Meny
Dipper er nå Talkmore Bedrift
Dipper og Talkmore er nå samme selskap. Klikk her for å gå til Talkmore Bedrift.

Dipper omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 37 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Dipper

"Oversiklig abbonemang"

Omtale om Dipper skrevet av Elin for 09.02.2021 14:12

Dipper har totalt 374 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiklig abbonemang"
4 syns denne omtalen er nyttig

oversiktlig og grei faktura. Det som kan bli bedre er kanskje hvis nye ting kommer . Og at vi får en mail på dette . Kjøp av mobiltelefon hadde vært fint .

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei Elin, takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Nå som vi blir Talkmore Bedrift får du flere fordeler som kunde av oss, inkludert muligheten for kjøp av mobiltelefon. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Bytt.no
"Oversiklig abbonemang" skrev Elin om Dipper

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Elin og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt svar"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar, og grei veiledning for å låse opp telefonen

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei Vera, så godt å høre at ting løste seg fort! :-) Det er slik vi ønsker det skal være. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Tidligere D. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skrus forbruket opp?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg tok 12 GB abonnementet til billig pris. Etter en uke var forbruket oppe i 27 GB og prisen doblet. Skiftet øyeblikkelig til Telenor og bruker nå bare brøkdelen. I tillegg til dårlig kundebehandling kan det virke som om at Dipper hekter kunden på billig abonnement og så skrur forbruket opp. Som kunde har man jo ikke mulighet til å etterprøve forbruket. Går selv for de seriøse nå som Telenor og Telia.

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei, Dette høres veldig snodig ut. Dipper drar på ingen måte noe mer data enn andre operatører, så det virker til at bruken av internett er annerledes enn tidligere. Vi ønsker gjerne å få sett på denne saken, og ønsker derfor at du sender oss en mail på [email protected] Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Absolutt verste kundesenter opplevelse jeg har opplevd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt utrolig dårlig service. Har vært uten mobildekning nå på tredje døgnet, de klarer ikke å portere over fra Telenor. Har hatt mange daglige samtaler med de, da fra lånte mobiler, hver gang spørres det om Sim-kort nummer, som de får, neste samtale det samme. Ingen kan forklare hva som skjer, totalt kunnskapsløse, skylder hele tiden på Telenor og systemene sine. Beklager og beklager hele tiden. Hjelper ikke meg som er uten dekning.

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei Jørn, dette høres ut som en skikkelig kjip start her hos oss. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi komme til bunns i saken din. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Taper store summer på overføring til Dipper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet overføring 01.02.2021 og har vært uten telefon på mine ansatte helt frem til 04.02.2021. Fremdeles er ikke alle numrene blitt overført og klare til bruk. Altfor mye styr med selger som lover ting han ikke kan levere og kundeservice som ikke har kontroll. Dette er ikke stabilt og forutsigbart. Helt skandale. 3 dager uten telefon for en bedrift som aktivt bruker telefon er utrolig ulønnsomt. Hvis du vil spare en tier på å bytte abonnement så anbefaler jeg deg å tenke gjennom en gang til!

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:14
Hei Andreas, Uff, dette høres virkelig ikke som en god start hos oss, og slik skal det på ingen måte være heller. Dessverre kan jeg ikke finne din sak her, men vi ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sjekket det ekstra ut. Beklager så mye for din opplevelse. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Dipper har totalt 374 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR