Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
2.9
338 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
338 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
40%
Middels
40% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 336 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
96
34
29
49
128
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft Mobil
Fjordkraft Mobil har 336 verifiserte omtaler på Bytt.no

Så langt utmerket

Omtale av  Mohammad

Har bare hatt det i et par dager, og jeg er i utlandet, men så langt har det vært ganske bra. Før hadde jeg kontantkort fra chilimobil, og appen deres er veldig dårlig. Fornøyd med Fjordkraft så langt. Dekningen er ganske bra, men siden jeg er i utlandet så kan jeg ikke si noe om Telenor sin dekning, men har hørt at det er den beste dekningen man kan få. Hadde noen spørsmål og kundeservice svarte sjapt tilbake :)

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.07.2019 12:04

Hei Mohammad, og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Hvis det skulle være noe som helst du lurer på i fremtiden er det bare å ta kontakt. Håper utlandsoppholdet var hyggelig :) Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fakturert 400 kr for å overskride med 1 GB. Fikk ikke beskjed. Dårlig og dyrt

Omtale av  Elisabeth

Hold dere unna. 1 GB ekstra koster 400 kr. Får ingen varsel om at grensen er overskredet. Det må du aktivt gjøre selv. Akkurat byttet. Visste ikke det...

Svar fra Fjordkraft Mobil
09.07.2019 12:04

Hei Elisabeth, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres veldig snodig ut, ettersom vi sender ut varsel når du har brukt både 80% og 100% av mobildataen din. Så her skal du ha fått beskjed i god tid før grensen ble overskredet, i tillegg til informasjon om hva det koster pr. MB når dataen er brukt opp. Vi har en valgfri tjeneste for de som helt vil fjerne muligheten for overforbruk av data. Den heter "Datakontroll", og kan aktiveres inne på Min side. Med denne tjenesten vil du ikke lenger kunne surfe når dataen din er brukt opp, med mindre du selv velger å kjøpe en ekstra datapakke. Hvis det er slik at du ikke mottok 80% og 100%-varslene fra oss vil jeg oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice. Dette vil i så tilfelle være en teknisk feil, og da setter vi stor pris på å kunne rette opp i dette for deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft Mobil

Bra og billig !

Omtale av  Ralf L

Jeg bruker ikke så veldig mye mobildata så jeg klarer meg mer enn nok med 1GB i måneden. Og da koster abonnementet mitt 119,-kr måneden. Og så bruker de Telenors nett så det er raskt og bra !

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.07.2019 11:40

Hei Ralf, og takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Så godt å høre at du er fornøyd! Det setter vi stor pris på å høre. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dårlig nett!

Omtale av  Anna

Ser det er flere som sier det er dårlig nett, det må stemme!! Byttet abonnement på barna, men de sliter med dårlig nett. Hadde Telenor tidligere, var ikke et problem. I tillegg startet abonnementet før vi hadde fått simkortene. Blir dyrt når 6 GB ikke holder i mnd!

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.06.2019 09:39

Hei Anna, og takk for tilbakemeldingen. Dette høres snodig ut, for våre kunder har akkurat den samme dekningen som det Telenor-kunder har. Jeg kan forsikre deg om at det ikke er noen forskjell. Jeg vil på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post, slik at vi kan feilsøke dette sammen med deg. Da kan vi kartlegge om dette f.eks er en feil på SIM-kortene som barna dine har fått fra oss, og dermed sende dere nye kort. Dette skal vi komme til bunns i. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Overfakturerer

Omtale av  Bjørn

Fjordkraft ganger forbruket av data med ca tigangen. Har hatt data med andre selskaper i over femten år, og aldri brukt over 2gb. Har abo på 20gb nå og første mnd med fjordkraft ble det 400kr ekstra. kundeservice ga meg da 20gb ekstra og nå sier de jeg har brukt over 40gb. Siste mnd har jeg vært forsiktig med data. Skal ikke være mulig, og stemmer ikke med data brukt ifølge min tlf.

Svar fra Fjordkraft Mobil
20.06.2019 09:39

Hei Bjørn, og takk for tilbakemeldingen din. Først og fremst: mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Det som ofte er tilfelle er at man kommer til oss fra et selskap som hadde visse typer databruk inkludert i prisen, f.eks gratis streaming av musikk. Eller at man ubevisst har endret bruksmønsteret sitt, f.eks ved hyppigere bruk av tjenester som streamer video. Ofte opplever vi at man ikke tenker over at f.eks snapchat-snutter og korte videoer på Instagram og Facebook kan være med på å utgjøre en god del forbruk i løpet av en måned. Likevel synes jeg dette høres rart ut, særlig siden du har sjekket dette med forbrukstelleren til mobilen din. Jeg kan dessverre ikke kontakte deg siden jeg ikke vet hvem du er, men jeg vil oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi kan komme til bunns i dette. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig veldig skuffet

Omtale av  Rita T

Dagen kortene skulle bli aktivert skjedde det ikke. Alle våre tre abonementer i familien ble koblet fra Telenor, mens Fjordkraft-kortet fungerte ikke. Rørleggeren kunne ikke få tak i oss, jeg kunne ikke stoppe parkeringsappen osv. Og det er ikke mulig å få tak i noen på kundeservice! De ringer tilbake etter 2 timer! Skulle aldri bytte til Fjordkraft ! :(

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.05.2019 14:18

Hei Rita, Vi beklager veldig at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi har dessverre hatt unormalt lange køer på telefonen de siste par ukene, noe som har ført til at det har tatt såpass lang tid for oss å ringe deg tilbake. Slik skal det ikke være, og vi skjønner at du er skuffet. Vi håper alt er på plass igjen for deg nå, men hvis det fortsatt er noe som ikke virker som det skal vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post slik at vi kan hjelpe deg. Ventetiden på telefon er i skrivende øyeblikk på litt over 4 minutter. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Billig og bra

Omtale av  Eirik

Som andre gikk jeg over til Fjordkraft fra Chess. Dekningen og farten er bedre enn det Telia sitt nett var i mitt område så der er jeg fornøyd. Kan ikke si så mye om kundeservicen annet enn at jeg har vært strømkunde og mobilkunde i noen år uten å hatt noe behov for å være i kontakt med de, det jeg lurer på finner jeg på mine sider. Men jeg ser folk klager på at deres dataforbruk skyter i været hos fjordkraft, visst de sjekker forbruk registrert av mobilen som operatøren har 0% med får de seg sikkert en overraskelse. Kan rapportere at ifølge min mobil har jeg brukt 796mb i Mars og blir fakturert for 755mb. 864mb i februar og fakturert for 820mb. Har 4gb abonnement med rollover slik at når påsken kommer som nå er det masse tilgode.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.05.2019 14:18

Hei Eirik, Og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi svært stor pris på. Det stemmer at det kan være lurt å følge med på databruken i mobilen sine egne innstillinger hvis man er usikker. En megabyte er en megabyte, uansett hvilket mobilselskap man er kunde hos, og det er ingen grunn til at forbruket skal være høyere hos ett selskap enn hos et annet. Forklaringen her ligger som regel i at man tidligere var kunde i et selskap som f.eks hadde gratis streaming av musikk, eller at man ubevisst har endret bruksmønsteret på mobiltelefonen sin (begynt å bruke en ny og datakrevende app, mer streaming av video e.l.). Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil har 336 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft Mobil mener

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR