Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 26 innen
mobilselskap
41%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
64
13
16
28
71
Sorter omtaler etter
Viser av 192 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Christian T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt abonnement og mangelende kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt abonnement og lite data. Kundeservice stenger telefonen kl 18, men de reklamerer med kl 20. Det henvises til min side i alle spørsmål, og e-post tjenesten på nettsiden svarer error. Lykke til!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Efaktura"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært fornøyd med abbonementet generelt. Men vanskelig å nå kundeservice, chat er nesten aldri åpent og ikke svart på e-post. Jeg ønsker efaktura men på mine sider (mobil siden) så finner jeg det ikke, heller ikke når jeg googler og går via de linkene. Jeg fikk kontakt med chat som sa det så greit ut, men har fått brevfaktura.. Skulle nok ha byttet før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke svar fra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selve abonnementet har jeg ikke hatt problemer med og jeg var i utgangspunktet fornøyd. Men opplevde å ha ingen dekning mens jeg var på tur i Sverige, den kom tilbake når jeg nærmer meg Norge igjen. Sendte mail til kundeservice og venter fortsatt på svar, det er ca 1 mnd siden mailen ble sendt. Har nå byttet mobiloperatør.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Funker bra men vil KUN tilby papirfaktura for 59,-/mnd."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke valgt Fjordkraft, blir bare overført til dem. Forrige provider var helt makaløst og tilbød e-faktura. Abonnementet skulle liksom ikke innebære endringer, men et fakturagebyr på 59,- oppå et abonnement på 119,- er for drøyt. Jeg finner meg en annen leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
31.05.2022 09:04
Hei, og takk for tilbakemeldingen din Peter. Det er fullt mulig å få fakturaene våre både som eFaktura eller via epost, man slipper fakturagebyret med begge disse alternativene. Dette kan man endre selv via Min Side, eller ved å kontakte vårt kundesenter. Vi ser allikevel at vi kunne gjort det enda enklere for deg å endre på dette selv, slik at du unngikk å få papirfakturaen du har fått, takk igjen for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag videre, med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde både strøm og mobilabonement, men byttet strømleverandør og beholdt mobilabonementet. Jeg er stadig å sjekker priser og synes det er unødvendig å betale mer enn nødvendig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:05
Hei Olav og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har fordel avtale 249.- for 10mb med rollover. Og billig strøm avtale...

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Har byttet selskap
"Urimelig å kreve en hél måned portering 1 dager inn i måneden""
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet abonnement i 1mnd skifte, pga av heligdag den 1 første. skjedde dette den 2. ble belastet for hele mnd. fjordkraft sier dei leier av telenor. og dei må fakturer for hele mnd

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04
Hei Helge og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skjønner ikke helt hva folk klager så fælt over her inne, på Fjordkraft. Jeg har vært kunde hos dem i flere år, både strøm og mobil, og er fornøyd så langt. Oppfatter dem som et ryddig og godt selskap. Hyggelige kundebehandlere har de også. Lett forståelig app, hvor du kan skifte datapakke lettvint sjøl. Og hvor du kan følge med på strømforbruket ditt. Veldig greit, synes jeg.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:04
Hei Bente og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svar etter 5 månender"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fikk endelig noe svar som ikke er svar etter 5 måneder lol.... Utrolig at dere overlevd....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mye stang ut fra kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mye stang ut. Sendte nye SIM-kort til feil adresse (en adresse som vi aldri registrerte) noe som førte til at ved portering hadde ingen telefoner som virket. Når vi fikk nye SIM-kort omsider sent riktig etter en lang kø hos kundeservice, var ikke disse registrert. Etter en lang samtale med kundeservice ble disse registrert. Nå fakturerer fjordkraft for erstatningssimkort. Er vel ikke allverden importert.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:46
Hei Anders og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik vi ønsker opplevelsen for nye kunder skal være og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og slike tilbakemeldinger som du sender oss nå hjelper oss til dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Behov for 0,5 GB, ikke 1GB data. For dyrt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde tenkt å bytte til annen leverandør, men så kjøpte plutselig Fjordkraft da akkurat opp den mobiloperatøren!!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:43
Hei Kjell og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Vi tilbyr flere ulike mobil abonnement, om du ønsker et annet kan du gjerne ta kontakt med oss så finner vi et godt abonnement til deg sammen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Robert T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Usikker på rollover, får jeg med alt til neste mnd?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har 10GB pr.mnd. med rollover. Hvis jeg har ca. 17GB igjen fra forrige mnd. + 10GB for ny mnd. skulle vel det bli 27GB. Hvorfor har jeg bare 20GB nå? Dette har gjentatt seg flere mnd. og er svært irriterende, da jeg sparer opp til å streame TV når jeg på tur. Mvh. Robert

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:38
Hei, Robert! Data Rollover fungerer slik at man kan ta med seg like mye mobildata i Rollover til neste måned, som man selv har i sitt abonnement. Med ditt abonnement på 10 GB er det altså 10 GB du kan ta med deg som Rollover, slik at du totalt har 20 GB. Har du behov for mer data en måned er det enkelt å justere på abonnementet sitt via app eller Min Side. Vær obs på at oppspart Rollover dessverre forsvinner om du endrer til et mindre abonnement, men du beholder det naturligvis om du endrer til et større abonnement. Håper dette var oppklarende, ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du skulle trenge hjelp til noe mer. Håper du har en strålende dag videre!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hemmelig: Fryktelig høy minutt pris for samtaler TIL USA"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ok til vanlig bruk, men vanskelig å finne info om priser til og fra utland. Samtaler til USA koster over 2 kr pr minutt. Jeg har funnet konkurrent som opplyser at prisen er 39 øre pr minutt.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Vi har konkurransedyktige priser på samtaler til og fra utland. Du finner våre priser her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Ringer du mye til utlandet så vil et godt alternativ være å bruke apper på din telefon. Da vil det ikke koste noe som helst, så lenge du er tilkoblet wifi, Eksempler på app er : Whatsapp eller Messenger Vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God hastighet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hastigheten på nettet er tilfredsstillende. Prisen på data kunne vært bedre sammenlignet med de billigste. Men de skal ha for god dekning å enkelt å oppgradere abonnement.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ALT GIKK GALE DA FJORDKRAFT TOK OVER SKYMOBIL"
5 syns denne omtalen er nyttig

Den verste av de verste mobiloperatørene noen gang jeg har vært borti. Evig mye rot, bare feile fakturer, løfter som aldri ble holdt, kundeservice som er skamforvirret og ikke løsningsorientert i det hele tatt, og skylder på kunden. Jeg benyttet i utgangspunkt en skymobilabbonement på 39kr pr mnd. Lovte meg samme pris gjennom overføring til Fjordkraft, men allikevel ble det en 580kr faktura på meg de siste to mnd. De lovte meg dobbel data de to første mnd, men det er ren svindel. Brukte «dobbel data» så får de meg til å betale 580kr. Uten at jeg får faktura gjennom bank eller mail eller post. De bare trekker rett fra konto. J***a forbanna banditter f**n. Så helt forbanna j****g ass.🤓🤓 tullete mobiloperatør

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Her må vi bare beklage at du ikke har fått en god opplevelse. Siden jeg ikke kan finne ut detaljer om ditt mobilabonnent, da jeg ikke kan finne kundebilde basert på fornavn. Så kan jeg ikke se hva som har skjedd her. Vi skal holde det vi lover, og er det en feil som har skjedd her. Så ordner vi opp i det. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med vårt kundesenter, så vi finne ut hva som har skjedd. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Arne M. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lyktes med svindel"
6 syns denne omtalen er nyttig

Automatisk overført fra Sky mobil. Der hadde jeg også et mobildata abonnement som ikke var i bruk og jeg ikke betalte for. Ifm med overføringen fikk jeg bekreftelse på at slik ville det forbli. Etter noen måneder oppdager jeg at Fjordkraft har fakturert med for dette abonnementet. De nekter å betale tilbake selv om Skymobil bekrefter avtalen. Den "prisvinnende" kundeservicen svarer dessverre heller ikke på henvendelser som vi for så vidt kjenner godt igjen fra strømselskapets kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35
Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Det var noen abonnement som ikke ble videreført fra Skymobil til Fjordkraft. Blant annet det mobildata abonnementet som ikke hadde en fast måneds kostnad. Du betalte kun for forbruk. Ditt abonnement ble overført til Fjordkraft Mobil Basis, og har en fast månedspris på 39,-/mnd. Her fikk du 50 minutter tale, 50 SMS og 50 MMS inkludert i den faste månedsprisen. Dette skal ha vi ha sendt deg informasjon om. Men det er tydelig at vi ikke har kommunisert godt nok med deg, og det beklager vi. Vennlig hilsen, Fjordkraft
Grumpyoldman
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice og spam oppringning"
2 syns denne omtalen er nyttig

De har en katastrofal kundeservice, og dessverre kan man kanskje ikke forvente av en strømleverandør som skal leke mobil operatør. Jeg har 2 abonnement på mobilen (jobb/privat) og jobb nr har jeg ikke fått noe spam tlf. Gjennom Fjordkraft har jeg siste mnd fått et 40 talls spam telefoner

