Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter mange år hos en stor leverandør, er det en fryd å være hos Dipper. De leverer både på kundeservice og pris :-)
Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) Mvh Dipper
Jeg har vært i Telenor i +20 år. Skiftet til Dipper på grunn av bedre pris. Overgangen har vært helt uten problemer og med samme fart som Telenor, bare bedre pris. Altså, strålende fornøyd!
Hei Inge, så godt å høre at du er fornøyd som ny Dipperkunde. Vi i Dipper setter stor pris på slike tilbakemeldinger :D Håper du har en strålende dag videre. Mvh Dipper
Årntlig kjapp og løsningsorientert. Kom med flere tekniske spørsmål og nyttige svar på alt Tommel opp.
Hei Stian, takk for en hyggelig tilbakemelding! Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper
God kunderådgiving som gjør det lett å forstå hva det enkelte abonnement inneholder av tjenester og kostnader
Hei Gunnar, takk for hyggelig tilbakemelding. Vi i Dipper ønsker at våre tjenester skal være mest mulig enkle for våre kunder. Ha en strålende dag videre :-) Mvh Dipper
SELGER lover at dere har de beste SIGNALENE. Det er ikke korrekt. Det er områder som jeg var brukbare signaler før, men nå detter jeg ut under samtalen.
Hei Tom, det er veldig trist å høre din opplevelse med Dipper. Vi har full Telenordekning hos Dipper, med fleste basestasjoner i hele Norge. Send oss gjerne din adresse på [email protected], så skal vi komme til bunns i hva som har skjedd her. Ha en fin dag videre :-) Mvh Dipper
Rask kundeservice og veldig fine tjenester, som app og bruker til nettside. Veldig lett å navigere rundt. Anbefaler :)
Hei Nathalie, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! :-) Håper du har en fin dag videre. Mvh Dipper.
Dipper noe jeg langt fra vil anbefale, skulle ha ( trodde jeg ) en såkalt portering av tlf'n min den 4 / 9 - 2020 kl 12 25, som etter avtale med de, skulle bli utsatt p.g.a at firmaet vårt ikke fått alle sim kortene ennå, så langt, så bra. Men så velger dere å drite i dette å gjennomføre dette allikevel, med den konsekvens at jeg blir telefonløs på, for min del, det værst tenkelige tidspunkt, med tanke på at jeg er amputert å har bruk for god kontakt med helsevesenet i Trondheim å det at man skal på opersjonsbordet å få orden på hjertet. Alt dette fordi dere ikke gjør som dere selv har sagt. Det ble et veldig bryderi for meg å den situasjonen man er i. Når dere atpå til klarer å gjøre dette for andre gang, den 9 / 9 - 2020 kl. 12 26, da blir man fryktelig lite imponert, så noe skryt får dere aldri fra meg. Dette er rett å slett talentløst....
Hei Torgeir, først og fremst må vi beklage for at du havnet i en veldig vanskelig situasjon. Vi har stor forståelse for at dette er langt fra ideelt og dette er vi lei oss for. Vi har nå lært at vi skal ha én person fra oss som har kontakt med én person hos dere i bedriften for å unngå at slike ting skjer igjen, og misforståelser oppstår. Håper du, til tross for denne uheldige hendelsen, har en god dag videre :-) Mvh Dipper