Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 36 innen
mobilselskap
43%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Vurderer å bytte til Fjordkraft Mobil, men....."

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Trond P for 11.04.2020 23.26

Fjordkraft Mobil har totalt 116 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
"Vurderer å bytte til Fjordkraft Mobil, men....."
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei. Har aldri vært kunde hos Fjordkraft Mobil, men ser at de har lave priser og vurderer derfor å flytte to av familiens mobilabonnement dit. Men etter å ha lest flere av kundenes omtaler og erfaringer så er jeg blitt skeptisk. Det er flere som skriver at det er mye rot med mobildata, at det bare forsvinner på uforklarlig vis. Og det er også flere som etter å ha vært i kontakt kundeservice, beskriver dette som en ikke god opplevelse med mindre bra service. Hmmmm?

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.04.2020 10.09
Hei Trond. Så leit å høre at du er skeptisk til å teste Fjordkraft Mobil. Vi har Norges aller mest fornøyde mobilkunder, har nylig blitt kåret til Norges beste kundeservice, og vi har absolutt ingen bindingstid. Når det gjelder påstander om feil ved mobildatabruk så undersøker vi alltid disse svært grundig. Vi har aldri funnet noen feil her, og årsaken til disse påstandene er nesten alltid enten misforståelser rundt egen mobildatabruk eller at man har glemt at man mister oppspart Rollover ved operatørbytte.

Jeg håper du vil gi oss en sjanse - vi skal i hvert fall ta deg imot med åpne armer!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"Vurderer å bytte til Fjordkraft Mobil, men....." skrev Trond P om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Trond P og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice med rask kontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Se kommentar over. De rimelige og stopper og varsler nå datamengden er oppbrukt slik at en slipper ubehagelige regningsopplevelser.

Svar fra Fjordkraft Mobil
21.04.2020 08.45
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Ole. Det er godt å høre du er fornøyd med oss. Om det skulle være noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Ville byttet til Fjordkraft, men"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ville bytte til fjordkraft, men etter å ha lest alle de negative kommentarene foretrekker jeg et annet selskap. Dette burde dere sjekke opp i, da aktuelle kunder som meg velger dere bort i lys av disse anmeldelsene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
01.04.2020 15.09
Hei Theresa, vi leser og svarer på alle anmeldelser som kommer inn hit. Kanskje kan dette hjelpe litt på inntrykket du har fått:I sin siste undersøkelse konkluderte EPSI Rating med at Fjordkraft Mobil har Norges aller mest fornøyde mobilkunder (https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/fjordkraft-har-norges-mest-fornoyde-mobilkunder/), og i januar vant vi prisen for Norges aller beste kundeservice. Jeg håper du likevel vil vurdere å bli kunde oss en gang i fremtiden, og ønsker deg en fin uke.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Ruben M. C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite løsningsorienterte"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde abonomang på 15gb. Da dette var brukt opp 21/2 kjøpte jeg 3gb til. I appen hadde jeg da brukt 550kr på dette. Den 27/2 fikk jeg melding om at mine 3gb var brukt opp. Samtidig hadde maksgrense blitt nåd på 400kr ekstra noe som skulle vært umulig da jeg har brukt flymodus etter hver gang jeg fikk melding. Uansett så tok jeg flere lange telefonsamtaler med fjordkraft etter dette. Mitt inntrykk var at de var mere interessert i og stå på sin rett en og hjelpe meg. Jeg har vært kunde i flere år, så at de skal bli vrange og j#%elige mot meg når jeg støtter på noe som dette er trist. Så «kunden har alltid rett» gjelder absolutt ikke hos fjordkraft. Det var altså viktigere for de og skrape meg for penger den måneden en og beholde meg som kunde. Selv om det var treghet i appen som vist nok var årsaken til at jeg ikke var informert, og naturligvis skal det gå utover kunden🙃👌 Er du glad i en smell. Prøv å gå tom for data hos fjordkraft💥 Takk og farvel

Einar A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig 4 gb abonnement. Dessuten praktisk med strøm fra samme leverandør. Bra kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.03.2020 13.49
Hei Einar, og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Det setter vi veldig pris på. Ønsker deg en god uke!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 116 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR