Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
18
av 35 innen
mobilselskap
33%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil
Filtrer omtaler
3
1
9
3
3
Sorter omtaler etter
Viser av 19 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Påslag på 49.-"
3 syns denne omtalen er nyttig

Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Mobilbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt fakturagebyr"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fri tale stemmer ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde GE mobil Leve 6GB. Da jeg ringer en del på jobb og oversteg 5000 minutter på en mnd. ble det skyhøye priser på minuttene. De har dermed ikke frie ringeminutter. Dårlig kundeservice også, sier de skal ringe opp igjen men hørte ikke noe mer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
13.05.2020 10.13
Flere mobiloperatører uten eget mobil nett har en øvre begrensning på «fri bruk», antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter, i sine avtalevilkår.

GE Mobil har fra mai måned oppjustert antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter pr måned til 10000 for alle abonnement med fast månedspris.

Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal også våre mobilkunder oppleve.

Prøv oss, og kom med tilbakemeldinger!

Vi liker utfordringer, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK, men en del oppstartsproblemer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Grei tjeneste. God ide med HTML5 app men dessverre er den ikke særlig god. Ser også ut som den har problemer med å vise korrekt mengde data som er igjen. Verdensborger Beta abonnement er også forvirrende. Man får meldinger om at man må betale for data selv om dette er inkludert når man reiser til utlandet. Jeg opplevde også at datatilgang ble sperret selv om jeg ikke hadde brukt all inkludert data. Ellers har kundeservice som regel vært hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke levere"
6 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mangler tjeneste"
2 syns denne omtalen er nyttig

God service, ok abonnement. Støtter ikke 4G talte (VoLTE) og wifi tale på min One Plus 6. Grunnet Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende selskap på alle måter"
5 syns denne omtalen er nyttig

Mitt valg av mobiloperatør har vært svært tilfredsstillende. I tillegg til god pris, har de også et abonnement som på alle måter tilfredsstiller kravene mine. Det er god dekning via Telenors nett, og dessuten fri bruk til og med i f.eks USA eller Thailand. Og med strøm fra Gudbrandsdals Energi også, får jeg månedlig redusert mobilpris også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
10 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement i noen måneder. Det fungerer for så vidt helt ok. Fungerte mens vi var i USA og Italia på ferie uten store problemer. Det tok litt tid før dekningen ble klar på mobilen, så hadde vanskeligheter med å kontakte de som skulle hente oss. I tillegg fikk vi hele tiden sms om at vi hadde brukt over en viss grense (enda abonnementet hadde USA inkl.) og at de kom til å stoppe all data med mindre vi sendte melding tilbake. Ble forvirret og måtte bruke tid på å kontakte de mens vi var på ferie slik at vi ikke skulle bli belastet. Viste seg at det var feil fra deres side, men at vi måtte likevel svare på melding for at data ikke skulle bli stoppet. Fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at man ikke fikk slike meldinger mer, men så fikk vi flere meldinger likevel. Det viktigste var dog at det fungerte i USA. De har data rollover, men har ikke noe system for at du skal kunne selv sjekke hvor mye data du har igjen hver måned. Dette er ekstremt upraktisk. Den eneste måten å finne ut hvor mye du har brukt eller har igjen er å ringe inn. Kan si at kundeservicen er veldig hyggelig og de prøver så godt de kan å hjelpe, men det virker som de ikke helt har erfaring med mobilabonnement og det tar litt tid for de å slå dette opp. De har også korte åpningstider. Det har stått lenge på nettsiden at de arbeider med en løsning for å vise gjenværende datamengde, men det har ikke skjedd noe. Har nå byttet abonnement, men vil vurdere å bytte tilbake om de blir flinkere til å håndtere mobildelen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Viser ikke forbruk mobildata"
11 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null kontroll på databruk og ingen app"
7 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.

Hytte V. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler oversikt over databruk"
6 syns denne omtalen er nyttig

Folka i GE Mobil er supersøte når jeg ringer og trenger hjelp. Men jeg vil ikke ha hjelp, jeg vil ha system som fungerer 100%. To ting de må endre på: 1- oversikt over hvor mye data jeg har igjen 2- fullstendig pålitelig SMS og MMS-tjeneste Prisen er bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler kontroll på data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt GE siden i våres og med unntak av en kort periode har jeg ikke hatt kontroll på databruken siden funksjonen ikke fungerer på min side. Dekning og andre tjenester fungerer, men akkurat databruk er såpass sentralt å ha kontroll over at jeg mener GE ikke er et godt alternativ hvis man leter etter et nytt mobilabonnement. Hvis det ikke bedres innen et par uker bytter jeg leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Svak kundeservice og veldig ustabil tjeneste"
11 syns denne omtalen er nyttig

Det var veldig enkelt å registrere seg og bestille, og det er kjekt å få kombinert strøm- og mobilregning. I tillegg var prismodellen på abonnementet veldig fordelaktig for meg. Jeg opplevde imidlertid en rekke problemer. Først ved at hastigheten ble strupet til 40 kbps etter 1 GB databruk. Når de så hadde "løst problemet" mistet jeg all forbindelse (tale, sms, data osv.) i rundt 5 døgn. Etter at det også var løst var jeg tilbake på 40 kbps båndbredde. Det varte helt til jeg fikk byttet til en annen operatør. Under hele perioden fikk jeg svært lite informasjon av kundeservice, og ingen kompensasjon for manglende leveranse av tjenester etterpå. Det eneste jeg liker mindre enn dårlige tjenester er dårlig kundeservice. Her var det dessverre begge deler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Foreløpig veldig fornøyd. Ikke så lenge siden jeg ble mobilkunde og dette er ganske nytt for Gudbrandsdalen energi siden det ikke er så lenge siden oppstart. Kunne vært bedre dekning, men det er jo telenor sitt ansvar. Pris er helt grei og kundeservicen er fantastisk.

Bytt.no
"Hva er din erfaring med Gudbrandsdal Mobil?"

Hva er din erfaring med Gudbrandsdal Mobil? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting negativt å si"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd, mye data, bra dekning med fri sms, mms og tale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min side"
8 syns denne omtalen er nyttig

Viser ikke data rollover. Umulig og vite hvor mye data du har tilgjengelig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
09.05.2019 11.44
Hei, dette jobber vi intensivt med å få løst - både dette med data rollover, men også de fleste andre elementer som har med mobil- og forbruksvisning å gjøre.

Det er viktig for oss at Min Side er tipp topp, så dette har høy prioritet hos oss!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR