Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
342 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
342 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 342 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
100
34
29
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no

Usikker på rollover, får jeg med alt til neste mnd?

Omtale av  Robert T

Jeg har 10GB pr.mnd. med rollover. Hvis jeg har ca. 17GB igjen fra forrige mnd. + 10GB for ny mnd. skulle vel det bli 27GB. Hvorfor har jeg bare 20GB nå? Dette har gjentatt seg flere mnd. og er svært irriterende, da jeg sparer opp til å streame TV når jeg på tur. Mvh. Robert

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:38

Hei, Robert! Data Rollover fungerer slik at man kan ta med seg like mye mobildata i Rollover til neste måned, som man selv har i sitt abonnement. Med ditt abonnement på 10 GB er det altså 10 GB du kan ta med deg som Rollover, slik at du totalt har 20 GB. Har du behov for mer data en måned er det enkelt å justere på abonnementet sitt via app eller Min Side. Vær obs på at oppspart Rollover dessverre forsvinner om du endrer til et mindre abonnement, men du beholder det naturligvis om du endrer til et større abonnement. Håper dette var oppklarende, ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om du skulle trenge hjelp til noe mer. Håper du har en strålende dag videre!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hemmelig: Fryktelig høy minutt pris for samtaler TIL USA

Omtale av  Håge

Ok til vanlig bruk, men vanskelig å finne info om priser til og fra utland. Samtaler til USA koster over 2 kr pr minutt. Jeg har funnet konkurrent som opplyser at prisen er 39 øre pr minutt.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35

Hei Vi har konkurransedyktige priser på samtaler til og fra utland. Du finner våre priser her: https://www.fjordkraft.no/mobilabonnement/mobilpriser/ Ringer du mye til utlandet så vil et godt alternativ være å bruke apper på din telefon. Da vil det ikke koste noe som helst, så lenge du er tilkoblet wifi, Eksempler på app er : Whatsapp eller Messenger Vennlig hilsen, Fjordkraft

God hastighet

Omtale av  Svein E

Hastigheten på nettet er tilfredsstillende. Prisen på data kunne vært bedre sammenlignet med de billigste. Men de skal ha for god dekning å enkelt å oppgradere abonnement.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35

Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen, Fjordkraft

ALT GIKK GALE DA FJORDKRAFT TOK OVER SKYMOBIL

Omtale av  Seb

Den verste av de verste mobiloperatørene noen gang jeg har vært borti. Evig mye rot, bare feile fakturer, løfter som aldri ble holdt, kundeservice som er skamforvirret og ikke løsningsorientert i det hele tatt, og skylder på kunden. Jeg benyttet i utgangspunkt en skymobilabbonement på 39kr pr mnd. Lovte meg samme pris gjennom overføring til Fjordkraft, men allikevel ble det en 580kr faktura på meg de siste to mnd. De lovte meg dobbel data de to første mnd, men det er ren svindel. Brukte «dobbel data» så får de meg til å betale 580kr. Uten at jeg får faktura gjennom bank eller mail eller post. De bare trekker rett fra konto. J***a forbanna banditter f**n. Så helt forbanna j****g ass.🤓🤓 tullete mobiloperatør

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35

Hei Her må vi bare beklage at du ikke har fått en god opplevelse. Siden jeg ikke kan finne ut detaljer om ditt mobilabonnent, da jeg ikke kan finne kundebilde basert på fornavn. Så kan jeg ikke se hva som har skjedd her. Vi skal holde det vi lover, og er det en feil som har skjedd her. Så ordner vi opp i det. Jeg vil anbefale at du tar kontakt med vårt kundesenter, så vi finne ut hva som har skjedd. Vennlig Hilsen, Fjordkraft

Lyktes med svindel

Omtale av  Arne M. G

Automatisk overført fra Sky mobil. Der hadde jeg også et mobildata abonnement som ikke var i bruk og jeg ikke betalte for. Ifm med overføringen fikk jeg bekreftelse på at slik ville det forbli. Etter noen måneder oppdager jeg at Fjordkraft har fakturert med for dette abonnementet. De nekter å betale tilbake selv om Skymobil bekrefter avtalen. Den "prisvinnende" kundeservicen svarer dessverre heller ikke på henvendelser som vi for så vidt kjenner godt igjen fra strømselskapets kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:35

Hei Tusen takk for din tilbakemelding, det setter vi pris på. Det var noen abonnement som ikke ble videreført fra Skymobil til Fjordkraft. Blant annet det mobildata abonnementet som ikke hadde en fast måneds kostnad. Du betalte kun for forbruk. Ditt abonnement ble overført til Fjordkraft Mobil Basis, og har en fast månedspris på 39,-/mnd. Her fikk du 50 minutter tale, 50 SMS og 50 MMS inkludert i den faste månedsprisen. Dette skal ha vi ha sendt deg informasjon om. Men det er tydelig at vi ikke har kommunisert godt nok med deg, og det beklager vi. Vennlig hilsen, Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundeservice og spam oppringning

Omtale av  Grumpyoldman

De har en katastrofal kundeservice, og dessverre kan man kanskje ikke forvente av en strømleverandør som skal leke mobil operatør. Jeg har 2 abonnement på mobilen (jobb/privat) og jobb nr har jeg ikke fått noe spam tlf. Gjennom Fjordkraft har jeg siste mnd fått et 40 talls spam telefoner

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger. I dette tilfellet er det mulig å sperre for slike spam telefoner enten ved å snakke med oss eller via appen/min side. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

God service, rask respons billig

Omtale av  Grim

Et billig mob ab, betaler 119kr mnd.. overstiger aldri det. Rollover etc. Bruker ikke mye data da jeg stort sett har Wifi dekning der jeg er. Telenor dekning er must, har hatt Telia/netcom i mange år, da slet jeg med dekning langs veien mange steder. Er kanskje blitt bedre nå. Et par år siden jeg hadde Telia.

Svar fra Fjordkraft Mobil
28.03.2022 15:34

Hei, Tusen hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på. Ønsker deg en fortsatt riktig god uke! Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR