Dipper har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har tidlegare gjort framlegg om data-rollover både overfor kundetenesten og i spørjeundersøkingar (over telefon - om m.a. vårt selskap på telefoni: Dipper). Det er flott at Dipper endeleg har tatt dette til følge. Det var gjerne det som no avgjorde at vi kunne flytte rangeringa for vår Dipper frå 4 til 5. Vi synest Dipper fungerer godt, og til ein fornuftig, konkurransedyktig pris.
Hei Karljan! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Vi har jobbet en stund med roll-over, så du kan tro vi har gledet oss til å kunne fortelle om det! Gøy å høre at dere synes det er like stas som vi 😊
Jeg er bare rett og slett fornøyd. Kundeservice leverer raskt og enkelt. Det er rimelig og nå har de også fått roll-over
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Taran! Vi legger godt med ære i å være kjappe til å svare når det trengs hjelp, så dette var veldig hyggelig 😊
Det fine med Dipper er at man kommer så raskt igjennom på telefonen når man ringer. Jeg er imponert over den alltid gode servicen og hjelpen jeg får. Det er ikke den ting som er vanskelig for dere å hjelpe til med. Tusen takk.
Tusen takk, Marianne! Vi gjør alt vi kan for å svare kundene våre på en rask og hyggelig måte. Vi blir glade når kunder legger merke til det. Nå har vi lansert Data Rollover også, fått med deg det? Både abonnement og datapakker ruller automatisk over til neste måned.
Vi er veldig fornøyd med sentralbordløsningen og servicen.
Hei! Så hyggelig at du synes det er enkelt å forholde deg til oss. Det er musikk i våre ører :). Du vet hvor du finner oss om vi kan hjelpe til med noe; Dipper kundeservice 06020 og [email protected]. Mange hilsener fra oss i Dipper
Perfekt for deg som ringer og bruker i utlandet.. Venter på data rollover...
Hei Tuba :) Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Hos Dipper kan man bruke mobilen som hjemme og ikke bare i EU. Men det virker som om du vet! Ha det fint, og ikke nøl med å ta kontakt med oss om vi kan hjelpe deg med noe. Telefon 06020 og e-post [email protected] Mange hilsener fra gjengen i Dipper
Ringer opp til tross for reservasjon mot telefonsalg. Gir først inntrykk av feil med dekning i ditt område og spør ut om nåværende operatør. Dette er en ytterst useriøs fremgangsmøte for å skaffe seg nye kunder.
Hei Pompel Huff og huff! Vi er veldig lei oss for at du har opplevd den framgangsmåten du beskriver. Dette er ikke en godkjent framgangsmåte for våre selgere. Vi hadde satt stor pris på om du kunne ta kontakt med [email protected] og fortelle oss hvilken dag du ble oppringt og på hvilket telefonnummer. Vi håper ikke hendelsen har ødelagt sommeren din og beklager igjen at du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi vet at dere som jobber i små og mellomstore bedrifter heller vil bruke tid på deres egen bedrift enn på oss, derfor prøver vi å være så hjelpsomme og pålitelige som mulig. Men her feilet vi, altså. Ydmyk hilsen oss i Dipper
Dipper tenker mest på oss kunder. De leverer tjenester av samme gode kvalitet som alle andre. Kundeservicen er positiv og god. Videre har de oversiktlige fakturaer. Det som imponerer meg mest er at de er tålmodige med å få inn pengene. Det er viktig for meg som liten bedriftsleder. Skulle jeg være sen med betaling en måned så er Dipper fortsatt min beste venn. Ingen sinte purringer, tjenestene leveres som før og ingen inkassosaker. Om de fortsetter med denne gode kundebehandlingen vil jeg aldri - jeg gjentar ALDRI bytte.
Hei Magne G. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi er spesielt glade for at du synes fakturaen er oversiktlig, vi prøver stadig å forenkle den. Ta kontakt med oss om vi kan hjelpe til med noe. Sommerhilsener fra alle oss i DIpper