Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
12
av 37 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"De lyver"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Alekan for 11.09.2020 05.33

Fjordkraft Mobil har totalt 120 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De lyver"
3 syns denne omtalen er nyttig

De lurte meg. Det skulle være gratis strøm første måned. Jeg fikk høyeste faktura den første måned. Eg var ikke fornøyd! Eg anbefaler ikke. Eg byttet strømleverandør til annet bedrift. Vurderer å bytte mobil abonnement også

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13.32
Hei Alekan, og takk for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke vet hvem du er blir det vanskelig å svare på hva som kan ha skjedd her. Kan det være at du har fått faktura på nettleien og ikke strømforbruket ditt? Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en god dag.

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bytt.no
"De lyver" skrev Alekan om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Alekan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

God telenordekning. Nok giga ( 2+2) til normalt bruk Under 400 kr for 2 voksne i mnd.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13.30
Hei Marcus, så godt å høre at du er fornøyd! Om noe skulle dukke opp i fremtiden er det bare å ta kontakt med oss :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fjordkraft holder sitt løfte."
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet operatører flere ganger de siste årene. Ikke fordi jeg har vært misfornøyd, men kun på grunn av pris og tilbud. Jeg holder meg til Telenordekning da det har fungert best på mange turer rundt i Norge. Alle operatører jeg har hatt har vært problemfrie. Man må bare passe å på og bytte operatør på riktig tidspunkt slik at man slipper å betale ut måneden hos gammel operatør når ny operatør er aktiv. Bestill bytting 1 mnd i forveien slik at du er aktiv hos nye operatør den 1 i neste mnd. Overgangen til Fjordkraft gikk sømløst. Forbruket i august er registrert som normalt og brukt 10 av 15 GB med daglig bruk, som bilde opplasting, You Tubebruk, Facebook mm. Men om man deler 15 GB kvoten med andre, som feks streamer filmer, spotyfy og slike ting så kan man få et GB sjokk på få dager. Det gjelder de fleste operatører hvor du selv velger en datakvote. Sjekk også ut telefon nummer som kan ha høye kostnader, og ring aldri tilbake til et nummer du ikke kjenner uten å undersøke først hvem som eier nummeret. Det er synd om man binder seg til avtaler eller dyre vedledighetsnummer fordi vi ikke gidder å undersøke, og så komme det som ekstrautgift på telefon abbonemanget. Et telefonabbonemang hos en operatør skal ikke være pent å se på, men billig og praktisk å bruke. Jeg har tidligere vært kunde hos operatører som ingen hadde hørt om og vært godt fornøyd med pris og kundeservice. Men alt er i forandring og så blir det oppkjøp av "små" operatører og det har gått helt greit, men valget av Fjordkraft var mest for pengene for min del, og en hyggelig kundeservice den ene gangen jeg har vært i kontakt med de.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13.27
Hei Reidar, og tusen takk for den gode og grundige anmeldelsen! Det setter vi veldig stor pris på. Her kommer du med mange gode råd og tips som det er lurt å ta med seg på veien når man skal finne seg en ny mobiloperatør. Jeg håper du fortsetter å være fornøyd med oss, og hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å gi oss beskjed. Vi er tilgengelige alle hverdager fra 8 til 20 på telefon, chat og Facebook.

Ønsker deg en god uke!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Giulianna
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dataen blir fortette brukt opp enn hos andre. Så jeg fikk en saftig regning. Ringte tap sin kundeservice. Som med Telia og andre er helt gratis. Her ble det dyrt når jeg satt 4 timer i telefon kø. Holder meg til det jeg vet er bra fra nå av.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.08.2020 16.03
Hei Giulianna, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres rart ut. Vi har ikke hatt 4 timer telefonkø i hverken juli eller august, og man får alltid tilbud om å bli oppringt av oss (og beholde sin plass i køen) hvis det er lenge å vente. Vår kundeservice har et helt vanlig åttesifret nummer, som er gratis å ringe for alle mobilabonnement som har inkludert ringetid – slik de fleste har i disse dager. Det koster ikke noe ekstra å ringe oss.

Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg?

Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før.

Hvis du tenker at disse to forklaringsmulighetene ikke treffer i ditt tilfelle vil jeg oppfordre deg til å skontakte vår kundeservice direkte, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg :)

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ok for voksne, dårlig for barn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Funker helt fint for voksne, god dekning og grei app. Men abonnementet for barn fungerer ikke som det skal, og vi får stadig ekstra-regninger, selv om datakontroll skal være aktivert. Varierende hvor hjelpsomme de på kundeservice er. Vurderer sterkt å bytte kun pga. dette.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.08.2020 16.02
Hei Anne G, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Datakontroll er tilleggstjenesten for deg som ikke ønsker å ha mulighet for overforbruk av data, men det er fortsatt mulig å få forbruk for andre ting som koster ekstra. Som eksempler kan jeg nevne kjøp av bussbilletter eller andre kjøp via mobilen, tilleggstjenester, innholdstjenester, teletorg- og opplysningstjenester og bruk til utlandet. Hvis du vil sette en stopper for også slike kostnader har vi tjenesten Foreldrekontroll. Det høres ut som dette kanskje kan være en tjeneste som dekker dine behov? Du kan lese mer om tjenestene her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/fa-full-kontroll-pa-mobilkostnadene/

Jeg håper dette var til hjelp!

Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 120 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR