Jeg hadde abonnementsavtale hos Phonect, og var veldig misfornøyd. Så kommer Dipper og redder meg, - kjempehyggelig dame på telefonen, veldig hjelpsom og serviceinnstilt, og super-enkelt å få avsluttet Phonect-surret, og heller komme over til Dipper. Takk!

Har du en tilsvarende erfaring med Dipper?
Gjør som Maise og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Dipper du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg opplever Rask og god kundeservice, får alltid den hjelpen jeg trenger, savner kun at man ikke kan få fast nett....

Service - tilbakemelding Ryddighet Kvalitet norsk talene

Manglende funksjonalitet i Min Bedrift, 2-3 dager svartid på mail på ting som jeg ikke får utført selv gjør at Dipper fungerer bra. Gode priser og god kundeservice når svaret kommer, og Min Bedrift tillater de viktigste funksjonene, men kjipt å måtte sende mail om porteringer, avslutte abonnement, endre navn på abonnement osv når det er noe som burde ha vært mulig for meg å gjøre selv. Er man en liten bedrift er alt dette ting man overlever helt fint med, men for bedrifter med ansatte som byttes ut og nummer som må endres er dette problematisk

Aldri hatt noen problemer med Dipper :) Får svar fort på både mail og telefon om det er noe jeg lurer på :) Anbefales :)
