Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
349 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
349 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 345 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
101
35
30
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 345 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fakturasystemet forferdelig!

Omtale av  Jomarg

Har mottatt beskjeder om at fakturasystemet skulle forandres og at jeg var nødt til å passe på at det var avkrysset for eFaktura dersom jeg ønsket det. Åpnet appen og sjekket og alt var riktig og det var det. Reagerte på at eFakturaen i banken var for høy. Kontaktet Fjordkraft for en forklaring. Fikk kopi av fakturaen som allerede var til forfall i banken sendt i posten i går med 59 kr for papirfaktura. Sjekket på nettet og der var det avkrysset for papirfaktura. Dvs. jeg har både avtalegiro og papirfaktura! Kontaktet Fjordkraft igjen og har ikke fått noe svar. Da jeg ellers ikke har problemer, venter jeg på at de skal ordne opp før jeg skifter leverandør

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:58

Hei! Takk for din tilbakemelding. Siden jeg ikke vet hvem du er, har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg likevel si at avtalegiro ikke endrer forsendeleses måte. Avtalegiro er en avtale mellom deg og banken din om at fakturabeløpet skal trekkes ved forfall. For å ikke motta papirfaktura kan du endre til epostfaktura eller E-faktura. Ha en god dag. Hilsen oss i Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig info angående kjøp av datapakke

Omtale av  Arnstein

Kjøpte ekstra datapakke til datteren på 5GB da hun har 1GB inkl i sitt abonnement. Stod ikke noe når jeg kjøpte at hun maks kunne få med seg 1GB i rollover til neste måned, siden ho har et 1GB mobilabonnement. Så av den pakken på 5GB brukte hun 0.2 GB og fikk med seg kun 1GB i rollover. Bortkastet penger!

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:58

Hei! Takk for din tilbakemelding. På mobilmarkedet er rollover reglene slik at en kun kan ha med seg den samme mengden data som en har inkludert i abonnementet. Har du 1 GB abonnement kan du maksimalt starte måneden med 2 GB (1GB abonnement + 1 GB rollover). Siden jeg ikke kan se hvem du er, har jeg ikke muligheten til å gjøre noe for deg her, men ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ønsker mer informasjon. Hilsen oss i Fjordkraft.

Dårligste mobiloperatøren du kan velge!

Omtale av  Henning

Flere ting å sette fingeren på her: Sim-kort sluttet å fungere og måtte bestille nytt - Fikk beskjed om at det tok i overkant av 1 uke å motta nytt og at jeg rett og slett ble nødt til å leve uten mobil i mellomtiden. (Dette bruker ikke å være noe problem hos seriøse operatører hvor man bare kan hente ut nytt sim-kort hvor som helst i butikk eller bensinstasjon etc.) Fikk inkassovarsel og det gikk 5 dager fra 1. varsel på SMS til abonnementet ble sperret - Det kostet 199,- å gjenåpne dette. Fjordkraft bruker Intrum som inkassobyrå, og når man har utført betaling her så tar det utrolig lang tid før betalingen er registrert* Det er derfor ikke noe automatikk i at abonnementet blir gjenåpnet når man har betalt.. (Årsak til inkasso var at beløpsgrense på avtalegiro var overskredet som følge av ett og annet tillegg som Fjordkraft stadig vekk greier å få med på fakturaen). Og om ikke dette var nok så har jeg hatt flere problemer med dårlig dekning i innlandsområdet... Lykke til om du velger denne mobiloperatøren!

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dyrt abonnement og mangelende kundeservice

Omtale av  Christian T

Dyrt abonnement og lite data. Kundeservice stenger telefonen kl 18, men de reklamerer med kl 20. Det henvises til min side i alle spørsmål, og e-post tjenesten på nettsiden svarer error. Lykke til!

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:57

Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Efaktura

Omtale av  Tina

Jeg har vært fornøyd med abbonementet generelt. Men vanskelig å nå kundeservice, chat er nesten aldri åpent og ikke svart på e-post. Jeg ønsker efaktura men på mine sider (mobil siden) så finner jeg det ikke, heller ikke når jeg googler og går via de linkene. Jeg fikk kontakt med chat som sa det så greit ut, men har fått brevfaktura.. Skulle nok ha byttet før.

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.09.2022 08:57

Hei, Tina! Så kjedelig å lese at ting ikke har gått som forventet. Vår kundeservice er åpen for å hjelpe deg på telefon alle arbeidsdager mellom 08:00 og 18:00, chat er åpent fra 09:00 til 16:00 om du foretrekker å chatte med oss. Vi håper du gir oss en ny sjanse til å rette opp i inntrykket, og håper uansett at du har en riktig fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke svar fra kundeservice

Omtale av  Helene

Selve abonnementet har jeg ikke hatt problemer med og jeg var i utgangspunktet fornøyd. Men opplevde å ha ingen dekning mens jeg var på tur i Sverige, den kom tilbake når jeg nærmer meg Norge igjen. Sendte mail til kundeservice og venter fortsatt på svar, det er ca 1 mnd siden mailen ble sendt. Har nå byttet mobiloperatør.

Ingen problemer

Omtale av  Olav

Jeg hadde både strøm og mobilabonement, men byttet strømleverandør og beholdt mobilabonementet. Jeg er stadig å sjekker priser og synes det er unødvendig å betale mer enn nødvendig.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.05.2022 15:05

Hei Olav og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Fjordkraft Mobil har 345 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR