Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 28 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
11
4
2
5
20
Sorter omtaler etter
Viser av 42 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
"Billigste abonnementet jeg har funnet"

Veldig god mobiloperatør p.g.a prisen. Telenordekning. I motsetning til hos Telenor betaler man ikke for å bruke bank-id på mobilen.

Geir J. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri..."

Fjordkraft mobil ser ved første øyekast ut som en god deal ettersom det gir fordel hvis man har strøm fra dem også. Det som ikke vises er at de er mye dyrere på strømmen slik at fordelen de gir på mobil abonnementet blir oppspist flere ganger... Har også funnet abonnement som er billigere enn fjordkraft så da bytter jeg.

Salah K. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig nettverket"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter min erfaring er at jeg helt ikke fornøyd med dekning av nettverket. Alltid får dårlig nettverk både her i Norge og veldig dyrt dekning i hjemland.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pass dere!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvis dere bruker opp datapakken påløper kostnader for mottak data, Snap etc. og regningen går opp med 399kr pr mnd hos min sønns abb!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mobildataene som forsvant"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt flere mobilleverandører de siste årene, og har stort sett ikke brukt opp inkluderte data med mindre det var noe helt spesielt den måneden. Med fjordkraft mobil fikk jeg stadig vekk beskjed om at jeg var tom og måtte kjøpe ny datapakke. Det toppet seg da jeg fikk beskjed om at jeg var tom to dager etter at jeg hadde kjøpt 1gb. Jeg hadde ikke streamet eller lastet ned, så det kan ikke ha stemt. Jeg møtte ikke forståelse hos kundeservice, som sa at måling av data var det samme hos dem som alle andre. Det kan jeg bare ikke tro på. Så da byttet jeg leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit mobilabonnement"
1 syns denne omtalen er nyttig

Greit, men fungerer dårlig når du er på slutten av datamengden. Får råd om å øke datamengden, men når du skal prøve å ringe for å få råd, er det ingen som svarer...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekningen virker o.k., da de bruker Telenor nettet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft har grei dekning fordi de bruker Telenor sitt nett. Men jeg lurer på om de har krøllet til min e-post adresse da den ikke funker slik den har gjort tidligere. Må jeg bruke Telenor for å ha min velfungerende e-postadresse?

Thor-Egil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Super kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd med alt, men vurderer jeg å bytte da flere og flere har eu+ inkludert. Teller mye for meg da jeg er endel i thailand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit mobilabonnement, men savner datakontroll"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har mobilabonnement for mine barn. Kan legge inn varsel når grensa for data er nådd, men rekker ikke å stoppe forbruk fort nok. Tar kontakt med kundeservice og da har jeg fått slettet overforbruk når jeg "beviser" at jeg har skrudd av databruk tidsnok, men bruker mye tid på dette. Burde vært automatisk, men ellers godt fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utnytting, røveri."
2 syns denne omtalen er nyttig

Var i Tyrkia to dager. Fikk regning på flere tusen kr. Minimalt bruk av nett.
Kundeservice fraverende!

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"jeg er strømkunde der så jeg får billige mobilabonnemang"

hvis du er strømkunde så er fjorkraftmobil ett greit valg,kunn ett firma og forholde seg til og mange bonuser og rabater på forskellige ting

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overfakturerer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde ett år, men sa opp idag etter utallige problemer som kundeservice lover å fikse men aldri klarer. Papiravgift selvom jeg har automatisk avtalegiro, kundeservice stengt over helgen, +++

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenor nett, god pris"

Kjempefornøyd, Telia sitt nett har ikke dekning flere steder jeg ferdes. Telenor har alltid dekning så langt. Fjordkraft er klar rimeligste mobilabonnement for meg. Regningen er alltid 249kr. Før hadde jeg OneCall og Talkmore, da var samme mobilabonnement som dette alltid noe tillegg på.. ringer samme nummer etc. Så Fjordkraft er pålitelig og utnytter ikke alle muligheter til å legge ekstra kostnader som mange andre gjør.

Aldri-Mer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det kan virke som om Fjordkraft hjelper deg å bruke opp datamengden pr. mnd. Har aldri brukt så mye data før og regningene blir skyhøye! De har ikke sperre for barn og databruk heller. Det tok meg 11 dager å få svar fra kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlig, data og faktura løper løpsk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna, ingen stopp på datatrafikk, barn brukte data, glemte å koble til hjemme nett. Dyrt. Regningene er aldri det du forventer å få.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Syns det er lett å holde oversikt."
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, lett å finne oversikt over forbruk, faktura osv. I tillegg får jeg som en kunde hos fjordkraft strøm en mye billigere pris for mobil abonnement :)

Det som var litt forvirrende for meg i starten før jeg ble kunde hos fjordkraft er at hjemmesiden var ganske vanskelig å navigere gjennom, så jeg slet litt før jeg kunne gå over til dem. Tror det har vært noen endringer på akkurat det da, så er nok ikke et problem lenger.
Det er basically den eneste negative erfaringen jeg har med fjordkraft.

Anbefaler fjordkraft bare hvis du har strøm fra dem fra før, ellers blir det ganske dyrt syns jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Data abonnement som løper løpsk"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen sperre for overforbruk på data!!! Dvs. har du barn som har Fjordkraft mobilabonnement så kan du plutselig få en saftig mobilregning!! Selv med foreldrekontroll er det ingen sperrer. Det gir deg bare beskjed om at barnet nærmer seg grensen. Sitter da barnet og streamer film/youtube, så går dataforbruket så fort at før du vet ordet av det så må man betale massevis ekstra. Ikke gi barna Fjordkraft mobilabonnement!!

Siri R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, føler meg lurt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Chess før, betalte 199kr for 2GB og brukte av og til meir data og betalte litt ekstra for det. Skifta til Fjordkraft 3 GB for 279kr og går alltid masse over, har betalt 500-600kr i mnd i det siste og det har aldri skjedd før. Føler meg lurt.

Stig R. D
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna dette selskapet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har strøm fra Fjordkraft og ordnet så jeg fikk mobil fra dem, var billig mobilabonnement 3GB kr 199,- vis du er kunde på strøm greit det. Reiste på ferie og surfet på nett med mobil hadde da 6 GB på 3 timer var alt oppbrukt, fikk mld fra 1999 at jeg hadde passert 5GB og hadde at 1GB og at hastigheten ble satt ned til 128 kb/s. Sendte mail til dem fikk svar dagen etter at ikke dem kunne sjekk åffer GB hadde gått så fort, fikk da 1 GB fra dem som plaster på såret, men den 1GB var oppbrukt allerede, så jeg var like langt. Jeg byttet mobilselskap og byttet strøm leverandør med en gang, aldri mer Fjordkraft.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig abonnement så lenge jeg også kjøpte strøm hos dem"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk billig månedsabonnement så lenge jeg også kjøpte strøm fra dem. Noe dårlig dekning når jeg kjører rundt i bil og streamer fra mobilen, siden jeg ikke har DAB-radion i bilen.

Anette A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna."
2 syns denne omtalen er nyttig

Spiser Gb ... dårlig service ... og regningene ble veldig mye dyrere enn lokketilbudet. Har samme erfaringer som de fleste her inne. Så takket for mg...og ble belønnet md en siste regning på nesten 400 kr pga overbruk. Da viste måleren til datteren 5.81 og hun hadde 5.8... Så den måleren er ikke reell...Andre reduserer bare farten når du går tom for data..mn ikke her!!! Anbefaler Telia.

Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stenger abonnemanget"
2 syns denne omtalen er nyttig

De stenger abonnemanget hvis du glemmer betale en regning.
Du maa betale faktura og naar de ser pengene er paa konto åpner de igjen.
Dette er umulig når du er avhengig av bankid på mobil, altså forde de har stengt simkortet ditt for denne tjenesten etter forfall.
Vi har alle abonnemang på samme faktura i huset våres, ergo stenger de all komunikasjon vi har med omverdenen.
De er sein med oppdatering paa mobildata, varsler for seint, og du maa betale mer.
NB. Jeg har aldrig hatt betalingsanmerkning i mitt liv, men er litt distre.
Autogiro faar jeg bare til paa strømregningen som de ogsaa staar for.

Det som er bra er at de ikke tar purregebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk"
4 syns denne omtalen er nyttig

Korleis dei gjer det, veit ikkje eg, men dei spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk. Dei dumper prisen på abonnomang for å fakturere folk som bruker mer data enn de har. Eg og samboer bytta, 3GB og 5GB det gjekk 10 dager så hadde samboeren min brukt opp 5GB. Eg har aldri brukt stort meir enn 1GB men her brukte eg 2,5GB på 15 dager. Full telenordekning er det faktisk kun Telenor som har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Inkompetanse og udugelighet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt vanvittig dårlig kundeservice (og tydeligvis også dårlig datasystem)!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør.

De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite.

Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør:
Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).

Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Fjordkraft Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
239 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 4 GB
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
439 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
539 kr
pr. mnd
Detaljer
Fjordkraft Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR