Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Gudbrandsdal Energi Mobil
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
9
av 26 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil
Filtrer omtaler
10
1
11
4
5
Sorter omtaler etter
Viser av 31 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt alternativ med Telenordekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt GE Mobil i snart 2 år. Funker fint, gode priser, rask og tydelig kundeservice. Har abonnementer tilpasset alle brukernivåer. Bra nettside og app som viser forbruk etc. Ekstrabonus for de som har strøm fra GE.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
14.09.2022 11:09
Hei Zanta, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Oddbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde hos GE mobil siden Komplett forsvant og er fornøyd med både service og dekning. I ikke-korona tider bruker jeg telefonen endel i England, Tyskland, Sverige, Nederland og USA og bortsett fra at jeg hver gang i USA må svar på melding om at jeg fortsatt skal bruke telefonen der (noe som er veldig tungvint og burde vært fikset for lenge siden) så anbefaler jeg GE.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med GB som mobilkunde og strømkunde.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
30.03.2022 11:42
Hei Marit, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"100% fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har mobil og strømavtale til GE og er svert fornøyd.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
07.02.2022 13:44
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Med vennlig hilsen, Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Manglende rollover"
5 syns denne omtalen er nyttig

Det er kun en ting som gjorde at jeg byttet: Manglende rollover! Når jeg kjøper og betaler for mer data litt sent i måneden får jeg svært liten glede av det. Man betaler mye for noe man ikke får utnyttet. Det som ikke er brukt slettes ved overgang til ny måned. Jeg opplever det som tyveri og har byttet til en annen leverandør

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
10.12.2021 09:22
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding. Det er data rollover på våre abonnement, men ikke rollover på kjøp av ekstra mobildata. Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Bjarne J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Omtale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt GE ei stund nå på mobil svært fornøyd ikke hatt noe form for problem, dekning er det samme som andre. Har og kontroll på data bruk på GE appen som eg har både til strøm og mobilen. 👏👏

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
10.12.2021 09:24
Hei Bjarne, Takk for hyggelig tilbakemelding :-) Med vennlig hilsen Karianne Birkelund, driftsansvarlig mobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra men"
4 syns denne omtalen er nyttig

bra mobilselskap men vurdere bytte senere vist jeg er ikke så forynød så, blir sikkert NoergesEngergi å prøve dem vist ikke bra så kanjse jeg vurdere bytte til Gudbrandsdal Energi Mobil ingen, ser ut feilene blir fixa men får se

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kunme sette 4 stjerner men"
2 syns denne omtalen er nyttig

Helt grei oppstart og alt funkere men syns dekningen er ikke så godt men tiden Vise seg, ellers bytte jeg mobilselskap vist forsette sånn dårling dekning, ellers er jeg fornøyd med ge mobil inntilvidre, jeg velge forbli kunde her, siden ge mobil er bra og bra kundeservice å 😁👌

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen problemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi kjøper også strømmen fra GE og betaler da 119 kr per måned for 1Gb.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kone og jeg har begge vært kunde siden 2017. Vi har feriebolig i Thailand, og familie i USA. Med Verdensborger-abonnement passer det utmerket for oss, da vi hvert år reiser mye til overnevnte land, og ringeminutter er også inkl. der i tillegg til EU/EØS. Har kun hatt kontakt med GE Mobil noen få ganger for å oppklare sms-meldinger ved ankomst USA, ( bekrefte mld., hvis ikke stoppes all data, etc. ), men dette ordnet seg enkelt av hyggelig kundeservice. Vi fortsetter det gode kundeforholdet. -Anbefales.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"ELENDIG SERVICEHÅPLØST"
5 syns denne omtalen er nyttig

Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Klarer ikke å rette opp i teknisk problem."
7 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke rollover kjøpt datapakke!"
9 syns denne omtalen er nyttig

Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Påslag på 49.-"
8 syns denne omtalen er nyttig

Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12:55
GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Mobilbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt fakturagebyr"
15 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12:47
GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fri tale stemmer ikke"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde GE mobil Leve 6GB. Da jeg ringer en del på jobb og oversteg 5000 minutter på en mnd. ble det skyhøye priser på minuttene. De har dermed ikke frie ringeminutter. Dårlig kundeservice også, sier de skal ringe opp igjen men hørte ikke noe mer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
13.05.2020 10:13
Flere mobiloperatører uten eget mobil nett har en øvre begrensning på «fri bruk», antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter, i sine avtalevilkår. GE Mobil har fra mai måned oppjustert antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter pr måned til 10000 for alle abonnement med fast månedspris. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal også våre mobilkunder oppleve. Prøv oss, og kom med tilbakemeldinger! Vi liker utfordringer, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK, men en del oppstartsproblemer"
6 syns denne omtalen er nyttig

Grei tjeneste. God ide med HTML5 app men dessverre er den ikke særlig god. Ser også ut som den har problemer med å vise korrekt mengde data som er igjen. Verdensborger Beta abonnement er også forvirrende. Man får meldinger om at man må betale for data selv om dette er inkludert når man reiser til utlandet. Jeg opplevde også at datatilgang ble sperret selv om jeg ikke hadde brukt all inkludert data. Ellers har kundeservice som regel vært hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke levere"
9 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mangler tjeneste"
5 syns denne omtalen er nyttig

God service, ok abonnement. Støtter ikke 4G talte (VoLTE) og wifi tale på min One Plus 6. Grunnet Telenor.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting negativt å si"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd, mye data, bra dekning med fri sms, mms og tale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende selskap på alle måter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Mitt valg av mobiloperatør har vært svært tilfredsstillende. I tillegg til god pris, har de også et abonnement som på alle måter tilfredsstiller kravene mine. Det er god dekning via Telenors nett, og dessuten fri bruk til og med i f.eks USA eller Thailand. Og med strøm fra Gudbrandsdals Energi også, får jeg månedlig redusert mobilpris også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
11 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement i noen måneder. Det fungerer for så vidt helt ok. Fungerte mens vi var i USA og Italia på ferie uten store problemer. Det tok litt tid før dekningen ble klar på mobilen, så hadde vanskeligheter med å kontakte de som skulle hente oss. I tillegg fikk vi hele tiden sms om at vi hadde brukt over en viss grense (enda abonnementet hadde USA inkl.) og at de kom til å stoppe all data med mindre vi sendte melding tilbake. Ble forvirret og måtte bruke tid på å kontakte de mens vi var på ferie slik at vi ikke skulle bli belastet. Viste seg at det var feil fra deres side, men at vi måtte likevel svare på melding for at data ikke skulle bli stoppet. Fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at man ikke fikk slike meldinger mer, men så fikk vi flere meldinger likevel. Det viktigste var dog at det fungerte i USA. De har data rollover, men har ikke noe system for at du skal kunne selv sjekke hvor mye data du har igjen hver måned. Dette er ekstremt upraktisk. Den eneste måten å finne ut hvor mye du har brukt eller har igjen er å ringe inn. Kan si at kundeservicen er veldig hyggelig og de prøver så godt de kan å hjelpe, men det virker som de ikke helt har erfaring med mobilabonnement og det tar litt tid for de å slå dette opp. De har også korte åpningstider. Det har stått lenge på nettsiden at de arbeider med en løsning for å vise gjenværende datamengde, men det har ikke skjedd noe. Har nå byttet abonnement, men vil vurdere å bytte tilbake om de blir flinkere til å håndtere mobildelen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Viser ikke forbruk mobildata"
12 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null kontroll på databruk og ingen app"
8 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR