Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
342 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
342 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 342 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
100
34
29
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no

Banditter

Omtale av  Yngve

Bytta bort fra dem like etter ble de jeg bytta til også ble kjøpt opp av dem. Når jeg bytta igjen oppdaget jeg at disse fakturerer for hele måneder selv om du bytter den 1... Styr unna, og pass på å bytt abonnement den siste dagen i måneden hvis du kunde hos dem 😅

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig tregt

Omtale av  Cathrine N

Jeg bruker ikke nettet ofte på mobil men de få gangene jeg skal kjøpe billett eller lignende er det så tregt…Greit å ha gyldig villet når man stiger på,med dette nettet må jeg nesten la kollektiv passere fordi mobil nettet er så usigelig tregt..Jeg bor i en stor by og hadde ingen problemer med tidligere Telipol.Bytter abonnement rett etter nyttår!

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:57

Hei Cathrine, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig kjedelig å høre at du opplever treghet i nettet, Fjordkraft er på Telenor sitt nett og dette er ikke en kjent utfordring. Dersom du ønsker at vi skal se på hva som gjør at du opplever treghet er våre hyggelige kunderådgivere klar til å hjelpe. Ønsker deg en fortsatt strålende uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Mobildata ubrukelig

Omtale av  Nicolai

Hadde telipol som fungerte helt fint, men de ble kjøpt opp av Fjordkraft. Når det skjedde ble plutselig mobildata så tregt at det ikke lenger kan brukes, så blir dessverre nødt til å bytte mobilleverandør igjen for hele familien, da det å i praksis ikke kunne bruke internett utover i wi-fi soner er utrolig irriterende. Jeg bor midt i en stor by, så dekning er ikke problemet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:50

Hei Fjordkraft har akkurat samme dekning som Telipol. Og du har hatt samme sim-kort i telefonen din. Vi vet ikke helt hva som er årsaken til at du opplever tregt nett. En mulig årsak er at inkludert data er blitt brukt opp. Da vil hastigheten på mobildata bli redusert. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på hva som er årsaken til dette. Vennlig hilsen Fjordkraft

Prisliste

Omtale av  Odd

Etter å ha brukt ca 15 minutter på å finne ut av hva det koster å ringe med mobilen min fra Norge til Tyskland ga jeg opp og ringte kundeservice.Fikk raskt svar der.Men det er for dårlig at Fjordkraft "skjuler" noe så vesentlig som prislista si i alt annet av informasjon. Når man omsider har funnet ut hvordan man finner frem til prislista,er det nok fort gjort å bli informert.Men for en eldre mann som søker prislista for første gang er det håpløst tidkrevende.PRISLISTE:Gjør den godt SYNLIG!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:26

Hei Odd og tusen takk for tilbakemelding. Vi etterstreber å ha en så oversiktlig nettside som mulig, og at det skal være enkelt å finne informasjon som kunde. Slike tilbakemeldinger tar vi med oss til vurdering og setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Har mobil kombinert med stømavtale - er igrunn tilfreds med mobilkombinasjonen med strøm

Omtale av  Alf

Er jo tiltalende med kombinasjon strøm/mobil, men vet ikke om det er gunstig. Derfor er det vanskelig å sammenlikne. - Men etter det regnstykket jeg fikk på strøm, kan det være mulig at vinningen går opp i spinningen.??

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ble tvangsflyttet til Fjordkraft fra Skymobil, 30gb

Omtale av  Jan E

Vesentlig dyrere abonnement i Fjordkraft 30 GB enn i Skymobil, til tross for løfter om samme pris. Dessuten gjelder ikke 30gb og mer i EU/EØS, får redusert antall GB i Fjordkraft sammenlignet med Skymobil og flere andre selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:49

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Når det gjelder bruk av data i EU/EØS er *Unntak: Abonnement med 30GB er begrenset til 25GB i EU/EØS, og abonnement med 50GB er begrenset til 27GB i EU/EØS. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fantastiske mobilabonnement tilgjengelig.

Omtale av  Geir O. H

God kundeopplevelse. Svarer raskt på henvendelser. Ingen spørsmål er for dumme. Enkelt å skifte abonnementstype dersom jeg ønsker det.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:49

Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er akkurat slik vi ønsker å bli opplevd. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR