Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Veldig fornøyd"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Adrian V for 05.05.2020 12.03

Fjordkraft Mobil har totalt 117 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Adrian V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice som alltid er behjelpelig. God Telenor dekning hvor enn jeg er. Man får ikke bedre dekning enn Telenor dekning, og i tillegg er dette det mobilabonnementet som tilbyr billigst mobilabonnement. Altså det beste til en billigst penge.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.05.2020 19.47
Hei Adrian, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oss. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"Veldig fornøyd" skrev Adrian V om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Adrian V og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice, raske til å svare"
1 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket kundeservice som er løsnings orientert, og er raske til å svare.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.05.2020 19.46
Hei Knut, og takk for den gode tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Eivind M. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig og ryddig. Håper esim kan tilbys snart. Ikke noe å klage på.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.05.2020 19.46
Hei Eivind, og takk for tilbakemeldingen. Vi jobber med å få på plass e-sim, og håper vi kan komme med en gledelig nyhet til kundene våre om dette så snart som mulig. Ønsker deg en fin uke!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bruker opp data fort"
2 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg byttet til Fjordkraft virket det som at gigabytene med data fløy ut av seg selv. Måtte bytte til dobbelt så stort abonnement for å bruke samme mengde data.

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.04.2020 10.10
Hei Tone, og takk skal du ha for tilbakemeldingen.

Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg?

Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før.

Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Hvis du tenker at disse tre forklaringsmulighetene ikke treffer i ditt tilfelle vil jeg oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Håper vi hører fra deg.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
"Vurderer å bytte til Fjordkraft Mobil, men....."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Har aldri vært kunde hos Fjordkraft Mobil, men ser at de har lave priser og vurderer derfor å flytte to av familiens mobilabonnement dit. Men etter å ha lest flere av kundenes omtaler og erfaringer så er jeg blitt skeptisk. Det er flere som skriver at det er mye rot med mobildata, at det bare forsvinner på uforklarlig vis. Og det er også flere som etter å ha vært i kontakt kundeservice, beskriver dette som en ikke god opplevelse med mindre bra service. Hmmmm?

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.04.2020 10.09
Hei Trond. Så leit å høre at du er skeptisk til å teste Fjordkraft Mobil. Vi har Norges aller mest fornøyde mobilkunder, har nylig blitt kåret til Norges beste kundeservice, og vi har absolutt ingen bindingstid. Når det gjelder påstander om feil ved mobildatabruk så undersøker vi alltid disse svært grundig. Vi har aldri funnet noen feil her, og årsaken til disse påstandene er nesten alltid enten misforståelser rundt egen mobildatabruk eller at man har glemt at man mister oppspart Rollover ved operatørbytte.

Jeg håper du vil gi oss en sjanse - vi skal i hvert fall ta deg imot med åpne armer!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 117 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR