Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Arrogant kundebehandling"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Knut O for 19.11.2019 22.49

Fjordkraft Mobil har totalt 117 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Arrogant kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte et abonnement som jeg ikke brukte så etter noen måneder sendte jeg en skriftlig oppsigelse med mitt kundenummer. Etter deres avtalevilkår hadde de 2 uker oppsigelse med eneste krav at du fikk oppsigelsen fram til Fjordkraft mobil. De svarer dagen etter med spørmål hvilket nummer det gjaldt. Hvor jeg svarer: det eneste nummeret jeg har hos dem. De svare neste dag med flere spørsmål som jeg ikke svarer på da jeg reiser utenlands. De fortsetter å trekke meg via autogiro i et par måneder. Etter 3 måneder tar jeg kontakt med kundeservice som da stopper neste trekk men påstår abonnementet ikke var oppsagt. De mener jeg ikke har sendt en fullstendig oppsigelse og svarer arrogant og avvisende i et par måneder. Jeg sender en klage som jeg får til svar at de skal sjekke ut og gi meg tilbakemelding innen en uke. Mer hører jeg ikke fra dem. Jeg tar saken til brukerklagenemda hvor jeg for første gang blir kontaktet av Fjordkraft hvor de faktisk kommuniserer!!! Etter det legger de seg helt flate og tilbakebetaler det som er urettmessig trukket fra min konto + en liten kompensasjon. Min oppfatning er at de bevist ikke stoppet abonnementet og bevist nektet tilbakebetale men la seg langflate når saken ble løftet til brukerklagenemda. Dette synes jeg blir en alt for enkel måte å slippe unna.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.11.2019 14.48
Hei Knut. Vi beklager på det sterkeste vår mangelfulle håndtering i denne saken. Dette skulle vært ordnet opp i straks, men her har det vært flere uheldige omstendigheter internt som gjør at vi ikke har løst saken på en tilfredsstillende måte. Jeg kan forsikre deg om at dette ikke har vært en bevisst strategi fra vår side. Vi er glade for at vi kom til en minnelig løsning og avslutning med deg i brukerklagenemnda.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"Arrogant kundebehandling" skrev Knut O om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Knut O og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lindalur
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ringe billig i skandinavia"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt for meg å ringe til sverige, noe jeg gjør mye.

Svar fra Fjordkraft Mobil
19.11.2019 09.32
Hei Lindalur, og takk for tilbakemeldingen din. Det stemmer at vi ikke har telefoni innad i Norden inkludert i våre mobilabonnement. Jeg skal videreformidle ønsket ditt, og ønsker deg en ellers fin uke.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"

Rask og svare. Dyktige konsulenter. Har peiling på hvordan de behandler kunder.

Svar fra Fjordkraft Mobil
17.11.2019 21.03
Hei Øyvind. Tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen, det setter vi veldig pris på! Ønsker deg en god helg :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Alt som det skal"

Ikke mye å si. Har hatt lite problemer og bruk av data her passet godt. Eneste problem er at jeg ikke lenger er strømkunde og derfor ikke dra nytte av den fordelen.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.11.2019 13.25
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Lene! Vi setter veldig pris på at du tok deg til til å legge igjen en anmeldelse av oss. Det stemmer at våre laveste priser er for våre strømkunder. Vi endrer ikke prisen med en gang hvis man bytter til et annet selskap, men det vil skje på sikt. Jeg vil gjerne tipse deg om at våre strømavtaler har Prismatch - du kan lese mer om dette på https://www.fjordkraft.no/privat/prismatch/. Kanskje trenger du ikke å forlate oss likevel? :) Ønsker deg en fortsatt god uke!

MEd vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mine erfaringer med Fjordkraft Mobil."
2 syns denne omtalen er nyttig

Fjordkraft bruker Telenors nett. Dekningen er god. Det er raskt svar på telefon til kundeservice, med unntak av når trafikken er stor. Da kan en legge igjen telefonnummeret og bli oppringt. Ventetiden når det er stor trafikk er 15, maks 25 minutter. Jeg har har alltid mottatt god service hos kundeservice! Jeg vil anbefale både kraft og mobil fra Fjordkraft! Dekningen er god, med unntak av ved Skinnarbu, der Telia har best dekning.

Svar fra Fjordkraft Mobil
18.10.2019 14.32
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jorunn! Det setter vi veldig pris på. Ønsker deg en strålende helg :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 117 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR