipper
Vår bedrift har bedrifts-abonnement fra Dipper hvor flere ansatte opplever problemer ref over. Ved forsøk på formidle dette til kundeservice, blir vi møtt av avvisning av problem eller bortforklaringer. Håper nå at min bedrift endrer leverandør. Eksempel: -------- Dessverre kan det se ut som at Google Pixel ikke støttes for 4G- og Wifi tale hos Telenor, og da heller ikke hos oss. Grunnen til at Telenor ikke støtter voLTE for Google Pixel er fordi markedet ikke er stort nok for denne telefonen i Norge, og Telenor har derfor per dags dato ikke prioritert å gjøre det tilgjengelig for denne telefonen. Siden tale på din telefon ikke kan gå på 4G, vil den da automatisk kobles til det som egentlig skal være nest best, som er 3G-dekning. Dessverre er det 3G som er svakest på din adresse. Det du kan prøve å gjøre da er å låse telefonen til 2G/GSM, slik at tale vil gå på dette nettet og se om dette gjøre noen forbedringer på samtalene dine :-) -------
Hei, Takk for tilbakemeldingen din! Vi er lei oss for at dere opplever problemer, og at dere føler at dere ikke blir tatt på alvor. Ta gjerne kontakt med oss igjen på 06020 eller på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh, Dipper