Meny

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Fjordkraft Mobil
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
16
av 37 innen
mobilselskap
43%
anbefaler
Fjordkraft Mobil

"Ekstremt stort dataforbruk"

Omtale om Fjordkraft Mobil skrevet av Sandra for 01.08.2021 08:43

Fjordkraft Mobil har totalt 150 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ekstremt stort dataforbruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Aldri brukt så mye data noensinne. Brukte 8 gb på en uke da jeg tidligere bare har hatt 4 gb og aldri gått tom.

Bytt.no
"Ekstremt stort dataforbruk" skrev Sandra om Fjordkraft Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Fjordkraft Mobil?
Gjør som Sandra og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fjordkraft Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Solveig H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"

Vi er superfornøyd med Fjordkraft ,har prøvd andre men Fjordkraft er best uten tvil👍😀

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt greit"

Helt greit selskap ,som alle andre. Liker ikke at de har Telenor som linje Men det er min oppfatning. Kunne vært billigere på noen kampanjer i forhold til andre selskaper. Bruker opp til 2 g i mnd.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Aldri har jeg opplevd så mye griskhet av et mobilselskap. Det er synd at det var bare nå at jeg for første gang leste andres erfaringer med dem! Jeg fikk lyst til å skrive nettopp fordi min erfaring var veldig dårlig. Jeg måtte betale dobbelt ved bytting av abonnementet både da jeg først byttet til dem, og nå at jeg byttet fra dem. For hele måned, selv om jeg brukte kun 2 dager med dem. Også mens jeg var abonnent, så skjedde det at mitt SIM-kort plutselig sluttet å virke, så sendte de et nytt kort, men mot et gebyr! Har faktisk aldri opplevd at jeg må betale for et nytt SIM-kort, og dette var ikke tapt, men sluttet å virke som ikke nødvendigvis var min feil en gang. Og så må jeg si det samme som mange her har skrevet allerede: jeg gikk veldig fort tom for data. Utrolig fort. Jeg skyldte på alt mulig men ser nå at det er mange som opplevde det samme... Anbefaler absolutt ikke å bruke Fjordkraft Mobil.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.07.2021 13:51
Hei Dina. Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Mobilleverandører i dag har ikke etterskuddsfakturering, som gjør at dessverre kan bli ugunstig om man ikke bytter fom den 1. i måneden. Vi beklager for at sim-kortet ditt sluttet å fungere og skulle selvfølgelig ikke gitt gebyr på dette. Så her må det ha skjedd en feil i systemet vårt. Vi bruker Telenor sitt nett i dag og man vil ikke gå fortere tom for data ved bruk av våre tjenester. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Dekning
Har byttet selskap
"Svindelkraft"
5 syns denne omtalen er nyttig

Mobildata bare blir borte uten at jeg bruker data. Uansett så er det brukerfeil er svare, når jeg IKKE har brukt data ? Styr unna svindelkraft å fin et annet selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.07.2021 13:51
Hei. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Smartelefoner i dag kan bruke data, selv om man ikke bruker den fysisk. På nettet kan man finne flere tips på hvordan man kan skru av funksjoner for å redusere dataforbruk. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Fjordkraft Mobil har totalt 150 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR