Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 26 innen
mobilselskap
39%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Billigt og god dekning"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Mims for 16.09.2022 09:46

Fjordkraft Mobil har totalt 209 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigt og god dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

For mitt og min familie sin bruk er fjordkraft mobil abonnement riktig og godt valg. Det er billigt og vi har god Telenor dekning over heile landet og det er super dekning i dei landa vi ellers reiser til. Enkelt å endre til abonnement med større data om nødvendig og lett å skifte tilbake til det ein vanligvis bruker.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei Mims og tusen takk for tilbakemeldingen! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Bytt.no
"Billigt og god dekning" skrev Mims om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Mims og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata rollover fungerer ikke, og kundeservice svarer ikke på mail"
4 syns denne omtalen er nyttig

Må hver eneste måned si ifra til kundeservice om at det er feil på mobildata grensen min, rollover skjer ikke av seg selv så dette er tydeligvis kunden sin jobb å gi beskjed om måned etter måned? Må bruke mye unødvendig tid på dette. Dem svarer ikke engang på mail hendelser. Helt ubrukelig firma. Bytter så raskt at jeg har brukt opp modildataen. Hvis jeg i det hele tatt får mobildata pakken som jeg har betalt for da. Styr unna!

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07
Hei Ruben. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at man får rollover når ny måned starter, man kan maksimalt spare opp dobbelt av grunn pakken man har, så har man 1GB kan man starte ny måned med 2GB osv. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Katarina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Verken chat eller epost..."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det positive: - bra for dem som klarer seg med 1 Gb data. Ingen vits å betale for det man ikke trenger. - fint med varsling om at man nærmer seg grensen for bruk av data. Det negative: - ingen chat-mulighet; - treg respons på eposter. Har nå ventet en uke, og sendt en ny henvendelse. - Umulig å vite om din epost-henvendelse faktisk er mottatt. Det du sender av gårde, blir ikke lagret i portalen; du får heller ikke noe på epost om at din henvendelse har fått tildelt et saksnummer, eller lignende. Forbedringsforslag: Mulighet for kunder å spore henvendelser til kundeservice enten i portalen eller på epost.

Svar fra Fjordkraft Mobil
14.09.2022 11:22
Hei Katarina! Tusen takk for tilbakemeldingen og forbedringsforslag. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Forbedringsforslaget ditt er sendt videre internt for å undersøke muligheten for å utvikle dette. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft
Oddvar M. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Greit for oss med lite data bruk! God dekning for oss.

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.08.2022 14:48
Hei Oddvar M. N, Så kjekt du er fornøyd med mobilabonnement fra oss, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding til oss. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Sølvi R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Organiserte banditter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft tar seg betalt for ikke foretatte samtaler, er innehaver av et norsk sim og et dansk. Dvs 2 simkort i samme mobil. På siste faktura har de belastet meg for en ikke-foretatt utenlandsk samtale! At jeg har ringt fra mitt norske nr til mitt danske! Hvordan kan jeg ha gjort det?? Ringt meg selv?? Vært i kontakt med kundeservice 2ggr, de har ingen forklaring, teknisk avd skulle ta kontakt, ikke hørt et pip... Nå har det gått 1mnd. 😠 Ny faktura mottatt, de har godskrevet fiktiv utenlandssamtale, halleluja 👍

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:58
Hei! Utrolig leit å lese at du har hatt denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den best mulige kundeservicen til våre kunde, og det skjønner jeg at vi ikke klarte til å begynne med. Beklager så mye. Bra det ordnet seg på neste faktura :) Ønsker deg en god dag !
Fjordkraft Mobil har totalt 209 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR