Går du ned fra 3 xxl til large, får du ikke resten av 100 GB , men bare 12 GB da du ikke får med mer enn ny abo størrelse. Det står ingenting om dette på hjemmesiden til Dipper, og heller ikke på min side. Har vært fornøyd kunde i over 5 år, og ikke hatt problemer med opp og nedskalering av abo. Men så kom rollover og da økt jeg abo når Covid kom og vi var støkk på hytta - men om de ikke endrer dette er det ikke ekte rollover som de reklamerer med!!!

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Lars C og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hjelpsom. God service og kundebehandling. Bra dekning.

Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.

Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.

Jeg er svært fornøyd med avtaleinngåelsen og kundebehandlingen jeg møter.
