Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
342 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
342 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 342 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
100
34
29
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fungerer utmerket!

Omtale av  Magne M

Gir for første gang tilbakemelding på slike forum. Kjenner meg overhodet ikke igjen i alle de negative tilbakemeldingene. Sjekket app og har hatt abonnement for 2 voksene og 2 barn siden juni 2017, mulig lenger, men det var så langt jeg kunne gå tilbake i appen. Har ikke opplevd noe negativt, kun rimelig abonnement og Telenor dekning. Har aldri opplevt at datatrafikken har «tatt av». Sier dette for å veie opp for de som ikke har vært like heldige som meg. Min opplevelse av Fjordkraft mobil er at det trykt kan anbefales!

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.02.2020 12:46

Hei Magne, og tusen takk for tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på! Vi har undersøkt veldig nøye de tilbakemeldingen vi har fått på data som blir brukt opp raskere enn forventet, og forklaringen er nesten utelukkende at det gjelder kunder som nettopp har byttet til oss fra et annet selskap, og som derfor ikke lenger har sin oppsparte Data Rollover. Det er fort gjort å glemme at denne ikke blir med videre når man bytter mobilselskap, uansett hvilket selskap man bytter til. Men vi undersøker selvsagt hvert tilfelle som blir rapportert inn til oss - også setter vi veldig pris på det når kunder som deg ønsker å anbefale oss til andre. Ønsker deg en super uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sluker mobildata!

Omtale av  Ss

Sluker mobildata! Vi, jeg og 2 barn, har 2 GB til 189,- og våres regning har kommet opp i over 1800,- kr!!!! Kjøper GB og det er brukt opp på under 20 minutter, da har jeg bare vært inne på google og søkt etter ting. Min samboer bestilte 4 GB, lokketilbud, tidlig på morgenen. Han var inne på finn.no i noen minutter, slo deretter av mobildata(siden det blir slukt!) og når han slo det på igjen og sjekket var det brukt opp over 2GB. Det er ikke mulig. Bedrageri.

Svar fra Fjordkraft Mobil
19.02.2020 14:06

Hei Ss, og takk for tilbakemeldingen. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Jeg vil på det sterkeste oppfordre dere til å kontakte vår kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Mer generelt kan jeg jo opplyse om dette: Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telenor/Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos dere? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis du hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Men alt i alt vil jeg først og fremst oppfordre deg til å kontakte oss - det er mye lettere å bli klok på dette hvis vi kan sette oss ned sammen og se på hva det er som kan ha skjedd. Håper vi hører fra deg. Hilsen oss i Fjordkraft

Kjempebra!!

Omtale av  Kåre B

Enkelt å endre abonnementet etter forbruk, oversiktlig app som viser forbruk, gode priser og meget god kundeservice.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.02.2020 13:21

Hei Kåre, og tusen takk skal du ha for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å gi oss en lyd :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Veldig fornøyd

Omtale av  El N

Svarer til forventningene. Enkel og oversiktlig app.

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.02.2020 13:03

Hei, og tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Så godt å høre at du er fornøyd med appen vår. Ønsker deg en flott uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fungerer perfekt!

Omtale av  Morten

Vi er nå 5 (2 voksne og 3 barn) som byttet fra Telenor til Fjordkraft mobil. Jeg har selv tidligere solgt både mobiltelefoner og mobilabonnement (ikke for Fjordkraft og jobber innenfor et helt annet felt i dag) så jeg har god erfaring på dette markedet. Byttet til Fjordkraft pga bra pris og Telenor dekning. Har hatt Fjordkraft i ca 6 mnd nå. Alt fungerer helt perfekt og har ikke hatt et eneste problem. Har fulgt nøye med på mobildatabruk og alt samsvarer med det min egen mobil sier og det Fjordkraft sier jeg bruker. Så alle påstander jeg leser her om at Fjordkraft "stjeler" mobildata er nok heller brukernes egen feil, som det nesten alltid er i slike saker (uansett hvilken mobiloperatør man har). Appen er bra og bruke, og dekningen fra Telenor er som alltid bra og er kun storfornøyd som kunde hos Fjordkraft. Det eneste jeg savner er muligheten å kunne kjøpe mobiltelefon med litt rabatt med bindingstid på abonnement osv ;) Tenkte jeg måtte veie litt opp mot all de negative omtalene, og jeg har flere bekjente og venner som har Fjordkraft som er storfornøyde.

Svar fra Fjordkraft Mobil
23.01.2020 14:37

Hei Morten, og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi skikkelig stor pris på. Vi noterer oss ønsket ditt om kjøp av mobiltelefon med rabatt, og vi er klar over at dette er noe som flere kunne tenkt seg. Jeg skal melde dette videre til vår produktansvarlig. Ellers vil jeg avslutte med at det bare er å ta kontakt hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med - vi er lett tilgjengelige på både telefon, chat og Facebook. Ønsker deg en fortsatt fin uke :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Humbug og fanteri

Omtale av  Atle J. E

Ble pådyttet billig strøm og mobilabb. på Liertoppen kjøpesenter. Etter at abb. starter kommer melding om at 2 GB er oppbrukt? Bestiller 3 GB til og dagen etter kommer ny melding om at 3 GB er oppbrukt, uten å ha brukt telefonen stort. Får panikk og benytter meg av angreretten innen 1t dager Får så regning på kr 600,- Samtidig sier fjordkraft selv opp strømavtalen min med øyeblikkelig virkning slik at jeg står uten strømavtale.

Svar fra Fjordkraft Mobil
17.01.2020 09:55

Hei Atle, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres veldig snodig ut, men det er dessverre ikke mulig å si noe om hva som har skjedd her uten å vite hvem du er og hvilket telefonnummer dette gjelder. Jeg håper du vil kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan se nærmere på dette. Her kan jeg rett og slett ikke komme med noen teorier uten å se på kundebildet ditt. Håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Spiser data, dårlig kundeservice

Omtale av  Rune B

De kan si hva de vil i Fjordkraft, men gb flyr ut, jeg hadde 8 gb ut des og gikk tom 18 des, skulle da fått en sms som jeg ikke gjorde, noe de påstår at jeg har fått, jeg har hatt 4 gb hos Telia og ICE, og klart meg godt med det, når jeg byttet til Fjordkraft så flyr gb ut, anbefales ikke.!

Svar fra Fjordkraft Mobil
17.01.2020 09:53

Hei Rune, og takk for tilbakemeldingen din. Hva osm har skjedd her er vanskelig å si uten å vite hvem du er og hvilket telefonnummer dette gjelder, men jeg kan forsøke å svare på generelt grunnlag. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Jeg vet at noen av Telia sine abonnement har streaming av musikk inkludert, og at dette derfor ikke "teller" på databruken - kan det ha vært tilfelle hos deg? Det som også ofte er tilfelle er at man hadde en del data oppspart som Data Rollover hos sitt tidligere selskap. Hvis ud hadde et abonnement på 4GB kan du ha spart opp Rollover opptil 8GB, slik at du hele tiden hadde en "buffer" med ekstra data selv om du brukte mer enn dine opprinnelige 4GB. Denne bufferen forsvant da du byttet mobilselskap, og det vil dermed oppleves som om dataen forsvinner fortere, selv om den egentlig brukes i akkurat samme tempo som før. Ellers er forklaringen ofte at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at kunder tenker at video kun er YouTube, Netflix og TV-apper, og at man ikke tenker over at f.eks Snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook også kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med vår kundeservice slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 342 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR