God telenordekning. Nok giga ( 2+2) til normalt bruk Under 400 kr for 2 voksne i mnd.

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Marcus og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg har byttet operatører flere ganger de siste årene. Ikke fordi jeg har vært misfornøyd, men kun på grunn av pris og tilbud. Jeg holder meg til Telenordekning da det har fungert best på mange turer rundt i Norge. Alle operatører jeg har hatt har vært problemfrie. Man må bare passe å på og bytte operatør på riktig tidspunkt slik at man slipper å betale ut måneden hos gammel operatør når ny operatør er aktiv. Bestill bytting 1 mnd i forveien slik at du er aktiv hos nye operatør den 1 i neste mnd. Overgangen til Fjordkraft gikk sømløst. Forbruket i august er registrert som normalt og brukt 10 av 15 GB med daglig bruk, som bilde opplasting, You Tubebruk, Facebook mm. Men om man deler 15 GB kvoten med andre, som feks streamer filmer, spotyfy og slike ting så kan man få et GB sjokk på få dager. Det gjelder de fleste operatører hvor du selv velger en datakvote. Sjekk også ut telefon nummer som kan ha høye kostnader, og ring aldri tilbake til et nummer du ikke kjenner uten å undersøke først hvem som eier nummeret. Det er synd om man binder seg til avtaler eller dyre vedledighetsnummer fordi vi ikke gidder å undersøke, og så komme det som ekstrautgift på telefon abbonemanget. Et telefonabbonemang hos en operatør skal ikke være pent å se på, men billig og praktisk å bruke. Jeg har tidligere vært kunde hos operatører som ingen hadde hørt om og vært godt fornøyd med pris og kundeservice. Men alt er i forandring og så blir det oppkjøp av "små" operatører og det har gått helt greit, men valget av Fjordkraft var mest for pengene for min del, og en hyggelig kundeservice den ene gangen jeg har vært i kontakt med de.

Dataen blir fortette brukt opp enn hos andre. Så jeg fikk en saftig regning. Ringte tap sin kundeservice. Som med Telia og andre er helt gratis. Her ble det dyrt når jeg satt 4 timer i telefon kø. Holder meg til det jeg vet er bra fra nå av.

Funker helt fint for voksne, god dekning og grei app. Men abonnementet for barn fungerer ikke som det skal, og vi får stadig ekstra-regninger, selv om datakontroll skal være aktivert. Varierende hvor hjelpsomme de på kundeservice er. Vurderer sterkt å bytte kun pga. dette.

Etter to dager med Fjordkraft er forbruket av data med Fjordkraft 26GB. 80% av tiden har mobil/PAD vært på hjemmenettverk. Det er ikke streamet musikk. TV er streamet ca 30 minutter. Tipper at forbruket skulle vært omkring 4-5 GB. Hos Telenor, med bl.a. TV streaming og hyttebruk klarte jeg aldri å bruke 50GB på en mnd. Så plutselig 26GB på snaut 2 dager. Når jeg skjekker forbruk på faktura i Appen viser det ca. 6GB. Den holder ikke Fjordkraft, ikke alle kundene deres er datainvalide. Det virker upålitelig.
