Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
19
av 26 innen
mobilselskap
40%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Mobildata ubrukelig"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Nicolai for 10.12.2021 09:01

Fjordkraft Mobil har totalt 196 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Mobildata ubrukelig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde telipol som fungerte helt fint, men de ble kjøpt opp av Fjordkraft. Når det skjedde ble plutselig mobildata så tregt at det ikke lenger kan brukes, så blir dessverre nødt til å bytte mobilleverandør igjen for hele familien, da det å i praksis ikke kunne bruke internett utover i wi-fi soner er utrolig irriterende. Jeg bor midt i en stor by, så dekning er ikke problemet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:50
Hei Fjordkraft har akkurat samme dekning som Telipol. Og du har hatt samme sim-kort i telefonen din. Vi vet ikke helt hva som er årsaken til at du opplever tregt nett. En mulig årsak er at inkludert data er blitt brukt opp. Da vil hastigheten på mobildata bli redusert. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så vi kan se på hva som er årsaken til dette. Vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"Mobildata ubrukelig" skrev Nicolai om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Nicolai og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Prisliste"
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha brukt ca 15 minutter på å finne ut av hva det koster å ringe med mobilen min fra Norge til Tyskland ga jeg opp og ringte kundeservice.Fikk raskt svar der.Men det er for dårlig at Fjordkraft "skjuler" noe så vesentlig som prislista si i alt annet av informasjon. Når man omsider har funnet ut hvordan man finner frem til prislista,er det nok fort gjort å bli informert.Men for en eldre mann som søker prislista for første gang er det håpløst tidkrevende.PRISLISTE:Gjør den godt SYNLIG!!

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:26
Hei Odd og tusen takk for tilbakemelding. Vi etterstreber å ha en så oversiktlig nettside som mulig, og at det skal være enkelt å finne informasjon som kunde. Slike tilbakemeldinger tar vi med oss til vurdering og setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har mobil kombinert med stømavtale - er igrunn tilfreds med mobilkombinasjonen med strøm"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er jo tiltalende med kombinasjon strøm/mobil, men vet ikke om det er gunstig. Derfor er det vanskelig å sammenlikne. - Men etter det regnstykket jeg fikk på strøm, kan det være mulig at vinningen går opp i spinningen.??

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ble tvangsflyttet til Fjordkraft fra Skymobil, 30gb"
9 syns denne omtalen er nyttig

Vesentlig dyrere abonnement i Fjordkraft 30 GB enn i Skymobil, til tross for løfter om samme pris. Dessuten gjelder ikke 30gb og mer i EU/EØS, får redusert antall GB i Fjordkraft sammenlignet med Skymobil og flere andre selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:49
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Ved overføringen fra Skymobil og til Fjordkraft ble de fleste kunder flyttet over med samme abonnement og pris som de tidligere hadde. I noen tilfeller ble man flyttet over på nesten tilsvarende abonnement og ble informert om dette på forhånd. Når det gjelder bruk av data i EU/EØS er *Unntak: Abonnement med 30GB er begrenset til 25GB i EU/EØS, og abonnement med 50GB er begrenset til 27GB i EU/EØS. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Geir O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastiske mobilabonnement tilgjengelig."
3 syns denne omtalen er nyttig

God kundeopplevelse. Svarer raskt på henvendelser. Ingen spørsmål er for dumme. Enkelt å skifte abonnementstype dersom jeg ønsker det.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.03.2022 16:49
Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er akkurat slik vi ønsker å bli opplevd. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 196 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR