Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Startet ved overføring av nr. Fikk ikke med seg alle nr i avtalen, stengte hovednr og måtte sende simkort 2-3 ganger før ting virket. Klarte ikke svare på henvendelser pr telefon og med 2 uker Svartid på e-post ble kundeservice ikke mulighet å forholde seg til. De betalte aldri bruddgebyr til tidligere selskap og påførte stort tap. Aldri mere Dipper
Hei Henning! Uff, dette forstår vi godt at ikke har vært noen god opplevelse, og det er ikke et slikt inntrykk vi ønsker å skape fra starten. Vi klarer ikke identifisere hvilket tilfelle det er snakk om ut fra hvilken beskrivelse du gir her, men om du tar kontakt med oss på [email protected] og henviser til denne meldingen, kan jeg love at vi skal komme til bunns i dette og gjøre vårt ytterste for å rette opp inntrykket. I mellomtiden må jeg bare be om unnskyldning for opplevelsen du har hatt, det skal ikke være sånn. Håper jeg hører fra deg! Hilsen Ole Lindtveit, leder for Dipper kundeservice
Ingen bindingstid. Oversiktlig og enkelt sentralbord. Enkelt å følge med på databruk på appen.
Hei Maria Takk for hyggelig omtale, Maria. Det setter vi pris på! Supert at du synes det er enkelt å følge med på databruk i appen, da har du kanskje også fått med deg at du har Data Rollover. Vi ønsker deg en fantastisk arbeidsuke. Vennlige hilsener fra gjengen i DIpper [email protected] og 06020
Jeg hadde abonnementsavtale hos Phonect, og var veldig misfornøyd. Så kommer Dipper og redder meg, - kjempehyggelig dame på telefonen, veldig hjelpsom og serviceinnstilt, og super-enkelt å få avsluttet Phonect-surret, og heller komme over til Dipper. Takk!
Hei Maise Hjertelig velkommen til Dipper! Veldig stas at du har blitt bedriftskunde hos oss. Vi håper du blir fornøyd, og husk at med oss kan du bruke mobilabonnementet ditt som hjemme i hele Europa, og ikke bare i EU. Stå på med bedriften din, Maise. Vi ønsker deg en fantastisk arbeidsuke. Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper kundeservice [email protected] og tlf 06020
Jeg opplever Rask og god kundeservice, får alltid den hjelpen jeg trenger, savner kun at man ikke kan få fast nett....
Hei Berit! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Fastnett driver vi ikke med, kun enkle, rimelige mobile løsninger. Ønsker deg en superduper arbeidsdag. Stå på med bedriften din, Berit! Vennlig hilsener fra gjengen i Dipper Kundeservice [email protected], tlf 06020
Service - tilbakemelding Ryddighet Kvalitet norsk talene
Hei! Tusen takk for super tilbakemelding. Vi ønsker deg en strålende dag! Vennlig hilsener fra Dipper Kundeservice 06020 [email protected]
Manglende funksjonalitet i Min Bedrift, 2-3 dager svartid på mail på ting som jeg ikke får utført selv gjør at Dipper fungerer bra. Gode priser og god kundeservice når svaret kommer, og Min Bedrift tillater de viktigste funksjonene, men kjipt å måtte sende mail om porteringer, avslutte abonnement, endre navn på abonnement osv når det er noe som burde ha vært mulig for meg å gjøre selv. Er man en liten bedrift er alt dette ting man overlever helt fint med, men for bedrifter med ansatte som byttes ut og nummer som må endres er dette problematisk
Hei Håkon Takk for din tilbakemelding. Vanligvis svarer vi alle mail innen 24 timer, så det var veldig uheldig at du fikk så lang svartid. Unnskyld! Vi holder på med å forbedre Min Bedrift og skulle gjerne hatt dine innspill. Kan du ta kontakt med Dipper kundeservice og be dem sette deg i kontakt med markedssjefen vår? Supert om du tar kontakt med oss, vi vil gjerne høre hvilke endringer du ønsker i Min Bedrift. På forhånd tusen takk! Vennlige hilsener fra Dipper Kundeservice 06020 [email protected]
Aldri hatt noen problemer med Dipper :) Får svar fort på både mail og telefon om det er noe jeg lurer på :) Anbefales :)
Hei Oscar Tusen takk for hyggelige ord og anbefaling. Bra timing for oss, for da fikk vi anledning til å ønske akkurat deg en god jul og et godt nytt (ti)-år! Julehilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og 06020