Ville bytte til fjordkraft, men etter å ha lest alle de negative kommentarene foretrekker jeg et annet selskap. Dette burde dere sjekke opp i, da aktuelle kunder som meg velger dere bort i lys av disse anmeldelsene.

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Theresa og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg hadde abonomang på 15gb. Da dette var brukt opp 21/2 kjøpte jeg 3gb til. I appen hadde jeg da brukt 550kr på dette. Den 27/2 fikk jeg melding om at mine 3gb var brukt opp. Samtidig hadde maksgrense blitt nåd på 400kr ekstra noe som skulle vært umulig da jeg har brukt flymodus etter hver gang jeg fikk melding. Uansett så tok jeg flere lange telefonsamtaler med fjordkraft etter dette. Mitt inntrykk var at de var mere interessert i og stå på sin rett en og hjelpe meg. Jeg har vært kunde i flere år, så at de skal bli vrange og j#%elige mot meg når jeg støtter på noe som dette er trist. Så «kunden har alltid rett» gjelder absolutt ikke hos fjordkraft. Det var altså viktigere for de og skrape meg for penger den måneden en og beholde meg som kunde. Selv om det var treghet i appen som vist nok var årsaken til at jeg ikke var informert, og naturligvis skal det gå utover kunden🙃👌 Er du glad i en smell. Prøv å gå tom for data hos fjordkraft💥 Takk og farvel
Rimelig 4 gb abonnement. Dessuten praktisk med strøm fra samme leverandør. Bra kundeservice.

Alt fungerer som det skal, god kundeservice og fine tilbakemeldinger ved henvendelser

Hadde en annen operatør tidligere med eget nett, men det var veldig ustabilt og med dårlig hastighet på mobildata. Byttet til Fjordkraft som benytter Telenors nett og er veldig fornøyd med dekning og hastighet. God og kundeservice som også er tilgjengelig via chat.
