Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger pratet i fine vendinger om hvor enkelt det skulle være å bytte tjenesteleverandør. De skulle til og med ta seg av kostnader knyttet til bindingstiden til min daværende operatør, ble jeg opplyst om, og regnestykket så jo da ut til å gi vesentlige besparelser. Den regningen tar de ikke og de beklager sin feilinformasjon, men tilbyr en kredit på beløpet. Om jeg i det hele tatt har noe å tjene på å bytte til dipper er uvisst, etter som det kostet meg den nette sum av 7.506,94 i bruddgebyr :( Jeg har anbefalt dipper overfor andre, men poengtert forholdet om evt. bruddgebyr.
Hei John, vi er helt enig i at bruddgebyr er en kjedelig ting som gjør det vanskelig å bytte operatør når man selv ønsker, i motsetning til når avtaletiden har gått ut. Dette er også grunnen til at vi selv ikke opererer med bruddgebyr for våre kunder. Dipper ønsker å gjøre overgangen fra nåværende operatør enklere ved å opprette en kreditt tilsvarende bruddgebyret dere har i dag. Dette er noe annerledes enn hvordan andre operatører gjør det, men da slipper man et bruddgebyr som du dessverre har opplevd nå. Beklager for at selger ikke har opplyst godt nok om dette. Vi tar tilbakemeldingen videre slik at vi kan forbedre oss. Håper du, til tross for dette, har en fin dag videre :-)
Etter mange år hos en stor leverandør, er det en fryd å være hos Dipper. De leverer både på kundeservice og pris :-)
Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Dipper
Jeg har vært i Telenor i +20 år. Skiftet til Dipper på grunn av bedre pris. Overgangen har vært helt uten problemer og med samme fart som Telenor, bare bedre pris. Altså, strålende fornøyd!
Hei Inge, så godt å høre at du er fornøyd som ny Dipperkunde. Vi i Dipper setter stor pris på slike tilbakemeldinger :D Håper du har en strålende dag videre. Mvh Dipper
Årntlig kjapp og løsningsorientert. Kom med flere tekniske spørsmål og nyttige svar på alt Tommel opp.
Hei Stian, takk for en hyggelig tilbakemelding! Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
God kunderådgiving som gjør det lett å forstå hva det enkelte abonnement inneholder av tjenester og kostnader
Hei Gunnar, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi i Dipper ønsker at våre tjenester skal være mest mulig enkle for våre kunder. Ha en strålende dag videre :-) Mvh Dipper
SELGER lover at dere har de beste SIGNALENE. Det er ikke korrekt. Det er områder som jeg var brukbare signaler før, men nå detter jeg ut under samtalen.
Hei Tom, det er veldig trist å høre din opplevelse med Dipper. Vi har full Telenordekning hos Dipper, med fleste basestasjoner i hele Norge. Send oss gjerne din adresse på [email protected], så skal vi komme til bunns i hva som har skjedd her. Ha en fin dag videre :-) Mvh Dipper
Rask kundeservice og veldig fine tjenester, som app og bruker til nettside. Veldig lett å navigere rundt. Anbefaler :)
Hei Nathalie, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper.