Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Beste kundeservice jeg har opplevd noensinne! Veldig glad for at dere finnes, dere er veldig kundeorientert. :)
Hurra, Adam! For en fantastisk tilbakemelding! Tusen, tusen takk! Hilsen gjengen i Dipper
Jeg har vært en stabil kunde over lang tid. Det skyldes at jeg alltid får en rask og god service og ass. for å ha rett type abonnement til en hver tid. Penger spart er penger tjent - takker 👌
Takk skal du ha, Kjell! Vi jubler for slike tilbakemeldinger! Og skulle du trenge hjelp, vet du hvor du finner oss - tlf 06020 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Svarer raskt på tlf. Veldig hyggelig personer som svarer på spørsmål og hjelper deg med problemet på en rask å hyggelig måte
Hei Geir! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Det jubles her nå! Hilsen gjengen i Dipper 😊
Kontaktet av Dipper som telefonsalg. Ryddig fremstilling av alternativt tilbud på mitt mangfoldige telefon og data behov. Åpenbart billigere pris. Litt rask ordreinngåelse som måtte revideres. All kontakt med Dipper har vært effektiv og instruktivt. Konklusjon; meget bra kundeservice.
Tusen takk for en super tilbakemelding, Jan! Det er dette vi står opp for om morgenen! 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Har hatt mange tlf samtaler med dere ang endringer på våre åpningstider og velkomstmld på tlf. Dette i forhold til stengte dører under covid 19 . En ny tlfsamtale ble gjort i Juni for og stenge tlf på lørdager i Juli mnd. .I full fortroelse så har vi trodd at vedkommende som vi snakket med i slutten av Juli og senere oktober , åpnet igjen tlf vår for våre kunder fra 01.08,20. Det skjedde ikke . dvs at tlf på lørdager har vært stengt for kunder fra Juli til jeg klarte dette selv på lørdag 24/10. Vi har ingen tiltro til dere etter alt det negative som dette.. Spennende og se hva dere vil gjøre med denne saken videre. Det vil vi følge med på videre.. !! Vi forventer en kompensasjon.
Hei Solvår! Takk for tilbakemeldingen din. Dette hørtes ikke bra ut, men bunner antakelig i en misforståelse. Vi har ikke holdt dere stengt med vilje, ihvertfall!😊 Ta kontakt med oss på kundeservice, så finner vi ut hva som kan ha skjedd, og finner en løsning. Du når oss på 06020 eller [email protected]. Henvis gjerne til denne posten. Kan forresten også tipse om at dere kan administrere alt av åpningstider osv på Bedriftsnett helt selv, uavhengig av oss og våre åpningstider, så kan dere ha full kontroll på egen løsning og justere akkurat som dere ønsker. Det kan være lurt å benytte seg av, spesielt i en tid der dere kanskje gjør hyppigere endringer enn ellers 😊 Hilsen gjengen i Dipper
Etter å ha blitt hundset rundt i tast #, tast * i det uendelige, hos konkurrentene, er det en befrielse å være bedriftskunde hos Dipper. Hyggelige og kompetente folk på kundeservice, rask håndtering og gode svar gjør hverdagen lettere.
Ah, for en tilbakemelding! Takk, Bjørn! Det er akkurat sånn vi står på hver dag for at dere skal oppleve oss! Hurra! Slike meldinger skaper fredagsstemning på kontoret fem dager i uka 😊 TAKK! Hilsen gjengen i Dipper
*Medarbeiderne virker engasjert og hjelpsomme. *Jeg forstår at ting kan ta uventetede vendinger men det er tingenes natur. *Oppriktig glad for at Dipper teamet gjør sitt beste.
Hei Asle! Tusen takk for en fin tilbakemelding. Ja, ting kan skje, men da skal vi ihvertfall gi jernet for å rydde opp. Målet vårt er jo at dere skal kunne fokusere energien deres på egen business, så skal vi sørge for å stille med løsninger som bidrar. Takk igjen for tilbakemeldingen! Hilsen oss i Dipper