Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Fjordkraft Mobil
Filtrer omtaler
45
7
8
14
43
Sorter omtaler etter
Viser av 117 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Stenger abonnemanget"
5 syns denne omtalen er nyttig

De stenger abonnemanget hvis du glemmer betale en regning.
Du maa betale faktura og naar de ser pengene er paa konto åpner de igjen.
Dette er umulig når du er avhengig av bankid på mobil, altså forde de har stengt simkortet ditt for denne tjenesten etter forfall.
Vi har alle abonnemang på samme faktura i huset våres, ergo stenger de all komunikasjon vi har med omverdenen.
De er sein med oppdatering paa mobildata, varsler for seint, og du maa betale mer.
NB. Jeg har aldrig hatt betalingsanmerkning i mitt liv, men er litt distre.
Autogiro faar jeg bare til paa strømregningen som de ogsaa staar for.

Det som er bra er at de ikke tar purregebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk"
13 syns denne omtalen er nyttig

Korleis dei gjer det, veit ikkje eg, men dei spiser opp mobildataen din på eit øyeblikk. Dei dumper prisen på abonnomang for å fakturere folk som bruker mer data enn de har. Eg og samboer bytta, 3GB og 5GB det gjekk 10 dager så hadde samboeren min brukt opp 5GB. Eg har aldri brukt stort meir enn 1GB men her brukte eg 2,5GB på 15 dager. Full telenordekning er det faktisk kun Telenor som har.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Inkompetanse og udugelighet"
9 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundesenter. Når man etter en time eller to i telefonkø endelig får kontakt, blir man lovet at problemet skal være løst innen 10-15 minutter. Det skjer ikke - så er det nye timer i telefonkø for å få snakke med folk som tydeligvis ikke vet hva de snakker om! Etter å ha vært telenorkunde siden 1970, lot vi oss friste av rimelig mobilabonnement, men mere rot og inkompetanse har vi aldri vært ute for. Vi vil nok forlate Fjordkraft rimelig snart - også med et strømabonnement som er like gammelt som telenorabonnementet. Karakteren er så langt under 0 som mulig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt vanvittig dårlig kundeservice (og tydeligvis også dårlig datasystem)!"
16 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk en regning på 140 kroner for datatrafikk (utover det inkluderte den måneden) for en periode hvor jeg ikke hadde brukt data. Da jeg kontaktet kundeservice fikk jeg beskjed om at jeg hadde surfet masse, og da spesielt mellom klokken 20-22. På dette tidspunktet var jeg på en forestilling, og mobildata var avskrudd. Kundeservice skrev til meg som om jeg var en løgner/idiot: Etter flere forklaringer fra meg om at mobildata var skrudd AV, kom h*n med kommentarer som «noen har automatisk oppdatering av apper på mobildata, uten å være klar over det». Jeg endte opp med å måtte betale 140 kroner for noe jeg ikke hadde brukt, og byttet til en annen operatør.

De har gode priser på mobilabonnement, men når de registrerer falske data og har elendig kundeservice hjelper dette lite.

Vær obs om du har Fjordkraft og du skal bytte operatør:
Du må betale for hele måneden selv om byttet skjer dag 1 i ny måned (så sørg for å få byttet sent i måneden).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice. svarer ikke på mail"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det meste er dårlig. prisen er ok. men jeg får ikke svar på mail, elendig av noen som vil ha kunder og skryter av at de er så billige og gode.. Anbefales IKKE. leter selv etter andre leverandører i dette øyeblikk. vil vekk herfra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke eksistrende kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Umulig å komme i kontakt med kundeservice. Svarer på Mail etter 24 timer.
Hadde veldig bra dekningsforhold med Djuice men ville spare litt penger på abonnement. Nå har jeg veldig dårlig dekning. Sannsynligvis ikke Fjordkraft som er problemet siden de leier linje av Telenor. Fikk beskjed med Djuice når jeg sa opp abonnementet at jeg med Fjordkraft abonnement ikke ble prioritert. Og det viser seg å være riktig !
Har nå byttet til ny leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Anbefaler IKKE!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig service, dårlig på å oppdatere, har ikke nettside. Ekstremt dyrt dersom man bruker over inkl data.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter et halvt år med fjordkraft mobil har jeg kun positive erfaringer. Hadde Telenor tidligere og var fornøyd, dette gir det samme bare rimeligere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig nøgd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare godord å fortelle. Har 3gb til 199,- som strømkunde, som for øvrig har prisgaranti på strømmen.

Kjenner meg ikke igjen i det andre rapporterer om databruk. Jeg klarer aldri bruke opp mine 3gb, så har gjerne ofte mye mer i mnd rullet over fra forrige mnd. Helt topp!

Enkle og greie nettsider.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer fjordkraft mobil"
14 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!

Henrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt, lett oversikt på min side, BILLIG"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder.

ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden.
Altså ikke noe for barn!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare rot!!!"
12 syns denne omtalen er nyttig

Det er et eneste kaos når det kommer til mobildata!!! Har aldri før brukt opp data på 5GB, men hos fjordkraft mobil slukes mobildata på både min & min sønns telefon hver mnd! Har blitt kreditert 3 ganger nå, men nå er det nok! Og bestiller man ekstra data pakke på 1GB får man plutselig en ekstra kostnad på 399, som skulle vært 99,-

Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye rot"
10 syns denne omtalen er nyttig

Hjelper ikke at det er billig når det bare er kaos! Flyttet over min datters og mitt mobilabonnement. Da de bruker Telenor som operatør er det forsinkelser på oppdateringer av bruk mobildata. De sender sms når 80 prosent av barnets data er brukt opp, men 5 min etterpå smalt de på tillegg for overforbruk da sms mottas med forsinkelse. Endte to mnd på rad med å få ekstra faktura på nesten 400 kr i overforbruk. Elendig løsning! De kan ikke tilby automatisk sperring av databruk for barn. Grunnen til det er selvsagt at det er overforbruk de tjener penger på.

Raymond M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Pga feil som oppstår utenom åpningstid en fredag på kundeservice så er det umulig å få ordnet problemet før f.eks mandag. Det er for dumt når det skjer tekniske problemer. I tillegg har eg nesten ikke dekning hjemme. Får sms men vanskelig å ringe og motta samtaler. Her må Fjordkraft ta grep å få mer tilgjengelig kundeservice løsninger slik andre operatører har. Driver med kundeservice selv og vi bruker chatløsning ved krise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra med Telenor dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som Fjordkraft kunde betaler jeg kun 119 kr for et abonnement som ellers koster 199 kr.
Og det er FULL Telenor dekning... Stort pluss 👍😁.

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Problem med mobildata"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd å bli tom for mobildata. Her var det tomt etter 14 dager. Kjøpte tilleggspakke men har også fått ekstra fakturabeløp før data var oppbrukt. Har byttet leverandør etter en måned.

Ingeborg S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Problemer med bytting av Mobilabonnement hos Fjordkraft"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke mottatt simkort fra Fjordkraft - og er uten mobiltelefon i dag. Jeg har sendt angrerett skjema til Fjordkraft innenfor fristen ettersom det er kun 1 uke siden jeg mottok tilbud via telefon om overgang til Fjordkraft. Vennligst sørg for at mitt mobilabonnement blir tilbakeført til min tidligere leverandør snarest. Jeg ønsker ikke å være abonnent hos Fjordkraft.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data til redusert pris som strømkunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt topp at man kan få redusert pris på mobilabonnementet når man er strømkunde hos Fjordkraft. Dette er absolutt det billigste mobilabonnementet jeg har funnet til mitt bruk. God dekning overalt!

Fornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Ny bruker"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nettopp flyttet abonn til Fjordkraft men erfaring så langt er veldig bra

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13.35
Hei, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

God telenordekning. Nok giga ( 2+2) til normalt bruk Under 400 kr for 2 voksne i mnd.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13.30
Hei Marcus, så godt å høre at du er fornøyd! Om noe skulle dukke opp i fremtiden er det bare å ta kontakt med oss :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, raske til å svare"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket kundeservice som er løsnings orientert, og er raske til å svare.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.05.2020 19.46
Hei Knut, og takk for den gode tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Eivind M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig og ryddig. Håper esim kan tilbys snart. Ikke noe å klage på.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.05.2020 19.46
Hei Eivind, og takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å få på plass e-sim, og håper vi kan komme med en gledelig nyhet til kundene våre om dette så snart som mulig. Ønsker deg en fin uke!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Einar A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig 4 gb abonnement. Dessuten praktisk med strøm fra samme leverandør. Bra kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.03.2020 13.49
Hei Einar, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Det setter vi veldig pris på. Ønsker deg en god uke!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Morten L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig gode opplevelser"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt fungerer som det skal, god kundeservice og fine tilbakemeldinger ved henvendelser

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.03.2020 13.49
Hei Morten, så godt å høre at du er fornøyd! Tusen takk for den gode anmeldelsen.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt noen kluss med abonnementet, fikk godt tilbud.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2020 10.04
Hei John, og takk for at du la igjen en anmeldelse her på Bytt.no. Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en fortsatt god uke :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR