Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 37 innen
mobilselskap
43%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
57
9
10
20
54
Sorter omtaler etter
Viser av 150 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skikkelig elendig!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble UFRIVILLIG flyttet over. Da de overtok andre kunder. Nå har jeg NULL dekning! ALDRI opplevd dette før! Skal skifte asap! Er jo nå, mer eller mindre uten tlf! Og bor i BERGEN!

Miley C. W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig mobil dekning. Har byttet tilbake til Talkmore de har også full Telenor dekning mye bedre dekning. Med fjordkraft mobil 1 til 2 strekker i dekning hjemme i egen leilighet. Bor 4 minutter unna byen. Best dekning midt i Porsgrunn by.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tar seg betalt for en hel mnd til tross for at jeg byttet BORT fra de den 1. i mnd! Kunne selvsagt ikke bestemme dato for overflytting til ny leverandør. Jeg kommer til å flytte barnas abonnement bort herfra så snart som mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"synergieffekt på pris mobil/strøm er bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte Fjordkraft fordi de ga rabatt på mobilabonnement hvis man også valgte strømleveranse fra dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fra Sky til Fjordkraft, neppe"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Fjordkraft, men de tok kraftig betalt hvis jeg brukte mer enn abonnementet. Skiftet til Sky og superfornøyd, nå blir det Fjordkraft. Skifter jeg igjen jeg

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"dårling firma!"
2 syns denne omtalen er nyttig

1. Dei lurer deg 2. vist du har eit problem står du fast 3. vist chaten har eit problem så må man sende mail eller ringe til dem vist ikke det er mange i køen då 4. nesten hele tida teknik problem med chaten 5. jeg vurdere gå til telia dekingen å ha dårling dekingen en mye tull med telenor sin dekingen er så drit lei av dette tullet her, jeg skal ikke ha fjordkraft mobil pass på svintel her, dem svare ikke på mailer eller dem er trege, som talkmore, uff, jeg er forynød med telenor dekingen en telia dekingen men lurer på hvorfor er så mye tull med selskap som har telenor i seg? det er bara tull med telenor dekingen hele tida selskap feil eller lureri, pass på, styr unna fjordkraft mobil

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De leverte ikke på support i en periode på 8 mnd!"
1 syns denne omtalen er nyttig

På fjordkraft abb kunne jeg ikke mota kode fra altinn. Fjordkraft skyldte på alle andre og ville ikke gjøre noe med saken. Dette vedvarte i 8 mnd. da var jeg lei.

Mohammad A. Z
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig men betinget mobilabonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Du får markedets billigste 1 GB mobilabonnement. Ulempen er at du må også være strømkunde hos Fjordkraft. En ubetinget mobilabonnement hadde vært en fordel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God dekning (Telenor), men blodpris for overforbruk"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dekningen er god (Telenor), men prisene man må betale hvis man bruker mer enn avtalt mengde datatrafikk er drøye. Og varsel om at man er tom for datatrafikk kommer lenge før man faktisk er tom, slik at man glemmer å kjøpe en av de dyre datapakkene når man faktisk er tom. Da betaler man blodpris pr megabyte istedenfor. Dette gjøres nok med hensikt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ubeskrivelig useriøs"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er så elendig, at orker ikke skrive detaljert om det! Styr rett og slett unna: -Du blir flådd -Du blir rundlurt -Du blir totalt feilinformert

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ikke konkurransedyktige. Tar tid å få svar fra de. Når man kommer med forslag for å gjøre de bedre, er de ikke mottagelige. Nekter å tilby "datadeling" Appen er lett å oversiktlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ekstremt stort dataforbruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri brukt så mye data noensinne. Brukte 8 gb på en uke da jeg tidligere bare har hatt 4 gb og aldri gått tom.

Solveig H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"

Vi er superfornøyd med Fjordkraft ,har prøvd andre men Fjordkraft er best uten tvil👍😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"

Helt greit selskap ,som alle andre. Liker ikke at de har Telenor som linje Men det er min oppfatning. Kunne vært billigere på noen kampanjer i forhold til andre selskaper. Bruker opp til 2 g i mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg opplevd så mye griskhet av et mobilselskap. Det er synd at det var bare nå at jeg for første gang leste andres erfaringer med dem! Jeg fikk lyst til å skrive nettopp fordi min erfaring var veldig dårlig. Jeg måtte betale dobbelt ved bytting av abonnementet både da jeg først byttet til dem, og nå at jeg byttet fra dem. For hele måned, selv om jeg brukte kun 2 dager med dem. Også mens jeg var abonnent, så skjedde det at mitt SIM-kort plutselig sluttet å virke, så sendte de et nytt kort, men mot et gebyr! Har faktisk aldri opplevd at jeg må betale for et nytt SIM-kort, og dette var ikke tapt, men sluttet å virke som ikke nødvendigvis var min feil en gang. Og så må jeg si det samme som mange her har skrevet allerede: jeg gikk veldig fort tom for data. Utrolig fort. Jeg skyldte på alt mulig men ser nå at det er mange som opplevde det samme... Anbefaler absolutt ikke å bruke Fjordkraft Mobil.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.07.2021 13:51
Hei Dina. Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Mobilleverandører i dag har ikke etterskuddsfakturering, som gjør at dessverre kan bli ugunstig om man ikke bytter fom den 1. i måneden. Vi beklager for at sim-kortet ditt sluttet å fungere og skulle selvfølgelig ikke gitt gebyr på dette. Så her må det ha skjedd en feil i systemet vårt. Vi bruker Telenor sitt nett i dag og man vil ikke gå fortere tom for data ved bruk av våre tjenester. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelkraft"
5 syns denne omtalen er nyttig

Mobildata bare blir borte uten at jeg bruker data. Uansett så er det brukerfeil er svare, når jeg IKKE har brukt data ? Styr unna svindelkraft å fin et annet selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.07.2021 13:51
Hei. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Smartelefoner i dag kan bruke data, selv om man ikke bruker den fysisk. På nettet kan man finne flere tips på hvordan man kan skru av funksjoner for å redusere dataforbruk. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Røgnvaldur
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Aldri vært så fornøyd med et mobilabonnemang. Så enkelt og greit.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig service og dem tar betalt med gaffel"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dette firma oppfører seg arrogante over telefon. De kan ikke svare på hvorfor ting er blitt som det er blitt. På regningen kommer det små merkelige beløp pr telefon samtale som igjen blir store hvis man ringer en del. Så porterer jeg fra dette firmaet. Da skal de likevel ha betalt for tiden som jeg ikke er kunde hos dem. Så sender ganske kjapt til Inkasso. Hvor jeg tvister på beløpet og vinner. Men det er dessverre mange der ute som ikke gjør det. Så sier dem til inkasso byrået av jeg aldri har kontaktet dem, noe som er blitt gjort flere ganger og som min anropslogg er bevis på. HOLD dere langt unna, hvis dere ønsker å slippe trøbbel med regninger..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vært fornøyd tidligere og håper at det fortsetter fremover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kan gi beskjed om å øke GB i sommerhalvåret, da jeg bor på campingplass og så redusere når jeg drar.

Svar fra Fjordkraft Mobil
16.06.2021 16:22
Hei Hege T, Takk for tilbakemeldingen. Kjekt å se at du er fornøyd med oss. Dersom du ønsker å øke GB på ditt mobilabonnement så kan du gjøre dette via appen eller min side. Du kan også ringe vårt kundesenter på 230 06100 så hjelper de deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Michael S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Norge til Eu ringe"
3 syns denne omtalen er nyttig

ringe fra norge til eu fungere ikke med små abonnement .Fikksperre. Hva er det umulig. Skal jeg shifte abonnement. no problem

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.06.2021 10:19
Hei Michael, Takk for din tilbakemelding. Om du tar kontakt med kundesenteret så kan de bistå deg med å ringe til utlandet. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd. :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noe problemer med Fjordkraft Mobil. Hverken med dekning, kundeservice eller med faktura. De gangene faktura har vært over mnd-beløp, er det pga min bruk. Har ikke noe problem med å anbefale FKM til hvem det skulle være.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.05.2021 14:07
Hei Helge, Så flott å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på min opptjente rollover"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde 2gb.+2gb og gikk ned på ett abb. 1gb. og mistet min ærlige opptjente roll over med ett penne strøk ,oppfatter det som svært irriterende......

Svar fra Fjordkraft Mobil
31.05.2021 11:29
Hei Ter G. Takk for din tilbakemelding. Det er lei å høre at du ikke er fornøyd med data-rollover praksisen vår. De aller fleste mobilabonnement i bransjen vil en nedgang i abonnement-størrelse, føre til tap av opptjent data. Vi beklager for at dette ikke har kommet tydelig nok frem. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe enkelt og veldig billig.. Super kundeservice!

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.05.2021 13:22
Hei Ronny, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag og helg. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Barryjohannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Forstår ikke betydningen av "ikke interresert"."
6 syns denne omtalen er nyttig

Som abbonement er det ikke noe å utsette på dem. Men den dagen du bytter til et annet selskap, ringer de deg opp å prøver å kapre deg tilbake. Har tre ganger på få dager måtte svare pågående selgere at jeg ikke er interresert. Forstår ikke at det på noen som helst måte skal være uklart.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:41
Hei Barry, og takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at var fornøyd med ditt abonnement. Mindre hyggelig er det å høre om din opplevelse i samtale med oss. Vi beklager veldig for at du ble oppringt fra oss flere ganger enn ønskelig, dette skal ikke skje. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Eystein S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dekker mitt behov som er under 1 gb i måneden. Redder meg noen ganger grunnet roll-over.

Svar fra Fjordkraft Mobil
14.04.2021 10:38
Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding og flott å høre at du liker roll-over. Visste du at det nå også går at å kjøpe mobiltelefon på vår nye markedsplass? https://markedsplass.fjordkraft.no/
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR