Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jag har tester Dipper håper å bli fornøyd, anbefaler til andre, den er utmerket.
Hei Celal Så hyggelig at du er fornøyd! Om det er noe du lurer på, har vi kundeservice i full sving på 06020 og [email protected]. Ha en fin dag, hilsen gjengen i Dipper!
Har hatt Dipper snaut 2 måneder. Virker veldig ok så langt.
Hei Ole Vi håper du har det så bra som det går an. Så bra du er fornøyd med oss i Dipper. Ta gjerne kontakt med oss på 06020 eller [email protected] om det er noe du lurer på!
Fikk god hjelp raskt, men de måtte sperre mitt nr, for bruk fra utlandet i 3 mnd.
Hei Ole Vi håper det er bra med deg og dine. Så bra at du fikk rask hjelp da du trengte det. Det er musikk i våre ører! Vet ikke hva som er årsaken til sperring, men om det er noe du lurer på, ta gjerne kontakt med oss! Ha det fint så lenge, Ole, vi ser fram til å høre fra deg igjen :-) Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper Tlf 06020 og [email protected]
Gammel mann på 85 år ble lokket med billig pris. Har naturlig nok ikke hverken kredittkort eller e-postadresse. Selgeren ringte regnskapsføreren hans (!!) for å få en e-post å "hekte på" abonnementet hans. Da var salget i boks! Veldig kjedelig for eier av e-postadressen å få fakturaen tilsendt hver mnd!! Tok kontakt for å be om at den eldre mannen trengte å få faktura pr post. Dette var UMULIG!! Kun på e-post eller EHF... Dårlig gjort!! Dette kan dere vel opplyse kunden om i første omgang???!! Frekk kundeservice da vi tok kontakt om dette!
Uff. Dette er skikkelig leit å lese. Men takk for at du gir tilbakemelding når noe oppleves slik! Det er forsåvidt riktig at vi kun distribuerer faktura via epost eller EHF, men vi skal da evne å oppføre oss som folk. Denne historien vil vi gjerne få grave mer i, slik at vi kan lære og forbedre oss, for slikt inntrykk skal vi ikke etterlate, uansett hva slags problemstilling vi står overfor - verken i salg eller kundeservice. Ta gjerne kontakt med oss på epost [email protected] og henvis til denne posten her på bytt.no, så får vi tatt tak! Takk igjen for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Det gjør oss bedre. Hilsen oss i Dipper
Ønsket et tilbud, og innen 10 minutter var alt på plass og vi ble kunde. I følge tilbudet reduserer vi telefon utgiftene med 50%.
Hei Lasse! Hjertelig velkommen til Dipper! Så bra du har fått en god start hos oss, og ikke minst at bedriften din sparer penger! Vi ønsker deg og kollegene dine er nydelig arbeidsdag :-). Vennlig hilsen alle oss i DIpper 06020 og [email protected]
Bytt da vel, dette er jo markedets beste telefoniløsninger.
Hei Gunnar! Wow, tusen takk! Så bra at du mener vi har markedets beste telefoniløsninger. Og husk at vi har data rollover inkludert i abonnementet og fri roaming i hele Europa, ikke bare i EU. Ha en super dag! Hilsen alle oss i Dipper [email protected] og 06020
Er superfornøyd med Dipper. Får 120 GB hver måned med rollover. Telenor dekning som er et must. Eneste minus, de ikke har avtalegiro.
Hei Eskil! Takk for trivelig tilbakemelding! Det er godt å høre på at vi leverer på det du opplever som viktigst 😊 Ang avtalegiro: Hos oss kan du betale fakturaen enten automatisk via EHF, ved automatisk trekk av kredittkort, eller på vanlig måte i nettbanken. EHF er statens format for elektronisk fakturering, hvor en EHF-faktura sendes rett inn i mottakers økonomisystem, så du slipper å håndtere den manuelt - enda enklere enn avtalegiro!😊 Om ditt foretak ikke har økonomisystem som støtter EHF, og ønsker å motta fakturaene i nettbanken i stedet, tilbyr mange banker i dag at bedriftskunder kan motta fakturaer på EHF-format rett i nettbanken. Ta kontakt med banken din, så hjelper de deg med å få satt det opp! Håper dette tipset gjør hverdagen hos oss enda enklere! Hilsen fra oss i Dipper 😊