Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tar betalt for overforbruk av data som ikke er levert. Tar betalt for viderekobling til annet nummer som ikke er levert. Uhøflig betjening på kundesenter når dette tas opp.
Hei Guri! Uff, dette var ikke en hyggelig tilbakemelding å få på en fredagsmorgen, men dette skal vi klare å rydde opp i. Kan ikke skjønne annet enn at vi skal klare å komme til bunns her, for vi skal jo ikke ta betalt for ting som eventuelt ikke er levert. Ta kontakt med oss pr epost til [email protected] og henvis til denne tilbakemeldingen, så skal vi sørge for at vi finner ut av hva som er hva, og får ordnet opp! Med hilsen oss i Dipper
De er flinke til å utføre endringer vi som kunder ber om. Det er enkelt å bli forstått, og de er gode til å følge opp
Hei Egil Så hyggelig at du synes vi er mobilselskap det er enkelt å forholde seg til og at du blir fulgt opp bra. Takk for gode ord! Vi vinker til deg og bedriften din fra kontorpultene våre:-) Hilsen gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Så langt har vi testet mange telefonselskaper, og Dipper er den beste verdien for pengene. Kunne jobbet litt mer på gsm-signalkvalitet.
Hei på deg, Claudiu! Så godt at du er en fornøyd Dipper-kunde! Vi har full Telenor-dekning. Det betyr at våre kunder har akkurat den samme, suveren dekningen som Telenor-kundene har. Skulle gjerne visst hvor du mener at signalikvaliteten ikke er god, slik at vi får undersøkt akkurat det området du befinner deg i. Ta kontakt med oss, du, så skal vi finne ut av det. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Ok dekning og ingen mass. Perfekt for bedrift. Masse muligheter som vi kommer til å benytte i fremtiden.
Hei Kjetil! For en hyggelig tilbakemelding! Funker fjell. Feiende flott, altså! Ta kontakt med oss om det er noe. Vi vinker til deg fra kontorpultene våre og ønsker deg og bedriften din en fantastisk arbeidsdag. Trøkk til og lykke til med å gjøre en forskjell i din bransje. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
God kontakt. minst mulige telefonautomater...
Hei Marwin! Takk for hyggelig omtale. Vet ikke helt hva du mener det med telefonautomater, men vi tolker det positivt. De eldste av oss husker tilbake til de røde telefonboksene, der man aldri hadde nok mynter til å ringe hjem. Den tid er forbi :-). Vi ønsker deg en strålende superduper arbeidsdag, Marwin. Dipper er til for å gjøre din mobilhverdag enklere. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Sentralbordfunsjon fungerer ikke som forventet at sentralbordnr skulle vises som oppringer når vi ringer ut fra brukertelefoner.
Hei Dag! Her har vi åpenbart litt å gå på når det gjelder kommunikasjon, for selvsagt kan du velge å vise sentralbordnr når dere ringer ut fra brukeres telefon! Dere kan til og med definere arbeidstiden, slik at sentralbordnr automatisk vises i valgt tidsrom, og brukers mobilnr vises utenfor. Dette finner du i Bedriftsnett-appen vår. Om det er andre ting vi kan justere på, hjelper vi deg gjerne med det også. Kontakt oss på 06020, så får vi ryddet opp! 😊 Hilsen oss i Dipper 😊
Dere er bare hærlige og fullstendig annerledes... We love Dipper again :)
Bosse, you're the Boss! We love you, too :-). Takk for det, Bosse. Det er fint at du liker oss selv om vi er litt annerledes. I EPSI-undersøkelsen kommer det frem at vi er det mest pålitelige mobilselskapet, i følge bedriftskundene. Kanskje er det det som gjør oss annerledes? At vi bruker alle krefter på å gjøre kunden god? At vi ikke har skjulte gebyrer? At fakturaene våre er forståelige? At vi har fantastiske folk på kundeservice? Uansett - tusen takk. Vi vinker til deg fra kontorpultene våre og ønsker deg en super arbeidsdag. Just go for it! Mange hilsener fra Dipper [email protected]