Meny

Dipper omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
80%
anbefaler
Dipper

"Taper store summer på overføring til Dipper"

Omtale om Dipper skrevet av Andreas for 04.02.2021 12:27

Dipper har totalt 373 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Dipper?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Taper store summer på overføring til Dipper"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet overføring 01.02.2021 og har vært uten telefon på mine ansatte helt frem til 04.02.2021. Fremdeles er ikke alle numrene blitt overført og klare til bruk. Altfor mye styr med selger som lover ting han ikke kan levere og kundeservice som ikke har kontroll. Dette er ikke stabilt og forutsigbart. Helt skandale. 3 dager uten telefon for en bedrift som aktivt bruker telefon er utrolig ulønnsomt. Hvis du vil spare en tier på å bytte abonnement så anbefaler jeg deg å tenke gjennom en gang til!

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:14
Hei Andreas, Uff, dette høres virkelig ikke som en god start hos oss, og slik skal det på ingen måte være heller. Dessverre kan jeg ikke finne din sak her, men vi ønsker å komme til bunns i hva som har skjedd. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi få sjekket det ekstra ut. Beklager så mye for din opplevelse. Håper du har en fin dag videre :-) Mvh oss i Dipper
Bytt.no
"Taper store summer på overføring til Dipper" skrev Andreas om Dipper

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Andreas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rollover er svindel, da du ikke får med deg forrige mnd overskudd hvis du går ned i abo!!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Går du ned fra 3 xxl til large, får du ikke resten av 100 GB , men bare 12 GB da du ikke får med mer enn ny abo størrelse. Det står ingenting om dette på hjemmesiden til Dipper, og heller ikke på min side. Har vært fornøyd kunde i over 5 år, og ikke hatt problemer med opp og nedskalering av abo. Men så kom rollover og da økt jeg abo når Covid kom og vi var støkk på hytta - men om de ikke endrer dette er det ikke ekte rollover som de reklamerer med!!!

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:14
Hei Lars, det stemmer at om man nedjusterer abonnementet vil man maks ta med mengden til abonnementet man nedjusterer til. Om man da går fra 3XL med 100GB til XL som du foreslår her vil man da få 12GB Rollover, og 12GB fra selve abonnementet. Under "Rollover" på nettsidene våre står det informasjon om dette. Allikevel vil vi si at vår Rollover er en av de beste på markedet, da man ikke betaler noe ekstra for tjenesten, og starter å bruke Rollover ved ny måned, så man får flyttet mest mulig ubrukt data over til neste måned. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundevennlig"

Hjelpsom. God service og kundebehandling. Bra dekning.

Svar fra Dipper
11.02.2021 09:22
Hei John, Takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Hos oss får du alltid full Telenordekning. Håper du har en fin dag videre. Mvh oss i Dipper.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst på priser og roaming utenfor EU inkl. over fleste land uten tilleggskostnader."
2 syns denne omtalen er nyttig

Dipper svarer til det nye generasjon mobiloperatør. De gjenkjenner dagens behov og er alltid ett skritt foran alle andre. Jeg er fornøyd og har ikke dyre datapakke regninge og skjulte kostnader utenom det vanlige. Sentralbord for firmaer er enestående løsning med appbruk. Tidligere betalte rundt 2.000 i måneden og nå er prisen under 100 lappen. Måtte bare spille inn meldinger selv.

Svar fra Dipper
05.02.2021 11:08
Hei Sejo, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Ha en fin dag videre. Mvh oss i Dipper
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt og treg kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mange episoder der kunder må ringe 2 ganger før vi får kontakt. Skulle vært rettet opp i ifølge kundeservice, men tydeligvis et tilbakevennende problem. Treg kundeservice, fikk første svar på mailhenvendelse etter en uke.

Svar fra Dipper
04.02.2021 09:18
Hei Lisbeth, Så trist å høre at dette er din opplevelse med Dipper. Dette ønsker vi gjerne å komme til bunns i og løse, så send oss gjerne en mail på [email protected] Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Dipper har totalt 373 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR