Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 25 innen
mobilselskap
38%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
70
17
17
34
86
Sorter omtaler etter
Viser av 224 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lokketilbud fra telefonselgere, og sure kundebehandlere.. Høye priser og dårlig app.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.03.2023 15:23
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Ettersom vi ikke kan se saken din, så anbefales det at du ta kontakt så vi kan undersøke hva som har skjedd. Ønsker deg en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"Fungerer alltid greit. Rask og god kundeservice"

Se over. Samt billigst i landet for 1 kb😜😇👍 Fantastisk kundeservice. Vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.03.2023 15:23
Hei! Takk for din tilbakemelding og hyggelige ord :) Ønsker deg en god helg! :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"Udugelig selskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Værste mobilselskap noen sinne! Jeg er tydeligvis ikke den eneste som er blitt svindlet. Hadde abonnement til 39,- (pga.veldig lite bruk utenfor hjemmet), men endte da med å måtte betale 700-800,- pr. måned for absolutt ingenting. Kjøp av extra data fungerte heller ikke da jeg aldri fikk de dataene, men fikk iallefall betalt.. Er en befrielse å bli kvitt Fjordkraft. Så jeg anbefaler også, som mange andre, å styre langt unna. Det finnes så mange andre gode selskaper der ute.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.03.2023 15:23
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se saken din her, anbefales det at du tar kontakt med oss så vi kan se igjennom hva du er fakturert for. Ha en god dag.
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Fjordkraft / Telia over å ut"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning der jeg bor med Teilia likte dårlig at Fjordkraft mobil går over til Telia

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Vurderer å bytte selskap
"Takk for alt."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har bare positivt å skrive om Fjordkraft mobil inntil sammenslåing med Telia. Da blir det et annet selskap som har Telenordekning i grisgrendte strøk.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at Fjordkraft mobil skal endre dekning fra Telenor til Telia. Telia at jobbet mye med å bygge ut dekningen sin de siste årene, blant annet har de fått så god dekning at Forsvaret, politiet og posten bruker dem. Det vil alltid være slik at noen steder er det bedre Telenor eller Telia dekning dersom en bor et sted hvor det feks bor mindre mengder mennesker. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi undersøke med deg? Ha en god dag :)
Sveinarild I
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Jeg to abodemanger. 1uten GB. Og et med 2GB"
2 syns denne omtalen er nyttig

Trenger to abodemanger Kona bruker ikke mobildata Jeg bruker 1GB.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss så kan vi ta en titt på en løsning for dere med mobilabonnement. Ha en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
Har byttet selskap
"FJordkraft stjel data og lovar ting som ska ingå men till slut så må man betala for allt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Detta er ren lureri.Brukte 30 G data på 6 dager i fjordkraft.Min familj bor i sverige så jag ringer till sverige ofta. Då blev de lovat att de er gratis att ringa till sverige de ingår i pakke. Så kommer faktura på 400 kr bara på samtal till sverige.KATASTROFE!!! Data blev brukt upp efter en uke .Fikk fylla opp data 2 ganger per med for 400-500kr. Men de lyckades jag på nåt sett også bruka upp så fikk en faktura på overforbruk på 200-300kr. Detta borde man ta med politi for detta er kraftig støldt av saker som bara dom kan påvirka.Har skifta abonnemang og kan ikke ens bruka upp 10 g totalt av datapakken på mnd. Håll dere borta fra FJORDKRAFT for de er ren støld de dom driver med.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33
Hei ! Takk for din tilbakemelding. Det er gratis å ringe i EU/EØS land, men Norge er ikke under EU/EØS vi er under EFTA. Om dette ikke har blitt gitt tilstrekkelig informasjon om, så sitter vi meget pris på om du tar kontakt med oss, så vi kan se nærmere på saken din :) Når det kommer til dataforbruk, så kan ikke det brukes raskere hos Fjordkraft mobil enn hos andre operatører. Det er Telenor som mottar dataforbruket ditt og sender det videre til oss. Ønsker deg en god dag :)
Tove H. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
App
"TOPP ABONNEMENT (strømavtale)"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppgradert til 10gb (betalte for 5) og det fungerer aldeles utmerket alt sammen. Ingen -sier og skriver - INGEN! problemer hittil (etter å ha vært abonnent siden oktober 2020) Koser meg med surfing på reise i EU med nok mobildata i stedet for dårlig wifi rundtomkring.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33
Hei! Takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med oss :) Ønsker deg en strålende dag videre.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyde med Fjordkraft mobil. E-faktura på plass. Ikke så bra med Telia."
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er fornøyde med våre to abonnementer, og det er dekning der vi ofte reiser. Da bankene innførte nye e-fakturarutiner, fikk vi papirfaktura med fakturagebyr, men det ble rettet opp med en telefonsamtale, og fakturagebyret ble trukket fra på første e-faktura. Bra! Ikke fullt så bra at Fjordkraft mobil flyttes til Telia som – i motsetning til Telenor – har store hvite felt i dekningskartet der vi ofte ferdes. Vi vurderer ny leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2023 07:33
Hei! Takk for din tilbakemelding. Telia har jobbet mye de siste årene med å bygge utdekningskartet sitt. De har gjort en god jobb med dette så blant annet forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekningen. Det vil så klart alltid være steder der Telia/Telenordekninkg er bedre enn den andre. Ha en god dag :)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bytter fra telenor til telia?? For noe dr** !!!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd med pris på abo og dekning på telenor sitt nett, helt ubrukelig med telia der jeg bor. Så dere måtte jo seff rote det til med å endre på det nå...OMG erre mulig...!!! Greit, bare å bytte til noen andre fort som fy! Nekter å bli tvangsflyttet over til telia dekning ihvertfall så kos dere videre... Kjenner mange som sier det samme og er kunde så lykke til med årets beste beslutning...halleluja =( Blir nok en høydare det...

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Kjell R. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Vil ikke ha telia som nettverksoperatør!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bruker nettet til telenor, men går nå over til telia. Derfor bytter jeg!

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fjordkraft bytter til Telia. Da mister dere meg som kunde..."
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Fjordkraft mobil for ca et halvt år siden, og har vært fornøyd ned det, men når Fjordkraft nå velger å byttet leverandør til Telia, må jeg bytte til en mobiloperatør som bruker Telenor nettet, dette pga at jeg bruker telefonen min i nordsjøen, og der har ikke Telia noen planer og å gjøre sitt nettverk tilgjengelig (har vært i kontakt med dei om dette). Hadde selvfølgelig aldri byttet til Fjordkraft, om jeg visste om dette, og heller aldri anbefalt kollegaene mine om å gjøre det....

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fjordkraft bytter til Telia:-("
9 syns denne omtalen er nyttig

Må finne en annen operatør, Fjordkraft bytter dessverre fra,Telenor tilTelia og da har jeg ikke dekning på hytta

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bytter leverandør"
11 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft byttet fra telenor til telia. Da bytter jeg fra fjordkraft til annen leverandør som har telenor

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fjordkraft bytter til Telia. Bytter."
8 syns denne omtalen er nyttig

Mister dekningen! Fjordkraft har brukt Telenor, og det er jeg avhengig av særlig på hytta.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.03.2023 13:43
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at vi bytter over til Telia dekning i løpet av året. Telia at jobbet mye med utbygging av dekning de siste årene og har blitt så gode at forsvaret og politiet benytter seg av Telia dekning. Dessverre så er det slik som det alltid har vært at noen steder vil Telenor/Telia være bedre enn det andre. Du står så klart fritt til å velge operatør. Nå vet jeg ikke om du har gjort det i det siste, men det anbefales at du tar å dobbeltsjekker dekningen på https://www.telia.no/nett/dekning/ Ønsker deg en god dag :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dekking dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig til å ordne opp i forhold til dekning på mitt bosted utover det er viker det bra dekningen har blitt dårligere fra tidlig i sommer

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.02.2023 14:23
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Som leverandør av mobilabonnement får vi ikke gjort så mye med selve dekningen som Telenor eller Telia tilbyr i området du bor, men kan anbefale deg å ta kontakt med vår kundeservice som kan se på hvilke muligheter vi har for å eventuelt ta en sak videre med dem for deg. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft Kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice er elendig. Abonnementet er greit nok."
2 syns denne omtalen er nyttig

Må være strømkunde for å få billigste abonnement. Har flere dårlige erfaringer med kundeservice på strøm som ikke svarer på spørsmål og som ikke tar kunder alvorlig. Har sagt opp både mobilabonnement og strømavtalen. Oppfordrer andre som har dårlig erfaring om å spre budskapet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
30.11.2022 15:45
Hei Sigurd. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lei av å bli lurt"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rett skal være rett- de første månedene var ok, prisen også .Så begynte Fjordkraft å sende papirfaktura a 59 - til tross for efakura og avtalegiro! Etter to måneder og ingen endring byttet jeg til plussmobil (kjempefornøyd) .Byttet var den 4. i måneden. Gjett om jeg måtte betale for hele måneden?! Nei, styr unna er mitt råd!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:14
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kjeltring"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft sender papirfaktura selv om du har avtalegiro og tar 59kr i fakturagebyr.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:09
Hei Odd, takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at man kan få papirfaktura og fakturagebyr selv om man har Avtalegiro. Avtalegiro sørger for at fakturaen din blir betalt automatisk til forfall, men påvirker ikke hvordan vi sender fakturaen til deg. Om du vil unngå fakturagebyr tilbyr vi også å sende fakturaene på både e-post eller eFaktura, dette er helt gratis. Avtalegiro beholder man selv om man endrer hvordan fakturaen blir sendt til deg. Håper du gir oss en ny sjanse i fremtiden, jeg er helt sikker på at du får en svært konkurransedyktig pris hos oss om du sparer deg for fakturagebyret. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Per A. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Tverr, påståelig og lite imøtekommende kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ble tvangsflyttet hit fra Skymobil for ett år siden. Har siden den gang klart meg bra med 1Gb data pr måned og siden jeg i all hovedsak befinner meg på steder med wifi, så har jeg innimellom til og med klart å få data tilgode ved slutten av perioden. Unntaket har vært i sommer hvor jeg med viten og vilje kjøpte et par ekstra datapakker under en 14-dagers bilferie til Finnmark. Så startet rabalderet da jeg nylig byttet ut min gamle telefon med en ny som er 5G-kapabel. Jeg vil forøvrig advare mot appen "Speedtest" som tydeligvis er i stand til å konsumere store datamengder på kort tid. Jeg foretok et par forsøk med denne første gang jeg kom inn i 5G-dekning for å teste hastigheten på nettet og i ettertid ser jeg at dette alene konsumerte over 3Gigabytes! Så langt er dette "my bad". Det er bare det at jeg abonnerer på tjenesten "datakontroll" og trodde at når resterende kvote på abonnementet (ca 800 Mb på dette tidspunktet) var oppbrukt, så ble det hele stoppet. Påfølgende kjøp av datapakker for å komme ajour ble tydeligvis umiddelbart brukt til "å betale gammel gjeld". Jeg kontaktet kundeservice og la fram dette problemet, men har sjelden så fort fått følelsen av å være en som bare skulle prøve å lure seg til noe form for kompensasjon for en situasjon som jeg selv har satt meg i. Min intensjon var imidlertid bare å finne ut hva som skjedde. Jeg fikk tydelig beskjed at Fjordkrafts systemer ble brukt av mange kunder og at ingen andre enn jeg har opplevd og rapportert noe slikt (er det ikke en første gang for alt?). Ikke komme her og komme her! Jeg ba om en utskrift av databruken min for september og mottok denne dag - og skulle du ha sett! Jeg klarer ikke å tolke rapporten på noen annen måte enn at "datakontroll" ikke fungerer etter hensikten og at du kan risikere å bli belastet for overforbruk ift kvoten din i ettertid. Dette var den berømte dråpen for meg, jeg gidder simpelt hen ikke å bruke energi på å argumentere med en solid vegg av uforstand og uvilje. Fjordkraft: dere "vant" diskusjonen, men tapte to kunder (kona og meg). Sayonara og lykke til videre!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:04
Hei Per. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning i Sverige"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ingen dekning i Sverige. Ingen kundeservice i helgene. Dette er jo så håpløst som det kan forblitt. Men har god delning i Norge.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei Olaug. Takk for at du tar deg tid til å skrive til oss. Kan bekrefte for deg at vi har dekning med Telenor i Sverige. Det kan i noen tilfeller ikke være optimal dekning basert på hvor man er, men generelt sett skal man ha god dekning i Sverige. Per dags dato har vi ikke åpent kundeservice i helger, beklager ulempen dette kan ha medført i saken du beskriver. Hilsen oss i Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er superfornøyd, men jeg ønsker 5G, så jeg byttet fordi ICE sa til meg at dere ikke hadde 5G. Venter i spenning på om jeg blir like fornøyd som jeg har vært med Fjordkraft Mobil.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.11.2022 15:04
Hei, det var trist å høre at du byttet. Vi kan bekrefte at vi også tilbyr 5G. Så lenge du har en mobiltelefon som har 5G, og du er i et område med 5G mast, så skal det fungere fint. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig service."
5 syns denne omtalen er nyttig

Skiftet bank, og dermed var det 59 nok ekstra i måneden ekstra for papirfaktura. Ikke mulig å endre på "Min side".... ikke mulig å få kontakt med kunde-support. Når eg endelig klarer å få avtale giro til å fungere, så sender de allikevel ut papir faktura der det står "skal ikke benyttes- du har avtalegiro", og belaster 59 nok faktura-avgift.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei Konrad. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at det er hvordan du får tilsendt fakturaen som påvirker om du får gebyr. Avtalegiro er ingen faktura, men en betalingstjeneste bankene tilbyr. For å slippe papirgebyr kan vi sende faktura elektronisk enten på epost eller som efaktura til deg, da slipper du gebyr. Du kan fortsatt ha en avtalegiro som trekker denne automatisk til forfall. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"endret til å sende papirfaktura uten varsel"
4 syns denne omtalen er nyttig

Operatør endret til papirfaktura uten varsel. Får ikke faktura på papir i posten, alt bli betalt automatisk på avtalegiro. Trukket 60,- i måneden i flere måneder før jeg merket det

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at en endring av bankene i efaktura tjenesten tidligere i år var årsaken til at noen kunder fikk tilsendt papirfaktura. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigt og god dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

For mitt og min familie sin bruk er fjordkraft mobil abonnement riktig og godt valg. Det er billigt og vi har god Telenor dekning over heile landet og det er super dekning i dei landa vi ellers reiser til. Enkelt å endre til abonnement med større data om nødvendig og lett å skifte tilbake til det ein vanligvis bruker.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei Mims og tusen takk for tilbakemeldingen! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR