Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
342 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
342 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 342 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
100
34
29
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no

endret til å sende papirfaktura uten varsel

Omtale av  Misfornøyd

Operatør endret til papirfaktura uten varsel. Får ikke faktura på papir i posten, alt bli betalt automatisk på avtalegiro. Trukket 60,- i måneden i flere måneder før jeg merket det

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at en endring av bankene i efaktura tjenesten tidligere i år var årsaken til at noen kunder fikk tilsendt papirfaktura. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billigt og god dekning

Omtale av  Mims

For mitt og min familie sin bruk er fjordkraft mobil abonnement riktig og godt valg. Det er billigt og vi har god Telenor dekning over heile landet og det er super dekning i dei landa vi ellers reiser til. Enkelt å endre til abonnement med større data om nødvendig og lett å skifte tilbake til det ein vanligvis bruker.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei Mims og tusen takk for tilbakemeldingen! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft

Mobildata rollover fungerer ikke, og kundeservice svarer ikke på mail

Omtale av  Ruben J

Må hver eneste måned si ifra til kundeservice om at det er feil på mobildata grensen min, rollover skjer ikke av seg selv så dette er tydeligvis kunden sin jobb å gi beskjed om måned etter måned? Må bruke mye unødvendig tid på dette. Dem svarer ikke engang på mail hendelser. Helt ubrukelig firma. Bytter så raskt at jeg har brukt opp modildataen. Hvis jeg i det hele tatt får mobildata pakken som jeg har betalt for da. Styr unna!

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.11.2022 08:07

Hei Ruben. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at man får rollover når ny måned starter, man kan maksimalt spare opp dobbelt av grunn pakken man har, så har man 1GB kan man starte ny måned med 2GB osv. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Verken chat eller epost...

Omtale av  Katarina

Det positive: - bra for dem som klarer seg med 1 Gb data. Ingen vits å betale for det man ikke trenger. - fint med varsling om at man nærmer seg grensen for bruk av data. Det negative: - ingen chat-mulighet; - treg respons på eposter. Har nå ventet en uke, og sendt en ny henvendelse. - Umulig å vite om din epost-henvendelse faktisk er mottatt. Det du sender av gårde, blir ikke lagret i portalen; du får heller ikke noe på epost om at din henvendelse har fått tildelt et saksnummer, eller lignende. Forbedringsforslag: Mulighet for kunder å spore henvendelser til kundeservice enten i portalen eller på epost.

Svar fra Fjordkraft Mobil
14.09.2022 11:22

Hei Katarina! Tusen takk for tilbakemeldingen og forbedringsforslag. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Forbedringsforslaget ditt er sendt videre internt for å undersøke muligheten for å utvikle dette. Ønsker deg en fin dag! Hilsen oss i Fjordkraft

Billig og bra

Omtale av  Oddvar M. N

Greit for oss med lite data bruk! God dekning for oss.

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.08.2022 14:48

Hei Oddvar M. N, Så kjekt du er fornøyd med mobilabonnement fra oss, vi setter stor pris på at du tar deg tid til å komme med tilbakemelding til oss. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Organiserte banditter

Omtale av  Sølvi R

Fjordkraft tar seg betalt for ikke foretatte samtaler, er innehaver av et norsk sim og et dansk. Dvs 2 simkort i samme mobil. På siste faktura har de belastet meg for en ikke-foretatt utenlandsk samtale! At jeg har ringt fra mitt norske nr til mitt danske! Hvordan kan jeg ha gjort det?? Ringt meg selv?? Vært i kontakt med kundeservice 2ggr, de har ingen forklaring, teknisk avd skulle ta kontakt, ikke hørt et pip... Nå har det gått 1mnd. 😠 Ny faktura mottatt, de har godskrevet fiktiv utenlandssamtale, halleluja 👍

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:58

Hei! Utrolig leit å lese at du har hatt denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den best mulige kundeservicen til våre kunde, og det skjønner jeg at vi ikke klarte til å begynne med. Beklager så mye. Bra det ordnet seg på neste faktura :) Ønsker deg en god dag !

Verste service jeg har opplevd

Omtale av  Peter

Idag morges, mand. 25.7.22. like etter åpningstid: Kundetelefon med 33 min. ventetid!!! Forklaringen på hvorfor en faktura med autogiro likevel purres var svak. Man henviste til banken. Prøvde å betale i nettbank, men oppgitt KID fra Fjordkraft var feil !!! prøvde 5 ganger med feilen ble bekreftet hver gang. Banken kunne ikke hjelpe, siden det er leverandøren (Fjordkraft) som må tilby det. Fjordkraft henviser til sin egen "Min Side" Her er abonnentens telefonnummer og fødselsdag helt ukjent.!!! Her var det heller ingen skriftlig kontaktmulighet. Man kan heller ikke betale fakturaen med tekst isteden for KID. Fjordkraft oppgir som eneste kontaktmulighet et telefonnummer (med over halv times ventetid). Ingen steder, verken på Min Side, eller firmaets webside finnes en mailadresse. (feigt?) Konklusjon: Her er det lagt opp til mye irritasjon !!! Eneste mulighet er kanskje å sende brev i posten (bare hvis jeg finner en adresse) HAR NÅ BYTTET MINE TO ABONNEMENTER TIL TELENOR, DE SVARTE PÅ 10 SEKUNDER. Litt dyrere, men du verden, hvilken service. De hjalp sågar med å komme meg ut av Fjordkraftabonnementet. Litt dyrere, men helt fri for irritasjon !!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:58

Hei! Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke mulighet til å kunne se hva det er som har skjedd i denn situasjonen. Vi beklager igjen det inntrufne. Hilsen oss i Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR