Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Sejo D og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.

Jeg er svært fornøyd med avtaleinngåelsen og kundebehandlingen jeg møter.

Dipper er det abonnementet som dekker alle våre behov. Viktig for oss er at de har Tyrkia med i sin EU pakke.

Very nice hyggelig og snakke og får den hjelpen jeg trenger alltid 👌