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. I dette tilfellet er det mulig å sperre for slike spam telefoner enten ved å snakke med oss eller via appen/min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service, rask respons billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34
Hei, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt riktig god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ventetid hos kundeservice mer enn 30minutter - 19.1.22 kl.1000"
4 syns denne omtalen er nyttig

Anbefaler alle som har Fjordkraft mobil om å bytte operatør umiddelbart. Når en må vente mer enn 30 minutter på å komme gjennom til kundeservice, er dette uholdbart og en utrolig dårlig kvalitetssikring for å beholde kunder. Her må Fjordkraft ta ansvar og iverksette tiltak for å sørge for å kunne yte et minimum av service til sine kunder.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34
Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Grådig og rotete"
6 syns denne omtalen er nyttig

Etter påmelding kom første faktura for 1,5 måneder. Forklaringen var at det var vanlig ved oppstart midt i måneden. Først kom purringen foe en faktura jeg ikke hadde mottatt. So som fakturaen kom for sent siden de surret med Skymobil som de hadde kjøpt opp. Nå kom faktura for januar. Da skulle jeg betale 31 øre forsinkelsegebyr for fakturaen som ble betalt for sent pga dems rot. Samtidig fakturerte de for hele januar på forhånd. Kjenner ingen annen mobilselskap som gjør slik. Har bestilt nytt simkort hos en annen selskap og skal bytte 15. januar.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:32
Hei og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Ved mobil fakturering så vil forbruk alltid blir fakturert på etterskudd, men det er imidlertid vanlig å forhånds fakturere måneds avgiften. Men vi ser her at her har vi rotet det til ved overgangen fra Skymobil til oss. Dette sier vi stor pris på at du gir oss beskjed om! Her er det ikke annet å gjøre enn å legge seg langflate, for her har vi rotet det til for deg. Det beklager vi. Dette skulle aldri ha skjedd, og vi skal gjøre vårt ytterste for at det ikke skal skje igjen. . Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Banditter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅

Cathrine N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Veldig tregt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker ikke nettet ofte på mobil men de få gangene jeg skal kjøpe billett eller lignende er det så tregt…Greit å ha gyldig villet når man stiger på,med dette nettet må jeg nesten la kollektiv passere fordi mobil nettet er så usigelig tregt..Jeg bor i en stor by og hadde ingen problemer med tidligere Telipol.Bytter abonnement rett etter nyttår!

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:57
Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig kjedelig å høre at du opplever treghet i nettet, Fjordkraft er på Telenor sitt nett og dette er ikke en kjent utfordring. Dersom du ønsker at vi skal se på hva som gjør at du opplever treghet er våre hyggelige kunderådgivere klar til å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde telipol som fungerte helt fint, men de ble kjøpt opp av Fjordkraft. Når det skjedde ble plutselig mobildata så tregt at det ikke lenger kan brukes, så blir dessverre nødt til å bytte mobilleverandør igjen for hele familien, da det å i praksis ikke kunne bruke internett utover i wi-fi soner er utrolig irriterende. Jeg bor midt i en stor by, så dekning er ikke problemet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:50
Hei Fjordkraft har akkurat samme dekning som Telipol. Og du har hatt samme sim-kort i telefonen din. Vi vet ikke helt hva som er årsaken til at du opplever tregt nett. En mulig årsak er at inkludert data er blitt brukt opp. Da vil hastigheten på mobildata bli redusert. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på hva som er årsaken til dette. Vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Prisliste"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha brukt ca 15 minutter på å finne ut av hva det koster å ringe med mobilen min fra Norge til Tyskland ga jeg opp og ringte kundeservice.Fikk raskt svar der.Men det er for dårlig at Fjordkraft "skjuler" noe så vesentlig som prislista si i alt annet av informasjon. Når man omsider har funnet ut hvordan man finner frem til prislista,er det nok fort gjort å bli informert.Men for en eldre mann som søker prislista for første gang er det håpløst tidkrevende.PRISLISTE:Gjør den godt SYNLIG!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:26
Hei Odd og tusen takk for tilbakemelding. Vi etterstreber å ha en så oversiktlig nettside som mulig, og at det skal være enkelt å finne informasjon som kunde. Slike tilbakemeldinger tar vi med oss til vurdering og setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har mobil kombinert med stømavtale - er igrunn tilfreds med mobilkombinasjonen med strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er jo tiltalende med kombinasjon strøm/mobil, men vet ikke om det er gunstig. Derfor er det vanskelig å sammenlikne. - Men etter det regnstykket jeg fikk på strøm, kan det være mulig at vinningen går opp i spinningen.??

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR