Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger lovet en billigere tel. abn. enn jeg hadde, endte opp med og betale mer pr, mnd føler meg lurt.
Hei Tor! Her vil vi bare få be om unnskyldning. Om noen har vært uærlige eller om det er snakk om misforståelser spiller liten rolle. Ansvaret for å kommunisere ærlig, klart og tydelig ligger på oss. Så når du så tydelig opplever å ha fått noe annet enn du ble lovet, kan vi ikke gjøre annet enn å be om unnskyldning. Men ta gjerne kontakt med oss på [email protected] og henvis til denne posten, så kan vi både forsøke å finne ut av hva som har skjedd, og også gjort det vi klarer for å rydde opp etter oss. Håper vi hører fra deg! Hilsen oss i Dipper
Bare gode opplevelser med dette abonnementet, anbefaler gjerne for andre å bruke Dipper.
Hei Ingar! For en kremomtale! Gjett om det feires på kontoret når sånne kommer inn! Tips gjerne oss i kundeservice om du vet om andre som burde teste oss, vi kontakter dem gjerne! Gode hilsener fra oss i Dipper
Selskapet mitt har spesielt behov pga. internasjonal utvikling og det er veldig viktig for oss å ha frihet og fleksibilitet, spesielt i Europe (ikke bare EU) og av og til USA. Dipper har levert på alle nivåer og med hyggelig support og ikke minst priser. Jeg ønsker å anbefale Dipper til absolutt alle!
Hei Dejan! Dette var superstas å lese! Det er bare å tipse oss om du kjenner andre som burde få samme deal! Grattis med internasjonal ekspansjon, og tusen takk for fantastisk omtale! Hilsen oss i Dipper
Jeg er fornøyd med Dipper. Men blir glad dere kutter prisen for eg syns det har vert litt dyrt å bruke dere.. Så sett stor pris på dette da.
Hei Giske! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, og at priskuttet var velkomment 😊 Vi jobber hver dag for å være blant de rimeligste, og i tillegg levere service og kundeopplevelser du ikke finner hos andre. Vi er ikke alltid lavest på listepriser, men summen i bunnen på fakturaen skal ihvertfall være god 😊 Hilsen fra gjengen i Dipper 😊
Håpløst selskap som ikke holder vann, klarer ikke å starte opp SIM-kort til avtalt tid, vil du være uten telefonforbindelse over noe tid så velg Dipper!
Hei Sven! Dette hørtes ikke bra ut - unnskyld for en dårlig opplevelse! Uten å ha full klarhet i hva som kan ha skjedd, kan vi ihvertfall umulig ha levert slik vi pleier, og det er vi lei oss for. Ting som ikke virker, skjønner vi selvsagt at er irriterende. Håper vi kan få gjøre et nytt forsøk en annen gang, for normalt sett klarer vi å løse opp i det som måtte oppstå av utfordringer! Og takk for tilbakemelding! Hilsen oss i Dipper.
Ble lovet støtte for e-sim til Apple Watch, ventet et halvt år, spurte igjen, fikk så beskjed om at det ikke ble noe av inneværende år allikevel. Nå, et halvt år etter har ingenting skjedd. Har kontaktet kundeservice og det fantes ikke spor av ydmykhet for at de åpenbart ikke har holdt det de har lovet.
Hei Magnus! Først og fremst takk for klar tilbakemelding. Det har aldri vært intensjonen å ikke være ydmyke her, og vi vil be om unnskyldning for vi har ordlagt oss på en slik måte. Vi veldig gjerne ønske at vi kunne tilby eSIM-støtte også for Apple Watch, slik som vi gjør for alt annet av enheter som støtter eSIM. Dessverre har Apple valgt en aktiveringsmetode for klokken sin som krever en større teknisk integrasjon mot Apple, annerledes enn for alle andre enheter som bruker eSIM. Denne integrasjonen har vi ikke klart å få i stand. Vi støtter alle andre Apple-enheter, og klokker fra diverse andre leverandører, men Apples klokke har vi dessverre ikke støtte for. Vi er lei oss for at vi har kommunisert slik at det ble oppfattet som lovnader, men håper alt annet ved Dipper er attraktivt nok til at du ikke bytter vekk fra oss. Om eSIM til Apple Watch er avgjørende for videre kundeforhold, må vi dessverre melde pass - vi klarer ikke levere på dette med det første 🙁 Hilsen gjengen i Dipper
Jeg er Telenorkunde, og ble oppringt av en telefonselger (på 1881 beskrevet som "Markedsføring telefon", muligens et telefonsalgfirma?) med tilbud fra Dipper på rimelig mobilabonnement til småbedrifter. For mine to abonnement kunne jeg spare 1200 kr/år. Det selgeren ikke opplyste, var at MVA kom i tillegg (jeg sjekket abon.prisene på Dippers hjemmeside), og da ble besparelsen kr. 0. Da jeg fikk eposten fra Dipper med bekreftelsen på bestillingen, svarte jeg på den med å kansellere bestillingen. En kundekonsulent hos Dipper kansellerte bestillingen min momentant, og bekreftet dette på epost. Veldig bra!!!