Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dipper noe jeg langt fra vil anbefale, skulle ha ( trodde jeg ) en såkalt portering av tlf'n min den 4 / 9 - 2020 kl 12 25, som etter avtale med de, skulle bli utsatt p.g.a at firmaet vårt ikke fått alle sim kortene ennå, så langt, så bra. Men så velger dere å drite i dette å gjennomføre dette allikevel, med den konsekvens at jeg blir telefonløs på, for min del, det værst tenkelige tidspunkt, med tanke på at jeg er amputert å har bruk for god kontakt med helsevesenet i Trondheim å det at man skal på opersjonsbordet å få orden på hjertet. Alt dette fordi dere ikke gjør som dere selv har sagt. Det ble et veldig bryderi for meg å den situasjonen man er i. Når dere atpå til klarer å gjøre dette for andre gang, den 9 / 9 - 2020 kl. 12 26, da blir man fryktelig lite imponert, så noe skryt får dere aldri fra meg. Dette er rett å slett talentløst....
Hei Torgeir, først og fremst må vi beklage for at du havnet i en veldig vanskelig situasjon. Vi har stor forståelse for at dette er langt fra ideelt og dette er vi lei oss for. Vi har nå lært at vi skal ha én person fra oss som har kontakt med én person hos dere i bedriften for å unngå at slike ting skjer igjen, og misforståelser oppstår. Håper du, til tross for denne uheldige hendelsen, har en god dag videre :-) Mvh Dipper
Svært flinke på kundeservice og utrolig positive! Vil absolutt anbefale de!
Hei Fredrik, Takk for hyggelig tilbakemelding :D Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Dipper.
Vil ikkje anbefale Dipper til nogen. De bare lyger. Kommar med tilbud og holder ikkje tilbudet. Rett og slett veldig dårlig service
Hei Thomas, uff, dette høres sannelig ikke ut som en god erfaring. Vi ønsker gjerne å komme til bunns i hva som har skjedd her. Send oss gjerne en mail til [email protected], så skal vi få sett på dette. Ha en fin dag videre :-) Hilsen Dipper.
Jeg er tilbake igjen hos Dipper som kunde. Har ingenting å klage på hos Dipper, da de er seriøse og ryddige, uten overraskende tillegg på fakturaen. Ble fristet av "billigere" pris hos en annen operatør og byttet. Men så kom den første fakturaen på 3 måneders forskudd og et administrasjonsgebyr på kr 59,- kr (på en e-post faktura) Da ble jeg provosert og det var lite å spare.
Hei Ruth, takk for en superhyggelig tilbakemelding! :-) Det er veldig godt å høre at du er tilbake som Dipperkunde. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Dipper
Løsningsorientert kundebehandler, men det tok litt tid før de svarte på epost, men ikke mer enn 2-3 timer.
Hei Tomas, takk for din tilbakemelding :-) Vi ønsker til enhver tid å ha kortest mulig svartid, og om noe haster er vi også tilgjengelig på 06020. Håper du har en strålende dag videre. Hilsen Dipper.
Rådgiver Tea Var utmerket hygglige å hjelpsom å møte meg for å bestille nytt mobil abonnement
Hei Alexander, Så godt å høre at ting løste seg på en fin måte for dere! :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper.
Vi har kun positive opplevelser og erfaringer med Dipper som leverandør av våre telefontjenester. Spesielt fornøyd med kundeservice som svarer raskt og responderer raskt på henvendelsene. Terningkast seks på alt!!!
Hei Espen, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :D Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper.