Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet fra Phonero til Dipper. Jeg reiser mye og hadde svært høye regninger når jeg måtte bruke telefonen i Asia. Etter jeg byttet, ble kostnadene redusert til 1/3. Det viktigste argumentet for å bytte var nok at Tyrkia har samme pris som EU. I tillegg var det veldig hyggelig å besøke Dipper sitt kontor i Oslo. Hastigheten på nettet er nok litt svakere enn Phonero, uten at det har stor betydning. For meg virker det som de har avtale med de viktigste leverandører av telefoni i Asia. Hadde forbindelse langt ut i sjøen både i Indonesia og på Maldivene. Det hadde jeg ikke før.
Hei Inge! Så hyggelig at du er fornøyd med Dipper! Og hastigheten på Telenor-nettet er utmerket og minst like god som Phonero sin :-). Så bra at du har en god opplevelse når du er på reise. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Inge. Vi ønsker deg en strålende dag. Du vet hvor du finner oss :-) Mange hilsener fra gjengen i Dipper 06020 og [email protected]
Jag har tester Dipper håper å bli fornøyd, anbefaler til andre, den er utmerket.
Hei Celal Så hyggelig at du er fornøyd! Om det er noe du lurer på, har vi kundeservice i full sving på 06020 og [email protected]. Ha en fin dag, hilsen gjengen i Dipper!
Har hatt Dipper snaut 2 måneder. Virker veldig ok så langt.
Hei Ole Vi håper du har det så bra som det går an. Så bra du er fornøyd med oss i Dipper. Ta gjerne kontakt med oss på 06020 eller [email protected] om det er noe du lurer på!
Fikk god hjelp raskt, men de måtte sperre mitt nr, for bruk fra utlandet i 3 mnd.
Hei Ole Vi håper det er bra med deg og dine. Så bra at du fikk rask hjelp da du trengte det. Det er musikk i våre ører! Vet ikke hva som er årsaken til sperring, men om det er noe du lurer på, ta gjerne kontakt med oss! Ha det fint så lenge, Ole, vi ser fram til å høre fra deg igjen :-) Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper Tlf 06020 og [email protected]
Gammel mann på 85 år ble lokket med billig pris. Har naturlig nok ikke hverken kredittkort eller e-postadresse. Selgeren ringte regnskapsføreren hans (!!) for å få en e-post å "hekte på" abonnementet hans. Da var salget i boks! Veldig kjedelig for eier av e-postadressen å få fakturaen tilsendt hver mnd!! Tok kontakt for å be om at den eldre mannen trengte å få faktura pr post. Dette var UMULIG!! Kun på e-post eller EHF... Dårlig gjort!! Dette kan dere vel opplyse kunden om i første omgang???!! Frekk kundeservice da vi tok kontakt om dette!
Uff. Dette er skikkelig leit å lese. Men takk for at du gir tilbakemelding når noe oppleves slik! Det er forsåvidt riktig at vi kun distribuerer faktura via epost eller EHF, men vi skal da evne å oppføre oss som folk. Denne historien vil vi gjerne få grave mer i, slik at vi kan lære og forbedre oss, for slikt inntrykk skal vi ikke etterlate, uansett hva slags problemstilling vi står overfor - verken i salg eller kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] og henvis til denne posten her på bytt.no, så får vi tatt tak! Takk igjen for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det gjør oss bedre. Hilsen oss i Dipper
Ønsket et tilbud, og innen 10 minutter var alt på plass og vi ble kunde. I følge tilbudet reduserer vi telefon utgiftene med 50%.
Hei Lasse! Hjertelig velkommen til Dipper! Så bra du har fått en god start hos oss, og ikke minst at bedriften din sparer penger! Vi ønsker deg og kollegene dine er nydelig arbeidsdag :-). Vennlig hilsen alle oss i DIpper 06020 og [email protected]
Bytt da vel, dette er jo markedets beste telefoniløsninger.
Hei Gunnar! Wow, tusen takk! Så bra at du mener vi har markedets beste telefoniløsninger. Og husk at vi har data rollover inkludert i abonnementet og fri roaming i hele Europa, ikke bare i EU. Ha en super dag! Hilsen alle oss i Dipper [email protected] og 06020