Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi sliter med at nye ansatte må vente 1 uke+ for å få et nytt SIM kort fra denne leverandøren. OM vi ber om å få sim kort sent med bud, og tilbyr oss å betale for dette, er svaret at vi må gjerne sende en budbil, og så skal de legge kortene i resepsjonen. Fungerer sikkert for noen - men dette vitner ikke om god kundeservice som Dipper skal være kjent for. Generelt svarer de også svært sent, eller ikke i det hele tatt .
Hei Mario, vi er veldig lei oss for at dette er inntrykket du sitter igjen med. Det er høres rart ut at du ikke har fått svar på dine mailhenvendelser, ettersom dette ikke stemmer overens med tallene vi har fra egne målinger. Her høres det rett og slett ut som at vi har vært skikkelig uheldige. Vi ønsker på ingen måte at kunders henvendelser skal stå ubesvart. Normalt vil mail bli besvart samme dag eller dagen derpå. Send oss gjerne en mail med tingene du ikke har fått svar på, så vi får kommet til bunns i dette. Henvis gjerne til posten din her på bytt.no, så vi vet hva det er snakk om. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen oss i Dipper.
Dipper er den bedrifts telefon som gir manke fordeler .
Hei Ibrahim. Takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ha en fin dag videre. Mvh Dipper
Kunne være bedre at aopen kunne mer enn det står. Spesielt med at man får feil melding at det kunne ikke fullføres. Men ellers veldig bra service
Hei Justas, jeg er dessverre litt usikker på hva du mener med feilmelding i appen, men vil gjerne følge dette opp! Har du mulighet til å sende oss en forklaring på [email protected], så vi kan få sett videre på dette? :-) Håper du har en fin dag videre. Hilsen Dipper
Fantastisk oppfølging og service. Det de sier stemmer overens med virkeligheten
Hei Jostein, takk for en koselig tilbakemelding! Det er et slikt inntrykk vi ønsker våre kunder skal sitte igjen med. Håper du har en fin dag videre :-) Hilsen Dipper
Real kundebehandling. Ordner opp der feilinformasjon er årsak til misnøye.
Hei Inghild, takk for tilbakemelding! Håper du har en fin dag :-) Mvh Dipper
Hei. Når kan dere tilby esim også for Apple Watch? Jobber dere med saken? Jeg har sett begrunnelsen for hvorfor dere ikke tilbyr pr. i dag, så dere trenger ikke skrive det igjen. Jeg vil bare ha svar på de to spørsmålene over. Dere får en femmer når dette er på plass. Hilsen Even
Hei Even, vi skulle så gjerne hatt et klart svar, da vi har et stort ønske om eSIM for Apple Watch. Dessverre er det slik at Apple har valgt å utvikle sin egen metode for aktivering av eSIM-tvilling for Apple Watch, på siden av alle andre. Vi jobber med å få en dialog med Apple om tidsestimat, men dessverre har vi ingenting fast enda. Beklager så mye for at vi ikke kan hjelpe deg med dette akkurat nå. Håper du har en fin dag videre :-)
Selger pratet i fine vendinger om hvor enkelt det skulle være å bytte tjenesteleverandør. De skulle til og med ta seg av kostnader knyttet til bindingstiden til min daværende operatør, ble jeg opplyst om, og regnestykket så jo da ut til å gi vesentlige besparelser. Den regningen tar de ikke og de beklager sin feilinformasjon, men tilbyr en kredit på beløpet. Om jeg i det hele tatt har noe å tjene på å bytte til dipper er uvisst, etter som det kostet meg den nette sum av 7.506,94 i bruddgebyr :( Jeg har anbefalt dipper overfor andre, men poengtert forholdet om evt. bruddgebyr.
Hei John, vi er helt enig i at bruddgebyr er en kjedelig ting som gjør det vanskelig å bytte operatør når man selv ønsker, i motsetning til når avtaletiden har gått ut. Dette er også grunnen til at vi selv ikke opererer med bruddgebyr for våre kunder. Dipper ønsker å gjøre overgangen fra nåværende operatør enklere ved å opprette en kreditt tilsvarende bruddgebyret dere har i dag. Dette er noe annerledes enn hvordan andre operatører gjør det, men da slipper man et bruddgebyr som du dessverre har opplevd nå. Beklager for at selger ikke har opplyst godt nok om dette. Vi tar tilbakemeldingen videre slik at vi kan forbedre oss. Håper du, til tross for dette, har en fin dag videre :-)