Ringer opp til tross for reservasjon mot telefonsalg. Gir først inntrykk av feil med dekning i ditt område og spør ut om nåværende operatør. Dette er en ytterst useriøs fremgangsmøte for å skaffe seg nye kunder.

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Pompel og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Dipper tenker mest på oss kunder. De leverer tjenester av samme gode kvalitet som alle andre. Kundeservicen er positiv og god. Videre har de oversiktlige fakturaer. Det som imponerer meg mest er at de er tålmodige med å få inn pengene. Det er viktig for meg som liten bedriftsleder. Skulle jeg være sen med betaling en måned så er Dipper fortsatt min beste venn. Ingen sinte purringer, tjenestene leveres som før og ingen inkassosaker. Om de fortsetter med denne gode kundebehandlingen vil jeg aldri - jeg gjentar ALDRI bytte.

Litt lang svartid hos kundeservice men når de først svarte behandlet de meg bedre enn jeg hadde forventet.

Suveren hjelp, sømløs service fra gml abo ble overført til ny bedrift. Smertefritt og rimelig og riktig abo for meg.

Jeg er veldig fornøyd med dipper og jeg anbefaler at alle begynner å bruke dipper...
