djuice har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har 3GB Home hos Djuice, og jeg er meget fornøyd med dem så langt. Prisene er litt høyere enn de billigere firmaene, men du får det du betaler for, det er sikkert og visst. Hastigheten og dekningen er helt kanon! Jeg har målt 100 Mbps nedlasting og rundt 10 Mbps opplastningshastighet. Kjekt hvis du har dårlig nett på pc-en hjemme :) De har også en veldig utrolig nyttig applikasjon hvor du kan se hvor mye du har brukt og fakturaene dine. Du kan også se dette på mine sider, men når du først er på telefonen, så kan du jo likegodt bruke applikasjonen. ;) Anbefales, hvis du vil ha noe som fungerer som det skal ;)
Meget god dekning, mye data for pengene og hvis du er kunde over tid får du ofte tilbud om rabatterte priser på abonnementer.
Har alltid fått usedvanlig god hjelp hos kundeservice. Det eneste jeg savner er gratis roaming.
Byttet fra Telenor til Djuice for å få 5 GB data til prisen av 3, og sannelig var det det jeg fikk også. Kundeservicen er også relativt bra, selv om de da jeg bestillte lovet meg 30 kroner avslag de første 12 måndene, noe jeg ikke fikk. Veldig glad for sommerkampanjen som ga meg dobbel data i tre sommermåneder. Helt grei app. Alt i alt en fornøyd kunde.
Byttet fra talkmore til djuice. Fikk ikke med meg fra selger at djuice tar godt betalt for å ringe i norden. Etter 1mnd er det slutt for min del og går tilbake til talkmore. Koster 550 å avslutte abonnement og ingen forståelse hos kundeservice. Er over angrefrist på 14 dager så da så. Skulle selvsagt sjekket priser før jeg takket ja men sånn er det nå bare...
Har vært kunde der i over 2 år, ringt inn til kundeservicen et par ganger, hver gang ble jeg møtt av en kjempesur kundebehandler som ikke var i nærheten av høflig. Når jeg sa at jeg skulle bytte fra dem, ble de spydige over tlf og småfrekk og istedenfor å prøve å holde meg som kunde, gjorde de alt så abonnementet skulle avsluttes midtlertidlig selv om det var 1 dag igjen på avtaletiden. Spurte vennlig om det var mulighet at abonnementet kunne avsluttes automatisk en dag senere (da avtaletiden gikk ut) Men nei, det var ikke et alternativ, da måtte jeg ringe inn på nytt. Skikkelig tulleselskap hold dere unna!