Mobiltelefoni

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
13
av 23 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
7
0
0
1
7
Sorter omtaler etter
Viser av 15 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke eksistrende kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer.
Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig !
Har nå byttet til ny leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler IKKE!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"

Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig nøgd"

Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen.

Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp!

Enkle og greie nettsider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer fjordkraft mobil"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Henrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt, lett oversikt på min side, BILLIG"

Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder.

ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden.
Altså ikke noe for barn!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare rot!!!"

Det er et eneste kaos når det kommer til mobildata!!! Har aldri før brukt opp data på 5GB, men hos fjordkraft mobil slukes mobildata på både min & min sønns telefon hver mnd! Har blitt kreditert 3 ganger nå, men nå er det nok! Og bestiller man ekstra data pakke på 1GB får man plutselig en ekstra kostnad på 399, som skulle vært 99,-

Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye rot"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hjelper ikke at det er billig når det bare er kaos! Flyttet over min datters og mitt mobilabonnement. Da de bruker Telenor som operatør er det forsinkelser på oppdateringer av bruk mobildata. De sender sms når 80 prosent av barnets data er brukt opp, men 5 min etterpå smalt de på tillegg for overforbruk da sms mottas med forsinkelse. Endte to mnd på rad med å få ekstra faktura på nesten 400 kr i overforbruk. Elendig løsning! De kan ikke tilby automatisk sperring av databruk for barn. Grunnen til det er selvsagt at det er overforbruk de tjener penger på.

Raymond M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Pga feil som oppstår utenom åpningstid en fredag på kundeservice så er det umulig å få ordnet problemet før f.eks mandag. Det er for dumt når det skjer tekniske problemer. I tillegg har eg nesten ikke dekning hjemme. Får sms men vanskelig å ringe og motta samtaler. Her må Fjordkraft ta grep å få mer tilgjengelig kundeservice løsninger slik andre operatører har. Driver med kundeservice selv og vi bruker chatløsning ved krise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra med Telenor dekning"

Som Fjordkraft kunde betaler jeg kun 119 kr for et abonnement som ellers koster 199 kr.
Og det er FULL Telenor dekning... Stort pluss 👍😁.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Problem med mobildata"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd å bli tom for mobildata. Her var det tomt etter 14 dager. Kjøpte tilleggspakke men har også fått ekstra fakturabeløp før data var oppbrukt. Har byttet leverandør etter en måned.

Ingeborg S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med bytting av Mobilabonnement hos Fjordkraft"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke mottatt simkort fra Fjordkraft - og er uten mobiltelefon i dag. Jeg har sendt angrerett skjema til Fjordkraft innenfor fristen ettersom det er kun 1 uke siden jeg mottok tilbud via telefon om overgang til Fjordkraft. Vennligst sørg for at mitt mobilabonnement blir tilbakeført til min tidligere leverandør snarest. Jeg ønsker ikke å være abonnent hos Fjordkraft.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data til redusert pris som strømkunde"

Helt topp at man kan få redusert pris på mobilabonnementet når man er strømkunde hos Fjordkraft. Dette er absolutt det billigste mobilabonnementet jeg har funnet til mitt bruk. God dekning overalt!

Kolbjørn R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Heilt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Å prisen er ikkje 199 pr mnd, men 119 som elkunde hjå Fjordkraft. 😁

Ingrid H. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, og god kundesrvice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement for strømkunder og god oversikt på min side.

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 5 GB
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
339 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no