Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
2.9
338 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
338 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 336 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
96
34
29
49
128
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 336 verifiserte omtaler på Bytt.no

Databruk

Omtale av  Roger

Byttet til fjordkraft for 1 år siden. Hadde 2 GB hos Telenor i flere år. Aldri brukt opp alt unntatt i juli, da har jeg kjøpt extra eller hatt nok på roll-over. Så til saken. Fikk SMS 28 AUG, snart brukt opp all data. Hadde da 3 GB. Kjøpte 3 GB extra 30 AUG. 16 sept, melding igjen. Snart brukt opp data. Byttet til 6 GB den 17. samme dag nullstilte jeg alle tellere på 2 enheter. I dag samme beskjed, tomt for data snart. Leste av telleren, brukt totalt 622 MB de siste 7 dagene. Så her er det noe alvorlig galt med datatelleren til fjordkraft? Eller teller iPhonen feil tro?

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.09.2019 13:27

Hei Roger, og takk for at du legger igjen en tilbakemelding til oss. Så leit å se at du ikke er fornøyd med mobilabonnementet ditt. Siden jeg ikke vet hvem du er er det vanskelig for meg å si nøyaktig hva som har skjedd her. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss direkte via telefon, chat eller e-post slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Vi er også tilgjengelige på Facebook. På generelt grunnlag kan jeg si at det er ikke noen forskjeller på måten mobildata brukes/telles hos oss enn hos andre mobilselskaper, så forklaringen ligger nok et annet sted. Jeg tror ikke det er noe i veien med telleren på iPhonen din heller, men dette vil en av våre kundekonsulenter kunne finne ut av sammen med deg hvis du tar kontakt. I mellomtiden har vi også skrevet en artikkel om dette temaet - kanskje finner du noe av forklaringen her? https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/raskere-tom-for-data-etter-bytte-av-mobilselskap/ Jeg håper vi hører fra deg! I mellomtiden ønsker jeg deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skuffet

Omtale av  Randi

Opplever stadig store tillegg for databruk, noe jeg sjelden hadde før jeg byttet til Fjorkraft. Etter første gang ble jeg mer bevisst, sjekker ikke email på ferge, slår av data roaming. Ser likevel at email er lastet ned 4 ganger på 2 timer og tilleggsfakturering på nok 460,00 siste mnd. Ser også at Fjordkraft er 3 x dyrere enn feks OneCall på Maritim bruk. Kommer til å bytte leverandør.

Svar fra Fjordkraft Mobil
24.09.2019 13:26

Hei Randi, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Det stemmer at databruk på skip er dyrt, og vi anbefaler alltid å skru mobildata helt av når man er på slike reiser. Det er mye bedre å benytte seg av WiFi ombord. Vi sender ut prisvarsel på SMS med en gang man er tilkoblet satelitt slik at man skal være oppmerksom på hvilke priser som gjelder, og slik at man kan ta sine forholdsregler. Det er leit å høre at du vil bytte mobilselskap, men hvis du er avhengig av å bruke mobildata på skip har jeg forståelse for at du ønsker en operatør med lavere pris. Jeg ser vi har samme pris som OneCall på Telenor Maritime offshore, men her vet jeg jo selvsagt ikke hvilken satelitt det er du oftest er koblet opp mot. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Svært bra

Omtale av  Jørn B

Billig og godt abonnement for den som ikke bruker mye mobildata til stadighet.

Svar fra Fjordkraft Mobil
22.09.2019 19:37

Hei Jørn, og mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt med vår kundeservice. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Absolutt en mobilleverandør som prøver å gi kundene valuta for pengene

Omtale av  Arild M. O

Så langt har jeg ikke hatt negative erfaringer med fjordkraft, at dekningen som leveres fra telenor ikke alltid er der. Vel, slik er det hos alle de andre leverandørene også. Skulle jeg savne noe så ville et ekte rollover være suverent. Pr i dag er det ingen som har dette, du får bare samle opp fra forrige mnd. Noen av oss bruker mobilen lite i perioder og mer i andre perioder. Da ville et ekte rollover tilbud vært kjærkomment. Savner også tilbud på mobiler, eneste ekte mobiltilbud er valgfritt abonnement men rentefri betaling av mobilen over 10 - 12 mnd. Kunne også vært supert om fjordkraft ble første seriøse leverandør av mobilt bredbånd for oss som streamer en del film og serier.

Svar fra Fjordkraft Mobil
19.09.2019 13:16

Hei Arild, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Vi noterer oss ønskene dine, og håper vi vil kunne tilby enda flere tjenester som dekker dine behov fremover i tiden som kommer. Ønsker deg en fortsatt strålende uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS

Omtale av  Elin P

Mangler Sveits i tillegg til datapakke EU/EØS. Det har de fleste andre leverandørene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
16.08.2019 09:28

Hei Elin, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det stemmer at vi ikke har Sveits inkludert i EU/EØS. Jeg skal ta tilbakemeldingen med videre, og ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt ok

Omtale av  Tonje

Fungerer helt fint, men mister noen ganger dekning hjemme. Litt kjedelig

Svar fra Fjordkraft Mobil
15.08.2019 10:04

Hei Tonje, og takk for tilbakemeldingen. Jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post og gi beskjed om hvor det er du opplever at dekningen forsvinner. På denne måten kan vi sjekke videre opp i dette internt hos oss, og ev. melde feilen videre til Telenor som eier nettet. Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Godt abonnement til god pris

Omtale av  Lars J. B

Prisen er god. God kundeservice. Telenor dekning og hastighet. Så kan i grunnen ikke klage da.

Svar fra Fjordkraft Mobil
13.08.2019 12:57

Hei Lars, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du er fornøyd :) Om det skulle være noe som helst vi ka hjelpe deg med er det bare å ta kontakt på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 336 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR