Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Aldri mer fjordkraft mobil"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Lene for 01.03.2018 08.53

Fjordkraft Mobil har totalt 120 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Aldri mer fjordkraft mobil"
14 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd at jeg bruker opp datamengden på 10 GB i mnd, men hos fjordkraft så er denne oppbrukt på 1-2-3, og etter jeg skiftet leverandør til 12 GB, så har jeg brukt 4 GB på en mnd å jeg bruker telefonen like mye nå som x kunde hos fjordkraft, og i tillegg så må man betale for mobilabonnementet etter det er avsluttet. Mitt ble avsluttet den 2 januar, og måtte betale for hele måneden + de har elendig service! Svarer ikke på mail osv!

Bytt.no
"Aldri mer fjordkraft mobil" skrev Lene om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Lene og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Henrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt, lett oversikt på min side, BILLIG"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lett å bytte mellom abonement, altså datamengder.

ENESTE MINUS: ingen sperre før 400kr mnd. dersom man overskrider datamengden.
Altså ikke noe for barn!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Bare rot!!!"
12 syns denne omtalen er nyttig

Det er et eneste kaos når det kommer til mobildata!!! Har aldri før brukt opp data på 5GB, men hos fjordkraft mobil slukes mobildata på både min & min sønns telefon hver mnd! Har blitt kreditert 3 ganger nå, men nå er det nok! Og bestiller man ekstra data pakke på 1GB får man plutselig en ekstra kostnad på 399, som skulle vært 99,-

Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mye rot"
10 syns denne omtalen er nyttig

Hjelper ikke at det er billig når det bare er kaos! Flyttet over min datters og mitt mobilabonnement. Da de bruker Telenor som operatør er det forsinkelser på oppdateringer av bruk mobildata. De sender sms når 80 prosent av barnets data er brukt opp, men 5 min etterpå smalt de på tillegg for overforbruk da sms mottas med forsinkelse. Endte to mnd på rad med å få ekstra faktura på nesten 400 kr i overforbruk. Elendig løsning! De kan ikke tilby automatisk sperring av databruk for barn. Grunnen til det er selvsagt at det er overforbruk de tjener penger på.

Raymond M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Utilgjengelig kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Pga feil som oppstår utenom åpningstid en fredag på kundeservice så er det umulig å få ordnet problemet før f.eks mandag. Det er for dumt når det skjer tekniske problemer. I tillegg har eg nesten ikke dekning hjemme. Får sms men vanskelig å ringe og motta samtaler. Her må Fjordkraft ta grep å få mer tilgjengelig kundeservice løsninger slik andre operatører har. Driver med kundeservice selv og vi bruker chatløsning ved krise.

Fjordkraft Mobil har totalt 120 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR