Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
352 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
352 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
41%
Middels
41% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 351 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
102
38
32
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 351 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt topp

Omtale av  Solveig H

Vi er superfornøyd med Fjordkraft ,har prøvd andre men Fjordkraft er best uten tvil👍😀

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt greit

Omtale av  Anders

Helt greit selskap ,som alle andre. Liker ikke at de har Telenor som linje Men det er min oppfatning. Kunne vært billigere på noen kampanjer i forhold til andre selskaper. Bruker opp til 2 g i mnd.

Elendig selskap

Omtale av  Dina

Aldri har jeg opplevd så mye griskhet av et mobilselskap. Det er synd at det var bare nå at jeg for første gang leste andres erfaringer med dem! Jeg fikk lyst til å skrive nettopp fordi min erfaring var veldig dårlig. Jeg måtte betale dobbelt ved bytting av abonnementet både da jeg først byttet til dem, og nå at jeg byttet fra dem. For hele måned, selv om jeg brukte kun 2 dager med dem. Også mens jeg var abonnent, så skjedde det at mitt SIM-kort plutselig sluttet å virke, så sendte de et nytt kort, men mot et gebyr! Har faktisk aldri opplevd at jeg må betale for et nytt SIM-kort, og dette var ikke tapt, men sluttet å virke som ikke nødvendigvis var min feil en gang. Og så må jeg si det samme som mange her har skrevet allerede: jeg gikk veldig fort tom for data. Utrolig fort. Jeg skyldte på alt mulig men ser nå at det er mange som opplevde det samme... Anbefaler absolutt ikke å bruke Fjordkraft Mobil.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.07.2021 13:51

Hei Dina. Takk for din tilbakemelding. Det er trist å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Mobilleverandører i dag har ikke etterskuddsfakturering, som gjør at dessverre kan bli ugunstig om man ikke bytter fom den 1. i måneden. Vi beklager for at sim-kortet ditt sluttet å fungere og skulle selvfølgelig ikke gitt gebyr på dette. Så her må det ha skjedd en feil i systemet vårt. Vi bruker Telenor sitt nett i dag og man vil ikke gå fortere tom for data ved bruk av våre tjenester. Håper dette var oppklarende. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Svindelkraft

Omtale av  Jk

Mobildata bare blir borte uten at jeg bruker data. Uansett så er det brukerfeil er svare, når jeg IKKE har brukt data ? Styr unna svindelkraft å fin et annet selskap.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.07.2021 13:51

Hei. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd mobilkunde hos oss. Smartelefoner i dag kan bruke data, selv om man ikke bruker den fysisk. På nettet kan man finne flere tips på hvordan man kan skru av funksjoner for å redusere dataforbruk. Håper dette var oppklarende. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Så bra

Omtale av  Røgnvaldur

Aldri vært så fornøyd med et mobilabonnemang. Så enkelt og greit.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig service og dem tar betalt med gaffel

Omtale av  Ståle

Dette firma oppfører seg arrogante over telefon. De kan ikke svare på hvorfor ting er blitt som det er blitt. På regningen kommer det små merkelige beløp pr telefon samtale som igjen blir store hvis man ringer en del. Så porterer jeg fra dette firmaet. Da skal de likevel ha betalt for tiden som jeg ikke er kunde hos dem. Så sender ganske kjapt til Inkasso. Hvor jeg tvister på beløpet og vinner. Men det er dessverre mange der ute som ikke gjør det. Så sier dem til inkasso byrået av jeg aldri har kontaktet dem, noe som er blitt gjort flere ganger og som min anropslogg er bevis på. HOLD dere langt unna, hvis dere ønsker å slippe trøbbel med regninger..

Vært fornøyd tidligere og håper at det fortsetter fremover

Omtale av  Hege T

Kan gi beskjed om å øke GB i sommerhalvåret, da jeg bor på campingplass og så redusere når jeg drar.

Svar fra Fjordkraft Mobil
16.06.2021 16:22

Hei Hege T, Takk for tilbakemeldingen. Kjekt å se at du er fornøyd med oss. Dersom du ønsker å øke GB på ditt mobilabonnement så kan du gjøre dette via appen eller min side. Du kan også ringe vårt kundesenter på 230 06100 så hjelper de deg. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 351 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR