Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er bra! Spiller du Lotto og ikke vinner. Tipper du Dipper vinner du:) Aldri noe annet.
Hei Geir, Takk for fantastisk tilbakemelding! :D Helt herlig å høre at du er så fornøyd! Mvh Dipper.
Den webbasert adminløsning er uoversiktlig og vanskelig å jobbe med, burde vært modernisert for lenge siden. Teknikken svikter, svarmeldinger kommer ikke, kundeservice responderer sent eller ikke. Har Telenor gitt opp Dipper?
Hei Gisle, Beklager sen tilbakemelding fra oss! Det er leit å høre at du har en dårlig opplevelse av Dipper. Vi jobber konstant med å forbedre løsningene våre, så din tilbakemelding betyr mye for oss. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Med vennlig hilsen, Dipper
Fungerer og er enkelt. de hadde problemer for et år siden. Nå er det aldri noe tull. Systemer er stabilt og det virker.
Hei, Beklager sen tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever tjenestene våre som stabile, og at du er fornøyd med Dipper som din mobiloperatør. Vi setter veldig stor pris på tilbakemeldingen din! :) Mvh Dipper.
Dekning er like bra som Telenor. Prisen er mye lavere. Jeg halverte telefon regningen etter jeg skiftet. Ringer en del til utlandet. Kundeservice er også mye bedre en de store. Kommer alltid fort gjennom og få god hjelp. Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke har bedre omtaler. Jeg ville definitivt anbefale de.
Hei Daniel, Beklager veldig sent svar! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med Dipper og at du anbefaler oss videre. :) Mvh Dipper.
Dessa är mest oseriösa i världen. Helst at man utan mobil telefon, bara at man inte har med s.k. dipper at göra. De talar vänligt tills de har dig och sedan kommer det bara problem/obehag/inkasso o.s.v. Helt experta på å vara DYRT, DÅLIGT, OVÄNLIGT. Dåligt faktureringssystem, helt dålig kundservice, kunden har aldrig rätt !!!. uffffffff.
Hei, Beklager veldig sent svar på henvendelsen. Det er veldig trist å høre at du har denne oppfatningen av Dipper. Vi jobber stadig med å bli bedre og setter stor pris på forbedringsforslag. Takk for tilbakemeldingen, den er svært nyttig for oss! Mvh Dipper.
Jeg bestilte et mobilabonnement som jeg kunne ringe til mine kollegaer i Sverige og Danmark inkludert i månedsprisen. Første regning så var disse samtalene fakturert ekstra. Jeg fikk slettet den utgiften, men følgende mobilregninger måtte jeg betale ekstra for utenlandske samtaler. Jeg skaffet meg nytt mobilnummer i et annet mobilselskap for å bruke under oppsigelse.
Hei Bjørnar, Beklager sen tilbakemelding fra oss! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse som kunde av Dipper, men takker så mye for at du har tatt deg tid til å legge igjen en melding. Vi har dessverre ikke et abonnement som inkluderer dette i grunnpakken, men vi har nå en tilleggstjeneste som heter "Ring til Europa". Tjenesten koster 49 kr/mnd. og gjør at du kan ringe så mye du vil til europeiske numre. Med vennlig hilsen, Dipper
Sentralbordet funker ikke. Må logge ut og inn hele tiden for å kunne sette over samtaler. Veldig ofte må kunder få et internt nummer og må ringe den ansatte selv. Utrolig frustrerende. Kunder ringer inn, men så lenge det ikke ringer hos oss, mister vi kunder. Dette er det aller aller verste telefonselskapet vi noensinne har hatt. Er nå på leting etter nytt selskap.
Hei Mona, Beklager veldig sen tilbakemelding! Veldig kjedelig å høre at dere opplevde feil med sentralbordet vårt. Mye har skjedd siden denne meldingen ble sendt inn og vi opplever ikke lenger denne feilen. Uansett ønsker vi å si takk for tilbakemeldingen din! Mvh Dipper.