Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
1. Dekning oppleves som kurant. 2. Logg er bra, og kunne vært enda bedre ved evt tilgang til historikk/arkiv. 3. Ordinære fakturaer godt spesifisert/fordelt på brukere. 4. (Ad hoc) kreditnotaer i utg. pkt svakt forklart/spesifisert. 5. God innsats fra Kundeservice for å rette opp i 4.
Hei! Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger. Vi kunne veldig godt tenke oss å få dine innspill til hvordan vi forbedrer kreditnotaen våre. Kan du ta kontakt med [email protected], slik at vi kan få tak i deg? Referer gjerne til bytt.no. På forhånd tusen takk for hjelpen. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og 06020
Billig og bra . Tilbyr flere attraktive løsninger.
Hei Artur Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kanskje er det Bedriftsnett-løsningen vår du mener at er attraktiv, eller kanskje at vi tilbyr roam like home i hele Europa og ikke bare i EU? Godt du er fornøyd. Ha det fint så lenge, Artur! Glad for å ha deg og bedriften din som kunde, Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og 06020
Er kunde av Dipper av to grunner. Telenor dekning og et fantastisk kundesenter! Helt i egen klasse. Leverer alltid! Er for høye på pris, men jeg synes det er vært å betale noen kroner mer når servicegraden er så stor.
Hei Petter Så herlig at du setter pris på Telenor-dekningen og kundesenteret vårt. Vi stusser litt over det du sier om prisene våre, normalt kommer vi veldig godt ut prismessig, og husk at det ikke kommer noen skjulte gebyrer hos oss. Beløpet som står på fakturaen er viktigere enn lokkepriser, synes vi. Vi håper du blir hos oss, Petter! Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og 06020
Mener dere er den beste leverandør vi noensinne har hatt, anbefaler dere til alle. Tilgjengelighet, raske og gode svar både på telefon og email. Tusen takk😊
Torhild, you made our day! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Supert å høre at du er så fornøyd med oss som leverandør, det gir oss arbeidsglede å høre. Hils gjengen din fra alle oss i Dipper [email protected] og 06020
Topp selskap å forholde seg til. Alltid positive ved kontakt og veldig oversiktlige nettsider. Anbefales max.
Hei Are Tusen takk for veldig koselige ord. Godt at du synes det er enkelt å forholde deg til oss. Det er nettopp det vi prøver å få til :-) Vi ønsker deg en super arbeidsdag. Mange hilsener fra Dipper-gjengen [email protected] og 06020 0800-1700 på hverdager
Veldig hyggelige ansatte som er ute etter å finne en løsning som passer deg. :)
Hei Adam :) Tusen takk for veldig koselig tilbakemelding. Enig med deg om at vi har veldig hyggelige ansatte som er ute etter å finne løsninger. Ha en strålende dag, Adam, vi heier på deg og bedriften din. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected] og 06020
Startet ved overføring av nr. Fikk ikke med seg alle nr i avtalen, stengte hovednr og måtte sende simkort 2-3 ganger før ting virket. Klarte ikke svare på henvendelser pr telefon og med 2 uker Svartid på e-post ble kundeservice ikke mulighet å forholde seg til. De betalte aldri bruddgebyr til tidligere selskap og påførte stort tap. Aldri mere Dipper
Hei Henning! Uff, dette forstår vi godt at ikke har vært noen god opplevelse, og det er ikke et slikt inntrykk vi ønsker å skape fra starten. Vi klarer ikke identifisere hvilket tilfelle det er snakk om ut fra hvilken beskrivelse du gir her, men om du tar kontakt med oss på [email protected] og henviser til denne meldingen, kan jeg love at vi skal komme til bunns i dette og gjøre vårt ytterste for å rette opp inntrykket. I mellomtiden må jeg bare be om unnskyldning for opplevelsen du har hatt, det skal ikke være sånn. Håper jeg hører fra deg! Hilsen Ole Lindtveit, leder for Dipper kundeservice