Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
10
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
52
9
10
16
46
Sorter omtaler etter
Viser av 133 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utnytting, røveri."
8 syns denne omtalen er nyttig

Var i Tyrkia to dager. Fikk regning på flere tusen kr. Minimalt bruk av nett. Kundeservice fraverende!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"jeg er strømkunde der så jeg får billige mobilabonnemang"

hvis du er strømkunde så er fjorkraftmobil ett greit valg,kunn ett firma og forholde seg til og mange bonuser og rabater på forskellige ting

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Overfakturerer"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde ett år, men sa opp idag etter utallige problemer som kundeservice lover å fikse men aldri klarer. Papiravgift selvom jeg har automatisk avtalegiro, kundeservice stengt over helgen, +++

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telenor nett, god pris"

Kjempefornøyd, Telia sitt nett har ikke dekning flere steder jeg ferdes. Telenor har alltid dekning så langt. Fjordkraft er klar rimeligste mobilabonnement for meg. Regningen er alltid 249kr. Før hadde jeg OneCall og Talkmore, da var samme mobilabonnement som dette alltid noe tillegg på.. ringer samme nummer etc. Så Fjordkraft er pålitelig og utnytter ikke alle muligheter til å legge ekstra kostnader som mange andre gjør.

Aldri-Mer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"
13 syns denne omtalen er nyttig

Det kan virke som om Fjordkraft hjelper deg å bruke opp datamengden pr. mnd. Har aldri brukt så mye data før og regningene blir skyhøye! De har ikke sperre for barn og databruk heller. Det tok meg 11 dager å få svar fra kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Uoversiktlig, data og faktura løper løpsk"
7 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna, ingen stopp på datatrafikk, barn brukte data, glemte å koble til hjemme nett. Dyrt. Regningene er aldri det du forventer å få.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Syns det er lett å holde oversikt."
1 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservice, lett å finne oversikt over forbruk, faktura osv. I tillegg får jeg som en kunde hos fjordkraft strøm en mye billigere pris for mobil abonnement :) Det som var litt forvirrende for meg i starten før jeg ble kunde hos fjordkraft er at hjemmesiden var ganske vanskelig å navigere gjennom, så jeg slet litt før jeg kunne gå over til dem. Tror det har vært noen endringer på akkurat det da, så er nok ikke et problem lenger. Det er basically den eneste negative erfaringen jeg har med fjordkraft. Anbefaler fjordkraft bare hvis du har strøm fra dem fra før, ellers blir det ganske dyrt syns jeg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Data abonnement som løper løpsk"
7 syns denne omtalen er nyttig

Ingen sperre for overforbruk på data!!! Dvs. har du barn som har Fjordkraft mobilabonnement så kan du plutselig få en saftig mobilregning!! Selv med foreldrekontroll er det ingen sperrer. Det gir deg bare beskjed om at barnet nærmer seg grensen. Sitter da barnet og streamer film/youtube, så går dataforbruket så fort at før du vet ordet av det så må man betale massevis ekstra. Ikke gi barna Fjordkraft mobilabonnement!!

Siri R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, føler meg lurt"
13 syns denne omtalen er nyttig

Hadde Chess før, betalte 199kr for 2GB og brukte av og til meir data og betalte litt ekstra for det. Skifta til Fjordkraft 3 GB for 279kr og går alltid masse over, har betalt 500-600kr i mnd i det siste og det har aldri skjedd før. Føler meg lurt.

Stig R. D
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Styr unna dette selskapet"
12 syns denne omtalen er nyttig

Har strøm fra Fjordkraft og ordnet så jeg fikk mobil fra dem, var billig mobilabonnement 3GB kr 199,- vis du er kunde på strøm greit det. Reiste på ferie og surfet på nett med mobil hadde da 6 GB på 3 timer var alt oppbrukt, fikk mld fra 1999 at jeg hadde passert 5GB og hadde at 1GB og at hastigheten ble satt ned til 128 kb/s. Sendte mail til dem fikk svar dagen etter at ikke dem kunne sjekk åffer GB hadde gått så fort, fikk da 1 GB fra dem som plaster på såret, men den 1GB var oppbrukt allerede, så jeg var like langt. Jeg byttet mobilselskap og byttet strøm leverandør med en gang, aldri mer Fjordkraft.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig abonnement så lenge jeg også kjøpte strøm hos dem"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fikk billig månedsabonnement så lenge jeg også kjøpte strøm fra dem. Noe dårlig dekning når jeg kjører rundt i bil og streamer fra mobilen, siden jeg ikke har DAB-radion i bilen.

Anette A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna."
10 syns denne omtalen er nyttig

Spiser Gb ... dårlig service ... og regningene ble veldig mye dyrere enn lokketilbudet. Har samme erfaringer som de fleste her inne. Så takket for mg...og ble belønnet md en siste regning på nesten 400 kr pga overbruk. Da viste måleren til datteren 5.81 og hun hadde 5.8... Så den måleren er ikke reell...Andre reduserer bare farten når du går tom for data..mn ikke her!!! Anbefaler Telia.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stenger abonnemanget"
7 syns denne omtalen er nyttig

De stenger abonnemanget hvis du glemmer betale en regning. Du maa betale faktura og naar de ser pengene er paa konto åpner de igjen. Dette er umulig når du er avhengig av bankid på mobil, altså forde de har stengt simkortet ditt for denne tjenesten etter forfall. Vi har alle abonnemang på samme faktura i huset våres, ergo stenger de all komunikasjon vi har med omverdenen. De er sein med oppdatering paa mobildata, varsler for seint, og du maa betale mer. NB. Jeg har aldrig hatt betalingsanmerkning i mitt liv, men er litt distre. Autogiro faar jeg bare til paa strømregningen som de ogsaa staar for. Det som er bra er at de ikke tar purregebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk"
15 syns denne omtalen er nyttig

Korleis dei gjer det, veit ikkje eg, men dei spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk. Dei dumper prisen på abonnomang for å fakturere folk som bruker mer data enn de har. Eg og samboer bytta, 3GB og 5GB det gjekk 10 dager så hadde samboeren min brukt opp 5GB. Eg har aldri brukt stort meir enn 1GB men her brukte eg 2,5GB på 15 dager. Full telenordekning er det faktisk kun Telenor som har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Inkompetanse og udugelighet"
10 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt vanvittig dårlig kundeservice (og tydeligvis også dårlig datasystem)!"
17 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør. De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite. Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør: Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice. svarer ikke på mail"
7 syns denne omtalen er nyttig

Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke eksistrende kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer. Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig ! Har nå byttet til ny leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler IKKE!"
9 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig nøgd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen. Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp! Enkle og greie nettsider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer fjordkraft mobil"
15 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!

Henrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt, lett oversikt på min side, BILLIG"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder. ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden. Altså ikke noe for barn!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare rot!!!"
13 syns denne omtalen er nyttig

Det er et eneste kaos når det kommer til mobildata!!! Har aldri før brukt opp data på 5GB, men hos fjordkraft mobil slukes mobildata på både min & min sønns telefon hver mnd! Har blitt kreditert 3 ganger nå, men nå er det nok! Og bestiller man ekstra data pakke på 1GB får man plutselig en ekstra kostnad på 399, som skulle vært 99,-

Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye rot"
11 syns denne omtalen er nyttig

Hjelper ikke at det er billig når det bare er kaos! Flyttet over min datters og mitt mobilabonnement. Da de bruker Telenor som operatør er det forsinkelser på oppdateringer av bruk mobildata. De sender sms når 80 prosent av barnets data er brukt opp, men 5 min etterpå smalt de på tillegg for overforbruk da sms mottas med forsinkelse. Endte to mnd på rad med å få ekstra faktura på nesten 400 kr i overforbruk. Elendig løsning! De kan ikke tilby automatisk sperring av databruk for barn. Grunnen til det er selvsagt at det er overforbruk de tjener penger på.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR