Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
61
11
12
28
64
Sorter omtaler etter
Viser av 176 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, rask respons billig"

Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ventetid hos kundeservice mer enn 30minutter - 19.1.22 kl.1000"

Anbefaler alle som har Fjordkraft mobil om å bytte operatør umiddelbart. Når en må vente mer enn 30 minutter på å komme gjennom til kundeservice, er dette uholdbart og en utrolig dårlig kvalitetssikring for å beholde kunder. Her må Fjordkraft ta ansvar og iverksette tiltak for å sørge for å kunne yte et minimum av service til sine kunder.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grådig og rotete"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter påmelding kom første faktura for 1,5 måneder. Forklaringen var at det var vanlig ved oppstart midt i måneden. Først kom purringen foe en faktura jeg ikke hadde mottatt. So som fakturaen kom for sent siden de surret med Skymobil som de hadde kjøpt opp. Nå kom faktura for januar. Da skulle jeg betale 31 øre forsinkelsegebyr for fakturaen som ble betalt for sent pga dems rot. Samtidig fakturerte de for hele januar på forhånd. Kjenner ingen annen mobilselskap som gjør slik. Har bestilt nytt simkort hos en annen selskap og skal bytte 15. januar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Banditter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅

Cathrine N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig tregt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker ikke nettet ofte på mobil men de få gangene jeg skal kjøpe billett eller lignende er det så tregt…Greit å ha gyldig villet når man stiger på,med dette nettet må jeg nesten la kollektiv passere fordi mobil nettet er så usigelig tregt..Jeg bor i en stor by og hadde ingen problemer med tidligere Telipol.Bytter abonnement rett etter nyttår!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rot rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rot og de bryter inngåtte avtaler svarer nesevist på spørsmål bra saker!!!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata ubrukelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde telipol som fungerte helt fint, men de ble kjøpt opp av Fjordkraft. Når det skjedde ble plutselig mobildata så tregt at det ikke lenger kan brukes, så blir dessverre nødt til å bytte mobilleverandør igjen for hele familien, da det å i praksis ikke kunne bruke internett utover i wi-fi soner er utrolig irriterende. Jeg bor midt i en stor by, så dekning er ikke problemet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Prisliste"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha brukt ca 15 minutter på å finne ut av hva det koster å ringe med mobilen min fra Norge til Tyskland ga jeg opp og ringte kundeservice.Fikk raskt svar der.Men det er for dårlig at Fjordkraft "skjuler" noe så vesentlig som prislista si i alt annet av informasjon. Når man omsider har funnet ut hvordan man finner frem til prislista,er det nok fort gjort å bli informert.Men for en eldre mann som søker prislista for første gang er det håpløst tidkrevende.PRISLISTE:Gjør den godt SYNLIG!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har mobil kombinert med stømavtale - er igrunn tilfreds med mobilkombinasjonen med strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er jo tiltalende med kombinasjon strøm/mobil, men vet ikke om det er gunstig. Derfor er det vanskelig å sammenlikne. - Men etter det regnstykket jeg fikk på strøm, kan det være mulig at vinningen går opp i spinningen.??

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble tvangsflyttet til Fjordkraft fra Skymobil, 30gb"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vesentlig dyrere abonnement i Fjordkraft 30 GB enn i Skymobil, til tross for løfter om samme pris. Dessuten gjelder ikke 30gb og mer i EU/EØS, får redusert antall GB i Fjordkraft sammenlignet med Skymobil og flere andre selskap.

Geir O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastiske mobilabonnement tilgjengelig."
3 syns denne omtalen er nyttig

God kundeopplevelse. Svarer raskt på henvendelser. Ingen spørsmål er for dumme. Enkelt å skifte abonnementstype dersom jeg ønsker det.

Terje H. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

God dekning. God kundeservice. Rimelige abonnement.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Overført fra skymobil til fjordkraft"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble overført fra skymobil til fjordkraft til høyere pris uten beskjed. Har byttet til et annet selskap.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelige i utlandet i hvertfall Paris......"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har nylig vært i Paris og opplevd av meg og min familie kunne ikke bruke data roaming. Minste barna hadde ikke dekning i det hele tatt. Det tok litt tid før en kunne sende sms til hverandre og ikke kunne bytte mobil operatør for å se om det hjalp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble overført til Fjordkraft fra Skymobil - til 30% høyere pris"
8 syns denne omtalen er nyttig

