Etter jeg byttet til fjordkraft mobil, funket ikke det å bruke mobilen og google pay når jeg er på kiwi eller andre butikker med kontaktløs betaling lengre. Jeg var i kontakt med kundeservice. Dei ville prøve med nytt sim kort, som dei lovte å betale, men som jeg fikk regning på likevel. For å gjøre en lang historie kort. Fikk jeg tilslutt e-post om att hadde jeg problemer google play store måtte jeg sjekke att det ikke var sperre på telefonen. Jeg sa flere ganger google pay og kontaktløs betaling i butikken var problemet. Men fjordkraft mobil virker berre interessert å vri det over på annet berre for å slippe å prøve å ta tak i problemet. Det er hvertfall mitt inntrykk. Google pay funket før jeg byttet. Jeg er nå på vei til Telenor.

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Kenneth og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
1 : Tull og rot med fakturering. Har 1 mnd igjen av 3 mnd gratis abb. på 5 abb. Har blitt fakturert fullt for det eneste abonnementet den første måneden, og godtok å betale den mot at det ene abonnementet fikk flyttet den 3'dje måneden til måned nr 4. Nå har de gjort dette igjen! 2: juks med med mobildata. Ungene hadde 7 GB hos Talkmore som ikke ble brukt opp - hos Fjordkraft har de 15 GB som forsvinner som dugg for solen. Tjenestene hos Talkmore og Fjordkraft er identiske. Mobiltelefon måler tilsvarende mobildata forbruk som Fjordkraft appen - så jeg godtar at mobildata "renner gjennom" - men jeg mistenker at Fjordkraft genererer ekstra trafikk som er årsaken til det høye forbruket. Her bør noen med kompetanse på området inn å sjekke - NKOM.

Har Fjordkraft mobil i nesten en måned, men data "flyr" veldig fort. Måtte bytte 2 abonnementer etter 2 uker bruk. Flyter til ice net eller Talkmore.

Lett å bytte til mer eller mindre GB. Burde hatt et tilbud mellom 15 og 30 GB. Jeg må ofte endre fra 15 til 30, men reellt forbruk er mellom 15 og 20.

Byttet til Fjordkraft for to måneder siden, men nå er det tilbake til Telia igjen. Har opplevd mye rot med feil på SIM-kort vi fikk tilsendt, kundeservice som lovet overføring til Fjordkraft på en dato for deretter å glemme det, og som ikke var så veldig hjelpsomme. Vi ser at vi kommer relativt dyrt ut sammenlignet med andre abonnement. Nå får nye kunder dobbel data, men da vi skulle øke datamengde på det ene abonnementet vårt fikk vi ikke dobbel data siden vi allerede er kunde. Tar altså ikke så godt vare på eksisterende kunder som de er flinke til å hanke inn nye. Blir nok ikke Fjordkraft på oss igjen.
