Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
11
av 37 innen
mobilselskap
46%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"God dekning og super kundeservice"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Glenn for 29.02.2020 19:47

Fjordkraft Mobil har totalt 122 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og super kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en annen operatør tidligere med eget nett, men det var veldig ustabilt og med dårlig hastighet på mobildata. Byttet til Fjordkraft som benytter Telenors nett og er veldig fornøyd med dekning og hastighet. God og kundeservice som også er tilgjengelig via chat.

Svar fra Fjordkraft Mobil
07.03.2020 08:29
Hei Glenn, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Jeg håper du tar kontakt med oss om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden. Ønsker deg en fortsatt god uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"God dekning og super kundeservice" skrev Glenn om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Glenn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært godt fornøyd, god Telenor dekning, god pris og meget bra app."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget godt fornøyd med Fjordkraft Mobil, har ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Blant de billigste leverandørene i Norge, om man er Fjordkraft strøm kunde. Intuitiv app der man får all nødvendig informasjon og kan utføre oppgaver. . Kan ikke forstår andre som klager på at nettoperatør "stjeler data", virker helt absurd og som målrettet negativ kritikk. Da burde man heller selv studere litt telefonen's dataforbruk på app nivå og finne forklaringen. Dataforbruk er samme uansett leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2020 10:14
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Jona! Det setter vi enormt pris på. Så godt å høre at du liker Fjordkraft Mobil-appen. Vi jobber for tiden med å få alle funksjonene fra denne appen inn i vår nye Fjordkraft-app, slik at man kan administrere hele kundeforholdet sitt fra samme sted. Dette er ikke klart riktig enda, men kommer snart - vi håper du blir vel så fornøyd med dette når det kommer. Ønsker deg en fortsatt fin uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig god"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke hatt noen kluss med abonnementet, fikk godt tilbud.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2020 10:04
Hei John, og takk for at du la igjen en anmeldelse her på Bytt.no. Så godt å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg en fortsatt god uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Prisen stiger for hver måned"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte i juli i fjor (2019) et abonnement inkludert 1GB for 119 kroner pr. måned. Bra pris. I februar er prisen kr. 131 etter jevne påslag måned for måned. Uten at jeg har fått beskjed om det. Telefonselskaper er vår tids smågrishandlere og revskinnskjøpere. Det er bare skalkehatten som mangler - og kjøpsdrammen.

Svar fra Fjordkraft Mobil
27.02.2020 10:00
Hei Tunk, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. I de 119,- er det inkludert at du kan ringe, sende SMS og MMS helt kostnadsfritt til ordinære nummer, samt bruke 1 GB mobildata. Dette gjelder også i EU/EØS. Vi har ikke endret denne faste månedsprisen, men man vil oppleve å få en høyere faktura hvis man har brukt mobilen til annet enn det som er inkludert i den faste månedsprisen. Det kan være ringing eller SMS til spesialnummer, bruk utenfor EU/EØS, bruk fra Norge til utlandet, eller bruk på skip, fly og satellitt. Databruk utover 1 GB vil også koste ekstra. Det høres ut som det er det som har skjedd i ditt tilfelle, men her vil vi kunne hjelpe deg med å få oversikt hvis du kontakter vår kundeservice. Du får enkelt tak i oss på telefon, chat eller Facebook. Ellers kan jeg anbefale deg å ta en kikk på kontrolltjenestene våre: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/fa-full-kontroll-pa-mobilkostnadene/. Her finnes det gode alternativer for kunder som ikke ønsker å bruke mer enn akkurat det som er inkludert i månedsprisen. Jeg håper dette var til hjelp! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gir for første gang tilbakemelding på slike forum. Kjenner meg overhodet ikke igjen i alle de negative tilbakemeldingene. Sjekket app og har hatt abonnement for 2 voksene og 2 barn siden juni 2017, mulig lenger, men det var så langt jeg kunne gå tilbake i appen. Har ikke opplevd noe negativt, kun rimelig abonnement og Telenor dekning. Har aldri opplevt at datatrafikken har «tatt av». Sier dette for å veie opp for de som ikke har vært like heldige som meg. Min opplevelse av Fjordkraft mobil er at det trykt kan anbefales!

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.02.2020 12:46
Hei Magne, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på! Vi har undersøkt veldig nøye de tilbakemeldingen vi har fått på data som blir brukt opp raskere enn forventet, og forklaringen er nesten utelukkende at det gjelder kunder som nettopp har byttet til oss fra et annet selskap, og som derfor ikke lenger har sin oppsparte Data Rollover. Det er fort gjort å glemme at denne ikke blir med videre når man bytter mobilselskap, uansett hvilket selskap man bytter til. Men vi undersøker selvsagt hvert tilfelle som blir rapportert inn til oss - også setter vi veldig pris på det når kunder som deg ønsker å anbefale oss til andre. Ønsker deg en super uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 122 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR