Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dipper er raske til å svare, og veldig hjelpsomme. Det føles som om de virkelig bryr seg, og vil rette opp i ting som er uklare i fakturaene.
Hei Else Vi vil gjerne være en venn for deg og bedriften din. Vi som jobber her lurer av og til på om kundene våre merker at vi bryr oss om dere, så det er godt å lese at i alle fall du merker det :-). Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en så koselig omtale. Nå ønsker vi deg en fantastisk helg. Stå på og lykke til med å gjøre en forskjell i din bransje. Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Betaling av faktura er for tungvindt, dere må over på avtalegiro eller autogiro.
Hei Arne! Takk for tydelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag for å gjøre hverdagen for våre kunder enklere, så å da få tilbakemelding om at noe oppleves tungvindt er både litt leit, men også inspirerende - her må vi ta tak! Det kan jo tenkes at vi egentlig har løsninger også, men bare ikke har klart å kommunisere dem tydelig nok. Hos oss kan du betale fakturaen enten automatisk via EHF, ved automatisk trekk av kredittkort, eller på vanlig måte i nettbanken. EHF er statens format for elektronisk fakturering, og en EHF-faktura sendes rett inn i mottakers økonomisystem, så du slipper å håndtere den manuelt. Om ditt foretak ikke har økonomisystem som støtter EHF, og ønsker å motta fakturaene i nettbanken i stedet, tilbyr de fleste banker i dag at bedriftskunder kan motta fakturaer på EHF-format rett i nettbanken. Ta kontakt med banken din for å få satt det opp! Håper vi får flere sjanser til å forenkle hverdagen din fremover også. Kan vi bidra med noe mer, når du oss på tlf 06020 eller [email protected] Hilsen fra oss i Dipper 😊
Bestilte abonnement å gikk ikke gjennom kredittsjekk, fikk da melding om benytte forhåndsbetalt å jeg bestilte det da, betalte med bankkort, fikk bekreftelse på bestillingen på mail og en ny mail dagen etter at minside var aktiv og sim kort på vei. Så 2 dager senere får jeg enda en ny mail om at det ikke gikk gjennom kredittsjekk, hva skjer? Det var jo derfor jeg betalte på forhånd. Snakket med kundeservice og de skulle sjekke opp å ringe tilbake, noe som dem da ikke gjør. Bestilte nå bedrift abonnement hos Talkmore til en bedre pris også, å driter i det jeg kjøpte hos dipper som jeg ikke får. Takk for ingenting Dipper.
Hei Willy! Uff, dette hørtes absolutt ikke ut som noen god opplevelse, og det er ikke slik vi ønsker å ta imot nye kunder. Det høres ut som om vi har misforstått hverandre på noe vis her, for det er aldri snakk om noen forhåndsbetaling hos oss (kun at fakturaen betales med kredittkort i stedet for via bank eller EHF), men både det og den elendige opplevelsen med manglende tilbakemelding fra kundeservice må vi ta på vår kappe - unnskyld! Send oss gjerne en epost på [email protected] og henvis til denne tilbakemeldingen, så skal vi klare å finne ut av hvordan alt henger sammen og oppklare evt misforståelser og dårlig kommunikasjon fra vår side. Unnskyld igjen! Hilsen oss i Dipper
Jeg er meget fornøyd med både service og kostnader så langt !
Hei Bjørn Kjempebra at du er fornøyd med service og kostnader hos Dipper! Takk for at du tok deg tid til å skrive det. Og skulle det være noe, vil vi hjelpe deg så raskt og hyggelig som vi kan. Ha en super fredag, Bjørn! Vennlige hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Tar betalt for overforbruk av data som ikke er levert. Tar betalt for viderekobling til annet nummer som ikke er levert. Uhøflig betjening på kundesenter når dette tas opp.
Hei Guri! Uff, dette var ikke en hyggelig tilbakemelding å få på en fredagsmorgen, men dette skal vi klare å rydde opp i. Kan ikke skjønne annet enn at vi skal klare å komme til bunns her, for vi skal jo ikke ta betalt for ting som eventuelt ikke er levert. Ta kontakt med oss pr epost til [email protected] og henvis til denne tilbakemeldingen, så skal vi sørge for at vi finner ut av hva som er hva, og får ordnet opp! Med hilsen oss i Dipper
De er flinke til å utføre endringer vi som kunder ber om. Det er enkelt å bli forstått, og de er gode til å følge opp
Hei Egil Så hyggelig at du synes vi er mobilselskap det er enkelt å forholde seg til og at du blir fulgt opp bra. Takk for gode ord! Vi vinker til deg og bedriften din fra kontorpultene våre:-) Hilsen gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020
Så langt har vi testet mange telefonselskaper, og Dipper er den beste verdien for pengene. Kunne jobbet litt mer på gsm-signalkvalitet.
Hei på deg, Claudiu! Så godt at du er en fornøyd Dipper-kunde! Vi har full Telenor-dekning. Det betyr at våre kunder har akkurat den samme, suveren dekningen som Telenor-kundene har. Skulle gjerne visst hvor du mener at signalikvaliteten ikke er god, slik at vi får undersøkt akkurat det området du befinner deg i. Ta kontakt med oss, du, så skal vi finne ut av det. Mange hilsener fra gjengen i Dipper [email protected], tlf 06020