Etter et "lykkelig kundeforhold" hos Skymobil og abonnement til 349 kroner, ble jeg overført til Fjordkraft Mobil da alle kunder ble "solgt" og overført. Det ble lovet like gode priser, men jeg endte opp med abonnement til 469 kroner(!) Og det uten noe tydelig melding, men en pris gjemt langt nede i et stort avsnitt med tekst, som var nesten uleselig. Ufin kommunikasjon og når jeg spør om pris, så blir man avvist da vi faktisk var lovet "til samme gode priser" som hos Skymobil. Har nå byttet til annet selskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ble med lasset etter oppkjøpet av skymobil der alt fungerte, var aldri noen problem helt til fjordkraft tok styringen. De er veldig rask til å ta kontakt når man bytter, men har store problemer med å yte service til eksisterende kunder. Aldri mer strøm eller mobil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"
6 syns denne omtalen er nyttig

Så fort problemene går litt utenfor standard vises deres totalel inkompetanse. Vi ringer deg opp i morgen=mulig vi gjør 1 forsøk på å ta kontakt om 1 uke. Vi sender deg en mail i dag eller i morgen= du hører ikke mer fra oss. Tips: det er lov å være inkompetent, spør en kollega .. ta ærendet høyere opp..følg opp..dvs oppdater kunden..ring som lovet selv om ikke problemet er løst. Så dårlig at jeg bytter operatør etter bare 2 mnd.

Tor I. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har blitt byttet over til fjordkraft fra skymobil for 2 mnd siden Har avtalegiro men får ingen spesifisert faktura på min side slik at man kan ta en kontroll på min side får å se hva det er man egentlig betaler for. Der ligger kun det man har brukt hittil denne mnd. Virker nesten som de ikke vil gi kunden en spesifisert faktura, Har også bedt om å få tilsendet en faktura for 14 dager siden men har ikke hørt noe som helst. Så det blir nok bytting av leverandør fra min side.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Smertefri overgang fra Skymobil. Grei pris, stabilt nett, og oversiktlig app. Å ta betalt for tvilling-SIM er kanskje litt gammeldags. Ingen støtte for Apple Watch.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"billig og stabilt"
3 syns denne omtalen er nyttig

kjempeabbonement, for oss som driter i datamengden. bare synd at du får en litt for dyr strømtjeneste med på kjøpet, og uten denn-ingen mobilabbonement.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fjerner roll-over data ved nedgradering av pakke"
5 syns denne omtalen er nyttig

Uten noen forhåndsvarsel ble jeg flyttet til Fjordkraft fra Skymobil. På det første, flyttet de meg unødvendig til en større pakke enn jeg hadde hos Skymobil (for tilleggsbetaling, selvfølgelig). På det andre, når jeg fant det utt og nedgraderte pakken, fjernet de hele roll-over data sånn at plutselig var jeg nesten uten data og måtte kjøpe en datapakke i tillegg igjen Og sist men ikke minst — absolutt umulig å nå dem på telefon.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Frekk telefonselger"
8 syns denne omtalen er nyttig

Avslutta avtalen i sommer også ringer de får selge En ny avtale. Takket nei fem ganger, også hva tror du? Selgeren legger på uten mens jeg prater.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjempe dårlig !"
9 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Skymobile før, ingen eneste problem ! Skjønner ikke hvor i allverden kunne Fjordkraft en dritt dårlig bedrift overta Skymobile....Hastigheten gikk rett fra 4G til 2G etter Fjordkraft overtatt Skymobile !!! Og jeg må betale 10kr mer enn Skymobile !!! Kunderservice svarer ikke i det heletatt !! Kan noen svare meg hvordan overlevde Fjordkraft ?!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Best tidligere på 15 GB, men ikke nå."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft fungerer bra, men det gjør de fleste mobiloperatører. Forskjellen er pris. Kundeservice har jeg ikke hatt særlig bruk for, men den er veldig god hos Fjordkraft. Jeg bytter ofte og har ikke noe problemer med nye operatører, men Fjordkraft er forbigått av billigere tilbydere, noe som utgjør noen hundrelapper pr år. Men om Fjordkraft følger opp så blir jeg der, og da må det skje før jul.

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Bare tull"
12 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Fjordkraft da jeg har strøm fra Fjordkraft, kjekt med alt på én faktura, men NEI, to fakturaer, forklaringen deres er "to systemer"... Bytter vekk Fikk heller ikke rollover første måneden Føler meg litt og bytter både strøm og mobil langt vekk fra Fjordkraft

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR